امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باهوشم

کارنامه ارزشیابی مهر ماه امیر علی

1391/8/5 13:35
5,067 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من نمی دونی وقتی برای اولین بار برای جلسه اولیا و مربین و گرفتن کارنامه ات اومدم کلاستون چه حالی داشتم پر از سوال و پر از استرس و پر از اشک و خوشحالی یعنی روزی که مادر من برای گرفتن کارنامه من می رفت حالا روزی رسیده که من برای فرزند خودم برم نمی دونی چه حس زیباییه ...در این عید عزیز خالصانه از خدای خودم می خوام که دامن تمام زنان را سبز کرده و به همه انها حس زیبای مادر شدن را هدیه بده ...

خلاصه خیلی احساسی شد بریم سر اصل موضوع یه سری از کارهای کلاسیت را برات به یادگار در این دفتر خاطراتت می زارم ایشاله که بزرگ شدی و ببینی این مادر و پدرت برای همین که تو موفق باشی چقدر برات زحمت کشیدن و هرگز ما را فراموش نکن پسرم ...

 

 

فدات بشم من

بله عزیزم این ارزشیابی مهر شماست و به یادگار برات می زارم خانم مربی شما از لحاظ همه چی ازت بسیار راضی بودند اما یه گله کوچیک ازت داشت که با یه پسر به نام امیر علی زارع نمی سازی و همش با هم کشتی می گیرید در کلاس دائم راه می ری و نمی شینی اما تمام مطالب را خدا را شکر زود می گیری و جواب می دی خلاصه خانم دکتر یکتا مشاور کودکان هم امدند و کلاس 8 جلسه ای برای ما گذاشتند که فعلا یه جلسه برگزار شده و خیلی مطالب جالبی را راجع به جنسیت و فرزندان ما گفتند و منم کلی استفاده کردم سنجش کلاس رده شما با توجه به امتحانهایی که توی این مدت از شما گرفتن شما را در رده ریاضی گذاشتند که شامل دو سال و نیم مدت زمان اموزش ریاضی مفهومی با چرتکه هست که هر سه ماه به سه ماه تا دو سال و نیم می باشد حالا در مورد ورزش هنوز در حال تست هستند که مدت زمان تست گیری یه سال می باشد و تا یه سال باید صبر کنیم تا رشته ورزشی شما هم مشخص بشه خلاصه علاوه بر کلاس اصلی خودت ریاضی  با چرتکه هم اضافه شده  ایشاله که موفق باشی ...

عید قربان

در روز عید قربان نیز شما را به مسجد بردند تا با این عید هم اشنا بشید البته با لباس سفید مثلا احرام 

خلاقیت

عکسهای خلاقیت کلاسی البته به صورت گلچین جهت یادگاری امیر علی من 

مربی شما میگه اکثر کارهای کلاسی را خودت انجام می دی بدون کمک گرفتن از مربی و خودت با رضایت کامل در این کارها شرکت می کنی پولکهای این قاب را خودت چسباندی 

چاپ

چاپ از روی سکه 

منحنی هاااااا

برای تست ورزشی اول از سوارکاری شروع شده که تو عاشق اسب هستی اما از سوار شدن بر روی اون خیلی می ترسی هیچ استعدادی خودم ازت نمی بینم تا ببینیم چی میشه 

از بحث این اموزشها بیایم بیرون و یه چند تا جمله از مشاور عزیز دکتر یکتا بگم که منو کمی تغییر داد :

و اینکه مادر در خانه پوشش خودشو در جلوی پسرش کاملا رعایت کنه و اینکه اصلا به حمام نبرتش حتی با لباس و فقط با پدر و در مورد حمام و شستن دستشویی دختران هرگز پدران این کار را نکنن که عواقب بسیار بدی را داره و بعد اینکه حتما کودکتان شاد باشه و این کودک شاده که در اینده موفق میشه حتی تنبیه و تشویق روی کودکان امروز اصلا اثر نداره و موقتیه ...و حتی تاکید داشتند بند ناف مادر و فرزند برای اینده ای درخشان فرزند حتما باید از دو سالگی کوتاه بشه و قطع و اتاق خواب و وابستگیهای دیگه کودک و مادر کاملا قطع بشه و اینکه فرزندان ما باید از سن سه سالگی وارد اجتماع شده و در محیطهای بازی با اموزش قرار بگیرن و فرزندی که تازه در سن 6 سالگی وارد این محیطها میشه انتظار زیادی نمی شه داشت ...هوش هیجانی بچه های ما همون شادی فرزندانمونه که باید روش کار بشه و کودکان شادی را داشته باشیم ...از تشنج ها و استرس های خانواده به دور باشه حتی مادر نباید مریضیهای خودشو به فرزندش نشون بده و پجلوی فرزندشون گریه کنه یا حتی با همسرش دعوا و بحث و یا حتی انتقاددد در حضور بچه اصلا...محیط خونه باید گرم و تمیز و مرتب و اتاق کودک باید مرتب و تمیز باشه و احساس امنیت داشته باشه مخصوصا اتاقی مستقل با تختی مرتب بسیار در شادی و امنیت کودکمان موثره 

این بحثهای جلسه اول بود که به بصورت خلاصه وار براتون گفتم البته می دونم همه شما مادرانی فداکار و دانا هستید و همه اینها را می دانید و اجرا می کنید بیایید دست به دست هم بدیم و کودکانی شاد و موفقی تربیت کنیم که در اینده زن و شوهر های موفق و خوشبخت و مادر و پدرهایی نمونه برای فرزندانشون باشن بیایید در اصلاح نسل اینده ما مادران امروز کوشا باشیم کودکان این نسل قربانی خانواده هایی دارن می شن که در عصر اختراعات قرار دارن و زندگی مکانیکی و دیجیتال سرگرم هستند و اصلا از توانایی ها و مغز و استعداد هاشون استفاده نمی کنن و متاسفانه بسیار دیده میشه مادرانی غمگین و پدرانی گرفتار دارن که وقتی برای شاد کردن فرزند خودشون ندارن و برای اسایش خودشون بچه های بیگناه امروز را پای سی دی های بی مفهوم و سریالهای بی اساس نشوندن و بحث و مجادله های بسیار و درگیر کردن فرزندانشون با مشکلات بسیار زیاد زناشویی خودشون دارن مادران و پدران مغروری که فقط به خودشن فکر می کنن و از شاد بودن فرزندانشون غافل هستند به قول خانم یکتا که می گفت در دوران قدیم و در دوره هم بودنای فامیل از غصه های مادربزرگها و تجربیات بزرگترها و خاطراتها صحبت می شد و بازیهای اسم و فامیل و دبرنا و تخته و ... و لی امروزه بچه ها جلوی تلویزیون و هر کدام از مهمانها هم جدا یکی لب تاب دست گرفته دیگری با موبایلش بازی می کنه و هر کدام به صورتی جدا مشغول سرگرم کردن خودشون هستند که امروزه در بسیاری از خانه ها بسیار دیده میشه که پدر پای موبایل و مادر پای لب تاب و تک فرزندان هم مشغول تماشای پدر و مادر و سی دی های بی اساس و بی هدف امروزی و چه فا جعه ای در حال وقوع  برای نسل امروز و فردا ست که بدون دوست داشتن و بدون استقلال و بی هدف و چه بشوند مادر پدرهای فردا و زن و شوهرهای اینده و چه بسا دخترانی پر توقع و نازک دل و وابسته مادر که با کوچکترین مشکل دوباره پیش مادر و پدر خودش بر می گرده و ناتوانایی اون مرد در قبال مشکلات زندگی که به هر سویی کشیده میشه بیاید ما مادر پدران امروز با کمک هم نسلی شاد و موفق و مستقل تربیت بکنیم نسلی که از ذهن و توانایی بسیار قوی خودش دور مونده نسلی بدون استفاده از چرتکه نسلی بدون بازیهای هفت سنگ و گرگم به هوا نسلی بدون دیدن سریالهای موفق اوشین که توانایی و قدرت یه زن را نشون می داد نسلی بدون کاتونهای حنا دختری سختکوش و موفق و ...

بیاید به داد این نسل که شماره های فامیل را سیو در گوشی داره و اگه اون گوشی نباشه حافظه ای دیگه نیست چرا آلزایمر زیاد شده چرا طلاق زیاد شده چرا پسران ما اینقدر از شهیدان و مردان بزرگ گذشته ما دور ماندن چراااااا ؟؟؟؟

خداوند به همه ما راه درست را در جهت تربیت بهتر فرزندانمون کمک کنه این تمام سخنان مشاور عزیز خانم یکتا بوددددددد ممنون از ایشون و از همه شما دوستان گلم که به دقت پرحرفی های مرا خوندید و صبوری کردید موفق و شاد باشیدددد...

 این را هر گز از یاد نبرید :پدر و مادر شاد هستند که فرزندانی مستقل و شاد خواهند داشت ...

حالا بریم سراغ اشپزی و تشکر از دوست خوبم مامان علی جون خوشتیپ 

برگر سوئدی

برگر سوئدی بسیار خوشمزه سارا جون 

 

مرغ حلقه ای  

 و مرغ حلقه ای 

دوستان گلم برای دیدن دستور این غذا ها به و بلاگ علی جون یه سری بزنیددد از سارا جونم بسیار ممنونم ..

www.alijoon.niniweblog.com

 

 

پسندها (1)

نظرات (33)

مامان سارا
5 آبان 91 14:58
ماشاله به این پسر که همه کارنامه اش عالیه و ماشاله به این مامان که اینقد برای این پسر مایه میزاره
حرفای خانم دکتر جالب بود ممنون که اینجا گذاشتی
عذاهاتم که دیگه حرف ندااااره..نوش جونتون


ممنون سارا جونم لطف داری عزیزم ...
ساحل
5 آبان 91 16:24
ممنوندوست خوبم. البته منظورمن ایننبود که نظر تو رو تغییر بدم . من هم تجربیات خودمرو دارم و هیوا هممثل پسر تو زیر اموزشهای خاصی قرار داره که در مهد بوده و من واقعا راضی بودم تمام این تصاویری که از نتایج پسرت گذاشتی رو من قبلا دیدم وتجربه کردم. این موسسه هم طوری مهد هست دیگه نوعش فرق میکنه. مسلمامن به تجربیات شما و دوستان دیگه بی اهمیت نیستم اما در اخر راهی رو ادامه میدم که خودم صلاح بدونم. و مثل تو مسیرم روتغییر نخواهم داد. موفق باشی . فکر کردم شاید علاقه داشته باشی در مورد زبان دوم همراهیت کنم. فقط در همین مورد تجربه زیادی دارم نه مورد دیگه ای. موفق باشی و همیشه شاد .

ممنون خانمی
حسنا
6 آبان 91 7:52
سلام عزیز ماشالله به پسریت انشالله کارنامه کنکور (گمون نکنم اون زمان دیگه کنکوری هم باشه)
چه صحبت های خوبی کرده بود مشاور و مننون از تو که برای ما هم گفتی یاداوری جالبی بود بقیه جلساتش را هم بنویش لطفا


همیشه کنکور برای بهترینها خواهد بودددممنون عزیزم بوس
ساحل
6 آبان 91 10:47
سلام. ممنون بخاطر ادرس سایت. امروز تماس گرفتم با موسسه. برام خیلی عجیب بود شیراز نمایندگی ندارن!!!! اما یکی از شهرهای خیلی کوچیک استان بنام نیریز هست. من قبلا تهارن هیوا رو بردم برای استعداد سنجی !!! و البته چون کوچیک بود و تمایلی به کلاسهای موسسه و کارهایی که میکردن نداشتم ثبت نامش نکردم. یک موسسه دیگه هم شیراز هست بنام موسسه استعداد یابی کودک و نوجاون. نمیدونم شنیدی یا نه. تهران هم هست. من هیوا رو اونجا هم بردم. یک کارنامه عریض و طویل هم دادن مثل همین کارنامه گل پسر شما . به مربیش هم نشون دادم. همونجا گفتن و البته قبلش هم همین موسسه شما هم گفته بود روی هوش موسیقیایی کلامی و فیزیک سرمایه گذاری زیادی بکنید. اما من کلاسها رو نبرم. خودم با ابزاری که در اموزش مونتسوری دارم براش انجام دادم. نمیدونم با این روش اشنایی درای؟ بسیار فراگیر و بروز هست. تماما بازی هم هست. بهر حال متاسف شدم که شیراز نبود موسسه نخبگان چون برای تابستان شاید یک سری کلاسهارو میبردمش. اینهم از مضرات شهرستان زندگی کردن هست دیگه یک سوال دیگه از سی دی های تراشه ها سی دی زبانش هم استفاده کردی نتیجش رو دوست دارم بدونم. چون بسته اموزشی که دارم طرحشو به سازمان میدم تقریبا همین روند رو داره با تفاوت البته. امیدوارم بیشتر باهم در ارتباط باشیم. ببوس پسر اقات رو .
مامان نیاز
6 آبان 91 12:56
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده یه عالمه ولی بنا به دلایلی فعلا نمیتونم آپ بشم همه پستها رو تک به تک خوندم خیلی عالی بود مثل همیشه دلم میخواد دوباره منم روز به روز بشم ولی حدودا سه ماهه هیچ پستی نذاشتم خیلی عقب موندم ولی میام زود زود زود
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای شما و گل پسرم


هدی جونم دلم براتون خیلی تنگ شده بیشتر به من سر بزن بوس



فهیمه
6 آبان 91 14:17
سلام ندا جونم
پستت عالی بود و کلییییییییییییی استفاده کردم..... ممنون امیدوارم فرصت کنی و همه ی هشت جلسه رو به اختصار هم که شده برامون بنویسی
انشالا که امیرعلی هم همیشه موفق و سلامت باشه و برات افتخار آفرینی کنه مهربونم
ببوسش
راستی از غذاهای جدیدت هم خیلی خوشم اومده....حتما" امتحانشون می کنم و بهت خبر میدم


ممنون عزیزم لطف داری بوس ...
طلا
6 آبان 91 14:27
سلام مامان اميرعلي...با شما ازطريق تراشه هاي الماس آشناشدم...موفقيت امير علي باعث شد تراشه هارو بخرم ..حالا هم كه با موسسه خلاقيت آشناشدم ..البته پسرمن يك سال و سه ماهشه..ميشه توي يك پست درباره آموزش اميرعلي توضيح بدي...از كي شروع كردي؟..روزي چند نوبت؟..خوشحال ميشم ازتجربياتت استفاده كنم...ممنون ..


حتما براتون می نویسم اما کاش ادرس و بلاگتون را برام می زاشتید تا بهتر براتن توضیح بدم ...
مامان معراج
6 آبان 91 15:24
سلام مادر عزیز خواهش میکنم ممکنه به هم تلفنی صحبت کنیم میخوام از شما کمک بگیرم و شما مرا راهنمایی کنی . معراج من 1.5ساله است میخواستم در مورد کلاسها و مدرسه امیر علی و... مشورتی کنم . اگه ممکنه شماره تونو بدید به من باهاتون تماس بگیرم یا من شماره مو میدم به شما مچکرم
مهسا
6 آبان 91 18:18
سلام .. واقعا که فک میکنم شما مادر نمونه ای هستید .. من همه پستاتون رو خوندم .. موفق باشید مادر خوب...!
اما یه سوال ... اینکه چرا پدر حق نداره دختر رو به حمام و دستشویی ببره و مادر هم این حق رو برای پسر نداره؟!؟!
این از نظر دینی که هیچ مشکلی نداره ... یا حتی پوشش مادر جلوی بچه ش ... دلیل علمی اوردن؟

خانم مشاور دلیلهای بیشماری را اوورد و پرونده های بسیار دلخراشی را برامون تعریف کردند و اینکه نیاز جنسیشون زودتر از حد مجاز فعال میشه و به اصطلاحی بلوغ زود رس و مشکلات بد اون را مطرح کردند البته این خانم مشاور بنا به پرونده های کذایی و مشکلاتی که در این خصوص برای برخی از خانواده ها پیش اومده را مد نظر داشتند من هم زمانی که به شیر خوار گاه می رفتم پرونده ها و بچه های زیادی بودند که صدمه بزرگی از این بابت ها خورده بودند ...ایشاله که سر هیچ خانواده ای این مسائل پیش نیادددددد
مادر کوثر
7 آبان 91 8:39
سلامممممممممممم

موفقیت های گل پسرتون مبارررررررررررک

چه مطالب خوبی رو نوشته بودید از صحبت های خانم یکتا

آموزنده و عالی بود. ممنون

اون غذاها هم ظاهر خوشمزه ای داشت. مرسی

بوس

طلا
7 آبان 91 9:18
دوست خوبم من وبلاگ ندارم...آدرس ايميلمو گذاشتم...اگه زحمتي نيست لطف كن راهنمايي ام كن...ممنون
ساحل
7 آبان 91 18:20
عزیزم من با امیر علی از تاپیک تراشه ها اشنا شدم. چون خیلی روی موضوع خوندن حساس بودم و نمیخواستم مشکلاتی که باری بچه های دیگه در مدرسه بوجود اومده براش بوجود نیاد از شما خوساتم راهنماییم کنید. برای همین هم در سن 5 سالگی باری هیوا شروع کردم چون منهم مثل تو فکر میکنم از این کار میشه به نتیج دیگه ای هم غیر از خوندن و نوشتن رسید. البته چون هیوا به زابن دوم تقریبا مسلطه دیدم وقتش رسیده برم سراغ جنبه های دیگه ای از زبان مادریش. در ماهواره هم دیشب دیدمش. فیس بوک هم دارم و خیلی زاید هم فعالم. هستم عزیزم. کلی بوس برای تو و امیر علی جان.


ممنون عزیزم موفق باشیدددد
مامان تربچه
8 آبان 91 16:34
سلام عزیزم
خوبی؟
فردا عمل دارم
خیییییییییلی التماس دعا


ای جانم ایشاله به خیر و خوشی ...
مامان آريا
9 آبان 91 10:08
افرين صد آفرين هزار سيصد آفرين به اين پسر زرنگ و باهوش من كه يه خاله مجازيم كلي از اين كارنامه خوشحال شدم واي به حال مامانيه مهربون كه اينقدر برات زحمتم مي كشه ماماني تبريك مي گم عزيزم بابته اين پسر زرنگ و باهوش


ممنون خاله جون ارایا جونم هم موفق و شاد باشه الهی بوس
مادر کوثر
10 آبان 91 9:43
«نیمه ذی‏ الحجه» است و ملائک مشتاق به خاک آمده‏ اند تا قدم‏ های آسمانی دهمین بهار از راه آمده را بوسه‏ باران کنند... میلاد امام هادی (ع) مبارک


عید شما مبارک
مامان زهرا
10 آبان 91 11:59
دوست گلم
با سه تا پست 37-38-39 بروزیم


اومدم
مامان زهرا
10 آبان 91 11:59
نابغه من همیشه نابغه خواهد بود

من الکی به کسی نابغه نمی گم


ممنون عزیزم لطف داری عزیزم بوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 آبان 91 12:00
آفرین پسر گلم. همیشه در زندگیت موفق باشی.
غذاها که به ظاهر خوشمزه اس. وای که دهنم آب افتاد.


بوس عزیزم
مامان ملینا
14 آبان 91 13:26
سلام به پسر باهوش و هزاران افرین به کارنامه بسیار خوش رنگش. دست مامانی هم درد نکنه
بابت صحبتهای مشاور هم ممنون خیلی خوب بود.




ممنون عزیزم ملینا جونم رو ببوس
مادر کوثر
15 آبان 91 7:28
این موهبت الهی است صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان، زلالتر از شبنم و روشن تر از صبح. صبح زیبایت بخیر! بروزیم
مادر کوثر
15 آبان 91 16:25
سلام سلام
متشکر از حضورتون
منتظر دیدار دوباره تون هستیم با پست های جدید
دوست داریم نظرتون رو در مورد تک تکشون بدونیم. بوسسسسسسس


چشم عزیزم بوس
setareh
15 آبان 91 17:53
سلام گلم.خوبيد؟امير علي خوشگل و باهوشمو ببوس.چقدر خوشحال ميشم پشتكار امير علي و شما رو ميبينم.كاش همه والدين نسبت به بچه هاشون اين توجه رو داشته باشند.ستاره من هم همچنان برا حرف زدن تنبلي ميكنه.منم تلاشمو ميكنم.و اميدوارم.چون مي بينم كه ستاره ام گيرايش فوق العاده است.براش براي مشاوره و تست وقت گرفتم.دعا كنيد.از شما خواهر خوبم هم ممنونم.برا مهربونيت و دلسوزيت.راستي مرحله اول تراشه الماس رو تموم كرديم.ولي فقط نصف كات رو تلفظ ميكنه و بقيه رو با اشاره نشون ميده(متوجه هست روي كارت چي نوشته شده ولي نمي تونه به زبون بياره)منم توسط همين روش براش بازي درست كردم.وقت كرديد به وبلاگش سر بزنيد.راستي كامنت رو ميتونيد تاييد كنيد.خصوصي نيست.قربانت.يك بغل بوس واسه امير علي و مامانش


ممنون عزیزم لطف بسیار داری ایشاله که دختر گلم هم موفق میشه پشتکار داشته باشی حتما موفقی بوس
ستاره
15 آبان 91 18:06
راستي به نظر شما فونتي كه ما با تراشه هاي الماس با بچه ها كار ميكنيم و به شكل شكسته است .و الان توي كتابهاي درس فونت نوشته ها به شكل نستعليق هست مشكل و دوگانگي براشون بوجود نمياره؟


تا حالا دقت نکرده بودم اما اگه ادامه ندی یادشون میره و اینکه فکر کنم فونت برگه ها همون کتابی قدیمی خودمون باشه برای بچه های امروز را ندیدم تا حالا شما فقط به این فکر کن که حرف زدن دختر گلت رو می خوای قوی کنی نه خوندن رو ...به مرور که کار نکنی از ذهنشون پاک میشه اما یاد گرفتن را یاد می گیرن ...
مامان ملینا
16 آبان 91 9:46

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


بوس بوس
الهام مامان رامیلا
16 آبان 91 23:31
به به افرین به این پسر باهوش ما مبارکش باشه
به به چه غذاهایی منم از اون مرغ حلقه ای خوشم اومد نوش جانتون
ببوسش امیر علی نازم رو


ممنون عزیزم بوس
ارین و مامانش
17 آبان 91 12:18
★。˛ °.★__ *★* *˛.
˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
... ... ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•



مرسی به ما سرزدید بوس
مامان ماهان
20 آبان 91 17:43
سلام سلام صد تا سلام
وااااااااااااااااااااای من که از دیدن کارنامه کلی ذوق کردم و خوشحال شدم چه برسه به مامانی .........
آفرین به گل پسر زرنگ ما که حسابی همه رو خوشحال کرده
موفقیت هات مستدامممممممممممممممممممم

لطف داری خاله جونم بوس
مامان آریا
21 آبان 91 10:43
سلام پسر گلی دارین من شما رو لینک کردم


ممنون از شما بوس
فاطمه مامان امیرعلی
25 آبان 91 15:20
آفرین به امیرعلی.باریکلا.



مرسی عزیزم بوس
صونا
29 آبان 91 14:33
ای ول به اين امیرعلی باهوشم.انشاالله در تمام مراحل زندگيت موفق و سلامت باشی.


ممنون صونا جونم
مادر کوثر
1 آذر 91 13:36
سلام دوستم
کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟
تشریف بیارید منتظریم


به به چشم اومدیم
مامان فاطمه
29 آذر 91 14:01
سلام گلم من هم بهتون تبریک میگم به داشتن چنین پسر ماهی که اینقد باهوش و شیطونه اگه مایلید با هم لینک باشیم
مامان سهند
16 دی 91 9:02
سلام خانومی مثل همیشه نوشته هات عالی بودددددددددد چقدر توی این مدت که من نبودم فعال بودید این مطالب مشاوره رو من هم در مشاوره ای که میرم بهمون گفتن، البته جامع تر و کلی تر، خانومی ولی این کلاسی که من میرم به تراشه های الماس اعتقادی نداره و میگه در طول مدرسه این جور بچه ها سرخورده میشن چون نظام آموزشی ما بر این مبنا ترسیم نشده ، این بچه ها بیشتر از بچه های دیگه میدونن و کلاس براشون خسته کننده میشه و معلم تحملشون رو نداره نمیدونم به همین دلیل من شروع نکردم، اگر مطلب دیگه ای داری که این رو نقض میکنه خوشحال میشم بهم بگی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد