امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باهوشم

تولد سه سالگی گل پسرم .....

1391/2/24 15:27
11,184 بازدید
اشتراک گذاری

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

٢٥ اردیبهشت سال ١٣٨٨ ساعت ٧:٥٠ دقیقه صبح روز جمعه امیر علی ما به دنیا امد و فردا دوشنبه سال ١٣٩١ سه ساله میشود ............

 

سلام مامانی من عشقم همه جون و نفسم پهلوون پنبه من جیگر من بالاخره 3 ساله شدی مبارک باشه ایشاله صدها سال با شادی و سلامتی و موفقیت زندگی کنی و همیشه از تمامی روزهای زندگیت راضی باشی ....

فدات بشم من از روزی که من فهمیدم یه نی نی دارم تا به امروز مثل برق و باد گذشت و حالا خدای مهربون یه پسر دست گل و ناز به من هدیه داده که عاشقانه دوسش داریم و تمام زندگیمون برای امیر علی عشق ما می چرخه ....

جشن تولد 3 سالگیت اگه خداوند با ما یار باشه ایشاله روز پنجشنبه 28 اردیبهشت به صورت خودمونی برگزار میشه .پسرم من و بابا تصمیم داشتیم تولد یک سالگیت را بسیار مفصل بگیریم تا یه فیلم و خاطری جالب برای ایندت بمونه که خداوند یار بود و به خوبی برگزار شد اما فیلم اون بماند تا ایشاله داماد شدی روز عروسیت بهت اگه زنده بودم خودم با صندوقچه دست ساز خودم با یادگاریهای داخلش بهت هدیه بدم اگر هم نبودم از بابا می خوام این کا را انجام بده که یکی از ارزوهای منه .

بله اینم چند تا عکس از این تولد یک سالگیت البته فیلم خوبی به جا موند عکس اصلا خوب در نیومد ..

جشن تولد یک سالگی

اینم نمایی از جشن بزرگ یک سالگیت ایشاله اگه خداوند با ما یار باشه جشن بزرگ بماند برای 7 سالگیت ..

فدات

وای چقدر کوچولو بودی هاااااااااااااا

کیک تولد یک سالگی

اینم کیک تولد یک سالگیت ...

عسلم

و عکس در روز تولد یک سالگی پسرم ...

کیک عروسکی دوم

و تولد دو سالگی پسرم که قرار بود فقط بریم اتلیه اما خانه مامان زری هم جشن گرفتیم و عمه اینا و مامان ننی هم زحمت کشیدن شب امدند خانه ما خلاصه چند تا تولد شد خودم هم بردمت جشن تولد اردیبهشتی هاااااااااااااااااااااا

تولد دو سالگی

و اینم جشن تولد دو سالگی تو خانه مامان زری دلبر ...

جیگرم

خداوند ما رو لایق این هدیه نگه داره ...

عزیزم

روزی که قدمت رو خانه ما گذاشتی و ما را خوشحال کردی .نمی دونم من لایق مادر بودن هستم یا نه ...

تولد دو سالگی

اینم اتلیه سها و تولدت در انجاااااااااااااااااا

عاشق اسب

فدات بشم که هنوزم عاشق اسبی .....

تا جشن تولدت فعلا به خدا میسپارمت .........بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

عمه لیلا
24 اردیبهشت 91 13:12
ماشاالله ماشاالله چه زود بزرگ شدی جیگر عمه تولدت مبارک.دانشگاه رفتن و دامادیت به امید خدادست مامانی و بابایی هم درد نکنه که پسر گلی مثل تو رو تربیت کردن

ممنون عمه جونم .لطف داری .هلیا جونم که خیلی خیلی خانمه بوس بوس بوس
صونا
24 اردیبهشت 91 22:32
تولد تولد تولدت مبارک....اميرعلی نازه خاله صونا از راه دور می بوسمت و تولدت رو تبريک می گم...انشالله صد ساله شی نه صدوبيست ساله شی نه صد و بيست سال کمه هميشه زنده باشی...زير سايه مامان و بابای گلت


ممنون صونا جون ما هم بوس
مامان احسان
25 اردیبهشت 91 0:41
تولدت مبارک دوستم.. ایشالله 100 ساله شی..


مرسی دوست خوبم بوس
مامان سارا
25 اردیبهشت 91 5:15
عزیزم سه سالگیت مبااااااارک


لطف کردی سارا جون بوس
مامانی طهورا
25 اردیبهشت 91 8:29
گل پسر تولدت مبارک


ممنونم خانمی بوس
باباصادق
25 اردیبهشت 91 9:17
عزیزدلم.پسرگلم تولدت مبارک باشه.اون روز واون لحظه تولدت را هیچ وقت فراموش نمیکنم.که یکی ازبهترین روزهای زندگیم بود وهست.انشااله سالهای سال باخوبی وخوشی وموفقیت زندگی کنی.دعای پدر ومادر همیشه بدرقه راهت.
باباصادقت



مرسی بابا جونم عاشقتم بوس
مسافران آسمانی
25 اردیبهشت 91 9:58
سلام عزیزم...
تولد گل پسرتون مبارک باشه ، انشاالله تولد 120 سالگیش عزیزدلم...
خدا براتون نگهش داره ، ماشاالله خیلی ملوس و نازه...

مرسی عزیزم بوس
مامان علی خوشتیپ
25 اردیبهشت 91 10:39
تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک عزیز دل خالهههههههه
الهی 120 ساله شی و سایه مادر و پدر مهربونت بالاسرت باشه





مرسی خاله جونم لطف کردید بوس
مامان علی خوشتیپ
25 اردیبهشت 91 10:40
عکسات خیلی خوشگل بود.ایشاالله جشن دومادیت



لطف دارید عزیزم بوس
مامان زهرا
25 اردیبهشت 91 12:28
امیر علی جان نابغه کوچولو

تولدت خیلی خیلی مبارک

وای ممنون خاله جونم بوس
مامان آرمان
25 اردیبهشت 91 13:17
...¶¶¶
......¶*....¶¶
.....¶*........¶
.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶
.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶
......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶
........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶
..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶
..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶
........¶*...................*¶
......¶*...\\.............//...*¶
.....¶*.... @ ........ @ .... *¶
......¶*.............Y..........*¶
.......¶*........I_I_I ........*¶
..........¶*................*¶
..............¶*,,,...,,,,*¶
.................\\\\\))////
..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:
......¶......¶*...............*¶....¶
..¶......¶*....................*¶.....¶
¶.....¶*...........................*¶....¶
¶.....¶*.............?............*¶....¶
¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶
.........¶*............¶..........*¶
.........¶*............¶..........*¶
..........¶*...........¶.........*¶
............¶*.........¶.......*¶
..............¶*.......¶.....*¶
......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶
...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶?¶¶¶?¶¶..¶¶



تولدتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککک


با آرزوی اینکه سالهای طولانی زیر سایه بزرگترهای مهربونت با شادی و سلامتی و موفقیت زندگی خوبی داشته باشی
عکسهای سالهای قبل هم خیلی زیبا بودند.امیدوارم تولد امسالت هم یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین تولدهات باشه گلم


وای چه خرگوش نازی دستت درد نکنه خاله جون بابت همه چی ممنونم بوس
مامان امیر علی
25 اردیبهشت 91 23:33
چه عکسای خوشکلی.تولدت مبارک امیرعلی گل.
خیلی کار قشنگیه که میخوای براش صندوقچه درست کنی.ایول آینده نگر

خودم عاشق خاطرات قدیمی هستم عمر می گذره فقط خاطراتش می مونه دوست دارم بهترین خاطرات را براش به جا بزارم .مرسی خواهر جونم لطف داری عزیزم
حسین یاری
26 اردیبهشت 91 0:23
امیر علی جان تولدت مبارک.امیدوارم سالهای سال در کنار پدر و مادر مهربونت خوب و خوش و سلامت باشی و هر روز بیشتر از دیروز باعث سربلندی خانوادت باشی.

لطف دارید عمو جون .ممنونم که به امیر علی ما سر می زنید .سلام برسونید .
الهام مامان رامیلا
26 اردیبهشت 91 18:54
انشالله که مبارک باشه عزیزم ما تا 5 شنبه صبر میکنیم تا عکسات رو ببینیم

مرسی عزیزم بوس .ایشاله
فاطمه مامان امیرعلی
27 اردیبهشت 91 19:22
امیرعلی عزیز تولدت مبارک.ماشاالله خیلی بزرگ شدی.آفرین به مامان با حوصله و زرنگ که امیرعلی رو به این کلاسها میبری.
راستی در مورد تراشه های الماس من خیلی عجله دارم.نظر شما چیه ندا جان؟


می یام براتون میگم البته چند روز اینده ببخشید
سمانه مامان پارسا جون
28 اردیبهشت 91 17:21
تولدت مبارک امیرعلی جون


ممنون خانمی بوس
فهیمه
28 اردیبهشت 91 21:06
عکس یک سالگیش خیلی جیگر و نمکی بود
انشااله 120 ساله بشه


لطف داری عزیزم
مامان متین
30 اردیبهشت 91 14:25
ایشالله تولد 100 سالگیت عزیزم.


مرسی عزیزم بوس
آبجی فاطمه دختر خاله ی نیاز
31 اردیبهشت 91 15:46
آقاامیر علی من دختر خاله ی نیازم تعریفتو خیلی از مامان نیاز شنیدم


ممنون عزیزم به ما سر زدین .خاله هدی جون خیلی به ما لطف دارن سلام برسونید بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد