امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

باهوشم

پایان ترم 4 زبان

1392/5/14 17:37
3,180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم اگه نیومدم و به روز نیستم دلیلش اینه که خبر خاصی هم نبوده 

فقط ...

ادامه مطالب ....

نهم این ماه امیر علی امتحان ترم 4 رو داشت که خدا را شکر این ترم هم با نمره 100 تموم کرد و بابا صادق برای جایزه براش به انتخاب خودش یه قورباغه خرید ....

در روز 19 ماه برای خیرات پدر بزرگ امیر علی و پدر بزرگ خودم آش رشته و شله زرد با کمک خاله ارزو درست کردیم و به خیرات دادیم ایشاله که بهشون رسیده باشه و قبول شده باشه ...

یه مسافرت دو روزه به عباس اباد هم داشتیم که مجبور شدیم زود برگردیم 

عکسها :

جایزه

جایزه به انتخاب خود پسری 

خیرات پدربزرگ

خیرات پدر بزرگ امیر علی خدا رحمتشون کنه 

خیرات پدر بزرگ خودم

خیرات بابایی خودم که سالهاست دلم براش یه ذره شده ...

افطاری امسال

افطاری امسال فقط خاله آرزو و خانوادشون بودن پسرم و افطاری هم امسال فقط خونه حاجی بابا و عمه سهیلا و خاله ارزو و خاله گیتا دعوت شدیم و رفتیم مامان هم نتونست امسال مثل هر سال افطاری بده چون خیلی خسته هست و در توانم نبود ...

بابایی هم بردن برای عمل و به خوبی و با موفقیت خدارا شکر عمل شدن و الان دوران نقاهت رو می گذرونن و فعلا تهران هستن و تو هم کلی اذیتش کردی هااا ای پسر شیطون من

شمال

مسافرت دو روزه ما به عباس اباد با دریایه طوفانی اما خدا را شکر به تو خیلی خوش گذشت ...

سیاه سوخته من

کلی سیاه سوخته شدی هااا

مهمون جدید خونه ما

اینم مهمون جدید خونه ما که دو تا هم تخم کوچولو گذاشته الان دو روزه نمی یاد مادرش و من خیلی ناراحتم ...

خلاصه اینم خلاصه ای این مدت تو پسر گلم فقط بگم که در زبان انگلیسی بسیار پیرفت کردی و با علاقه ادامه می دی و کلی هم صحبت می کنی دو هفته ای تعطیل هستی تا ایشاله بریم واسه ترم 5 و ده ترم می مونه تا دوره مکالمه رو تموم کنی و بری سراغ گرامر و نوشتن و خوندن ...

ممنون از همه خاله های گل که همچنان به یادمون هستید و به ما سر می زنید من مشکلی در گوگل دارم که نمی تونم نظر براتون بزارم فعلا منو ببخشید ایشاله به زودی درست بشه و بتونم بیام و برای نی نی های گلتون کلی خالگی کنم ...همه شما را به خدا می سپارم دوستتون دارم

بوس بوس

 

پسندها (1)

نظرات (20)

مامان نیاز
16 مرداد 92 1:00
سلام عشق خاله عزیز من چقدر بزرگ شدی و نازتر عزیزکم همیشه موفق باشی و تو امتحان زندگی هم 100 بگیری انشاءالله و سر بلند باشی و اما شما ندا خانم گل که با توپ پر میایی سراغمون عزیزم ما همیشه به یادتون هستیم شاهدش هم اس هایی که برات میفرستم و جواب نمیگیرم در هر حال خیلی خوشحالم که اومدی.
مامان آرمان
17 مرداد 92 17:11
سلام عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام بـر شمـا همسفـران سفـر روزه سلام روزه هاتان همه در پبش خـداونـد قبول روزگار خـوشتـان مظهـر تـوفیـق مـدام
مامان تربچه
18 مرداد 92 13:01
سلاااااااااااااااام عیدتون مباررررررررررررررررررررررررک
شبنم
20 مرداد 92 14:01
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
زهرا(مامان علی و امید)
20 مرداد 92 14:31
سلاممم ... ماشالله به این پسر بااااهوش و زرنگ .. امیدوارم توی همه ی مراحل زندگیش نمره ش 100 باشه خیراتتون هم ایشالا که قبول باشه عزیزم
شبنم
21 مرداد 92 8:16
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
مامي كيانا
23 مرداد 92 11:19
ماشالا به پيشرفتهاي عالي و خوب اميرعلي جان نماز و روزه ها قبول نذريتون هم قبول باشه خداوند رحمتشون كنه ايشالا كه به روحشون برسه چه جايزه خوشگلي واي ما هم از اين مهمونها داشتيم ولي مجبور شديم خونشون رو جابجا كنيم و ديگه نيومد موفق باشيد
مامان سارا
24 مرداد 92 0:25
ماشاله به امیرعلی باهوشم. چه جایزه باخالی هم انتخاب کرده روح همه درگذشتگانتون شاد. نذرهاتم قبول امیدوارم دوره نقاهت پدر به خوبی سپری بشه روزای خوبی برات ارزومندم
مامان دنی گلی
15 شهریور 92 15:41
آفرین به این شازده پسر (پیش ما هم بیایین)و اگه مایل هستین همدیگه رو لینک کنیم
مامان یزدان
18 شهریور 92 12:11
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.
فهیمه
18 شهریور 92 12:23
سلام ندا جونم خوبی؟ امیرعلی خوبه؟ من فک می کردم فقط منم که غایبم اما الان که برگشتم می بینم همه تنبل شدن و آپ نمی کنن نمی دونم آدرس جدید و رمز جدیدمونو داری یانه. به هر حال من برات میذارم و اگه تکراریه ببخش
فهیمه
18 شهریور 92 12:24
خ داری
مامان سهند
7 مهر 92 1:26
ندا جون سلام مطلبت خیلی جالب بود. گلم میخوام ازت بپرسم که امیرعلی چه کلاس زبانی میره،؟ آیا راضی هستید یا نه؟ شهریه اش چقدره؟ .و کجاست؟ لطفا راهنماییم کنید. تست هوش رو که امیرعلی رو بردید کجا بود؟ آیا براساس استاندارد جهانیه؟ ندا جون منتظرم عزیزم.
فرشته
7 مهر 92 13:06
نداجان کامنت اولم رو تائید نکن خصوصی برات گذاشتم تو این کامنت جوابمو بده ممنون یاحق.......
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:52
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
احسان
21 مهر 92 20:24
اون عروسک لاکپشت های نینجاس قورباغه کدومه
معصومه(مامان آریا)
30 مهر 92 10:24
سلام مامانی شما چرا اینقدر کمرنگ شدی اخه
....
12 آبان 92 10:36
ندا جان چرا نیستی عزیز؟ از خودت یه خبری بده بدونیم که لااقل خوبید... باور کن خیلی نگران شدم وقتی کامنتمو تائید کردی در کنارش ضریب هوشی امیرعلی رو هم برام بگو ندا جان ممنونم ازت بهترین آرزوها رو برا شما و پسرتون دارم ندا جان یاحق
مامان مانی
29 آبان 92 14:23
مامان علی کوچولو
24 آذر 92 10:40
ماشاا... خدا واستون حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد