امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

باهوشم

خاطرات محرم 91 تا به امروزززززززززززز امیر علی

1391/9/18 19:26
5,228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه دوستان گلم که همیشه همرا و یاور ما هستید و با نظرات قشنگتون ما رادلگرم می کنید ببخشید که مدتی هست کم پیدا شدم و کمتر می نویسم فقط به خاطر عدم برنامه ریزی درست خودم من هست امیدوارم بتونم درست کنم ...

دوستان و مامانی گل فعال قدیم هم کمتر می یان و خاطرات نی نی های گلشون را کمتر می نویسند کلااا جریان چیه ؟؟؟

اما امیدوارم در همه حال خوش و خرم باشیدددد  و موفق ...

بریم سراغ خاطرات اینبار مااااااااا

پسر گلم امیر علی مامان امیدوارم تو هم هر جا که باشی موفق و شاد و سلامت باشی و خاطراتت رو بخونی و بدونی چه روزهایی را در کودکی گذروندی اون زمان ما این ها نبود و ما فقط بسنده به ذهن و حافظه خودمون داریم و یه چیزایی یادمون می یاد البته مامان ندا دهه  60 هست و اگه در باره این دهه کمی مطالعه بکنی خواهی دانست که چه دهه پر از مهربانی و خاطرات هست برای همه ما دهه 60 تی هاااا

 طبق معمول امسال خاطرات را از روی عکسها برات تعریف می کنم البته کمی طولانی شده که امیدوارم منو ببخشی دیگه تنبلیه و بی برنامه گی پسرم ...

محرم 91

بله قصه از روزهای اول محرم شروع شددد و خاطرات کودکی و محله قدیمی مامان ندااا که 5 شنبه هست و اش نذری خاله منیزه من و نوحه خون هییت شوهر خاله مهربونم که سالهاست داره دراین هییت برای امام حسین می خونه ... تو توی ماشین زود خوابت می برد و تا اخر شب که ما اونجا بودیم و البته تا 6 صبح راحت می خوابیدی ..

محرم

یه شب کلی از بابا سوال کردی که محرم چیه و ماما حسین و شمر و یزید کی هستن و بابا مفصل در این عکس داره برات توضیح می ده و اما می گفتی دوباره بگووو و باز هم دوباره بابا برات تعریف می کرد اینقدر برات تعریف کرد که خوابت برددددد..

مسدوم

و اما از تقلیدهای بیشمار شما برات بگم که عمو سعید جون مسدوم شده بودن و تو هم کارهای پای عمو سعید را انجام می دادی و می گفتی منم مسدوم شدم یخ بیارید و ببندید ...

 

مسدوم

بله امان از تقلیدهای شماااااا

پازل

روزها بعد از کلاس به پازل و نقاشی و خمیر بازی مشغولی و حسابی خانه را به هم می زنی ..

کفش

بابا صادق هم برات یه کفش خریدن که تو عاشق شدی و همیشه پاته ..

شیطنت

وقتی یه شبایی برای خورن شام می ریم بیرون تو حسابی شیطونی می کنی و نمیشینی ...

درس

یه روز در دفترت نوشته بودن امتحان فرانسه دارید و تمرین بشود من هر چی فکر کردم اخه نه کتابی دست ماست نه اصلا من می دونم چیه ای بابا برای خانمت متن بالای عکس را نوشتم و ایشان هم در جواب گفتند خود امیر علی همه را بلده و می داندددد من تعجب کردم پس چی را تمرین کنیم و موضوع چیه بعد متوجه شدم روش اموزششان فقط داخل موسسه هست به به مادرها و پدرها کاری  ندارن و هرچی یاد گرفتن همونجا هست تا استعداد های نداشته در بیاد و اونی که می مونه استعداد واقعی بچه هست و خیلی خوشحال شدم که دقیقا داره این روش در این موسسه اعمال میشه و همونی هست که مد نظرم بودددد...

خاله ارزو

یه روز ظهر با خاله ارزو اومدم خانه مان و تند تند ناهار اماده کردم تا بیتا هم بیاد خانه ما و تو خیلی خوشحال شده بودی و می گفتی شب اینجا بخوابه ابجی بیتاااا...که زود هم رفتن و تو کلی ناراحت شدی ..

وای

طبق معمول خانه را به هم زدیدددددد...

 خمیر پازل اریا

از اونجایی که پازلهات برات تکراری شدن دو تا دیگه بابا برات خرید پازلهای اریاااااااا

اریااریا

جایزه

بله مدیر شما به من گفتند امیر علی در زبان انگلیسی و فرانسه و ریاضی اول شده و براش سه تا جایزه تهیه کنید که خاله مهربونم لطف کردن و اینها را برات خریدن تا من کادو کنم و بدم موسسه تا به شما بدن ...

جایزه

بله اینم کادوهااا

کشتی کج

بعضی وقتها با بابا کشتی کج می گیرید و اینه بازی شمااا و منم کلی ناراحت می شم 

 برنده

و تو برنده میشی بالاخره

کمک

و همینطور که گند کاری می کنی به مامان هم در نظافت کارهای خانه کمک می کنی ...

خمیر

و در درست کردن اشکال با خمیر خیلی پیشرفت کردی این شیر را وقتی درست کردی کلی جیغ زدم از تعجب و خوشحالی ...

حلزون

یه حلزون بامزه خاله من برات اوورده که خیلی دوسش داری ...

هدیه

و امروز جایزه خودت را از مدیر گرفتی و کلی ذوق داشتی و اصلا جایزه

را باز نکردی تا بچه ها ببینن ...

 

رنگ انگشتی

و این شد عاقبت باز کردن این جایزه

وای

ماهیگیری

و بعدش ماهیگیری که خاله من برات خریده دیروز که ناهار خانه ما بودن...

رنگ

و دوباره رنگ انگشتی و گند کاری 

 کارها

و فعالیتهای ماه قبل شماااکه دادن به ما بزاریم در پوشه شمااا

ادامه

و ادامه انهااااااا

ارزشیابی

و اینم ارزشیابی ماه ابان شمااا که در نظم و موارد ایمنی متوسط یعنی بددد و در شیمی و زمین شناسی خوب یعنی از لحاظ کلی یعنی ضعیف بودی و رفتم و پرسیدم اصلا چی هست و در چه زمینه هایی هست که منم بدونم گفتند در این دو درس هر چی می گن انجام بده و بهت یاد می دن فقط می پرسی برای چی ؟؟؟ و انجام نمی دی و باز می گی برای چی و همکاری نمی کنی فدات بشم من که ندانسته کاری نمی کنی ...

جمعه ناهار

و جمعه ناهار که مهمون عزیزی داشتیم برای اولین بار و بعد از سالهاااااا رضا پسر دایی گلم اومد خانه ما همراه خاله و شوهر خاله مهربونم ...

ته چین مرغ

شب یلدا

شب یلدا هم نزدیکه و هفتمین سالگرد ازدواج من و بابا هم داره میرسه و این عمر است که داره تند تند می گذره

محرم 91

چند تا عکس ار عاشورای امسال و لباس سقای تو

سقا

عشقم

عمرم

شمررر

عمرم

با ارزوی بهترینهاااااااااا

دوستان گلم دلم برای همه شمااا تنگ شده 

هدی جون معصومه جون سارا جون صونا جون و فهیمه جون چرا به من سر نمی زنیددد دلم براتون تنگ شده ...

مامان سارای گلم ایشاله زایمان راحت و خوبی داشته باشی  و زودتر به جمع ما برگردی و غذاهای خوشمزتو برامون یاد بدی ...ارش جونم رو ببوس 

به امید روزهای قشنگ ...

پسندها (1)

نظرات (21)

مامان سارا
19 آذر 91 2:26
اول از همه تشکر که یادم کردی عزیزم

ماشاله به این پسر که خیلی خمیرش یا شیر درست کرده عالی شده... تو لباس سقا شدنش خیلی بامزه شده. ایشاله سلامت باشه پسرم...الهی بگردم فرانسه هم میدونه


مرسی سارا جونم امیدوارم زودتر پیش ما برگردی توی فیسبوک بوس
حسنا مامان ایلیا
19 آذر 91 7:52
عزاداری هاتون قبول حق باشه ان شالله خدا پسر گلت رابرات نگه دار آمین


ممنون گلم بوس
زهرا( مامان علی و امید )
19 آذر 91 22:47
سلاااام عزیزم ... خوبید ؟؟؟
ماشالله به این پسر باهوش و گل... ایشالله خدا براتون حفظش کنه ....
هزار ماشالله خیلی بزرگ و ناز شده این امیر علی خان ما .... از طرف ما ببوسش عزیزم ♥♡


ممنون عزیزم پسرای گلت رو ببوس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 15:22
دوست گلم
با سه تا پست جدید 46-47-48 بروزیم



چشم بوس
صونا
20 آذر 91 17:38
ماشاالله به اين گل پسر باهوش که اينقدر تو درساش فعاله و باهوش...
هميشه موفق باشی عزيزم...
من ميام می بينم هنوز آپ نيستی برمی گردم مامان ندا کم کار شدی ها؟!
انشاالله روزهای خوشی در پيش داشته باشی .
برا من و نی نی مون هم دعا کنيد.


صونا جون مامان کوچولوی عزیزم امیدوارم موفق و شاد باشی عزیزم بوس ...خیلی کم کار شدم نمی دونم چراااا
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آذر 91 9:34
خاله کفشات مبارک.
آفرین به پسر باهوش که تو درساش موفقه و اول شده.
عزاداریهات هم قبول.


ممنون عزیزم بوس
مامان ملینا
22 آذر 91 9:12
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

بوس
مامي كيانا
22 آذر 91 10:29
بسيار عالي عزاداريت قبول سقاي كوچك
تقليدت خيلي بامزه بود
پيشرفت هات هم مثل هميشه موفق باشي



مرسی عزیزم بوس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
22 آذر 91 13:23
دوست خوبم
با یک شاخه گل
توی این روز زیبا 12/12/12
بهترین ها را برای شما و خانواده محترم آرزومندم.



با ارزوی بهترینها برای شماااااااا
مامان امیرعلی جیگر
24 آذر 91 21:36
کلی حال کردم با عکسا


مرسی عزیزم بوس
بابای کوروش"کوروش کبیر مامان و باباش"
25 آذر 91 1:32
خدا حفظش کنه
هرچی بزرگتر میشن بامزگیهاشون و شلوغ کاریهاشون هم بیشتر میشه
کثیف کاری های توی حمومش خیلی با مزه بود
مخصوصا تابلو انگشتی روی در!!!!!!!!!!!!
لباس سقا هم خیلی خیلی بهش میاد
امیدورام هفتادمین سالگرد زندگیتونو کنار بچه های امیرعلی جان (نوه هاتون) جشن بگیرید
موفق و پیروز باشید

ممنون از شما و لطف دارید
مامان آریا
26 آذر 91 11:16
خدا حفظش کنه گل پسرتو امیدوارم تو تمام مراحل زندگیش موفق باشه عکسا هم عالی بود مرسی
فهیمه
29 آذر 91 7:35
سلام ندا جون خب می دونی که من اصفهان بودم و یکی از دلایل غیبتم این بود ولی الان اومدم و همه رو خوندم امیدوارم همیشه موفق باشی امیر علی باهوش و نازنینم دست مامان ندا هم درد نکنه که برات همه جوره تلاش میکنه
مامان نیاز
29 آذر 91 10:03
سلام به عزیزان خودم منم دلتنگتون بودم حسابی پسر نازم همیشه موفق باشی و سر بلند
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:46
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل شما به سرخی انار
مامي كيانا
30 آذر 91 9:45
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
پویا تم
30 آذر 91 10:46
سلام عزیزم برا طراحی تقویم 1392وتم تولد ودندونی وشب یلدا برای کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید
مامان ماهان
2 دی 91 15:58
سلام خانمی چه پست خوشگلی امام حسین نگهدارت باشه عزیزم برای پیشرفتهایی که کردی بهت تبریک میگم الهی همیشه موفق باشی گل من جایزه هات هم مبارکه عزیزم
maman bahar
1 فروردین 92 1:49
سالی پر از شادی و سلامت رو پیش رو داشته باشین عیدتون مبارک
mytheme20
24 فروردین 92 16:25
سلام خسته نباشید وبلاگی عالی دارید خوشال میشم ب وب من هم سر بزنید بهترین های قالب و کد وبلاگ و اموزش کامپیوتر در وبلاگ من و ممنون میشم بنر ما رو تو وبلاگتون بذارید اینم لینکش http://s1.picofile.com/file/7627050535/1.gif ساخت بنر هیدر فلش ارم و لوگو و ساخت وبلاگ و اینتر فیس با گمترین هزینه و سریعترین زمان لطفا دوست گرامی وب منو لینک کنید تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انواع قالب وکد وبلاگ بنر هیدر لوگو آرم ونشان و آدرس http://mytheme20.blogsky.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ، سپس عنوان و لینک خود را در فرم ثبت نمائید تا به صورت اتوماتیک تبادل لینک انجام گردد. موفق باشید
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 9:52
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد