امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

یک روز قبل از تولد 2 سالگی امیر علی

1390/2/24 18:51
1,572 بازدید
اشتراک گذاری

مثل برق و باد گذشت و داره فردا که تولده ٢ سالکیت هست می رسد.و چه زود گذشت .امروز از ساعتی که بیدار شدم تا این ساعت که تو خوابیدی سره پا بودن و کار کردم .برای فردا قرار شد که فقط به خودت خوش بگذرد البته خیلی دوست داشتیم تمامی فامیل هم در خوشی ما باشند اما به دلایلی هیچ کس را دعوت نکردیم اگر خدا بخواهد ساعت یک کیکت را که سفارش داده بودیم میگیریم و به اتلیه سها می بریم .بعد هم به خانه مامان زری می ریم تا در انجا دوره هم جشن بگیریم .برای فردا قرمه سبزی خیلی خوش مزه چون تو دوست داری و یک ته چینه مرغ درست کردم .تا فردا کاری نداشته باشم دلم نمی خواست مامان زری را بیشتر از این به زحمت بیندازم .

امروز مامان زری خیلی دیر امد و من به تنهایی همه کارها را کردم و به تو هم رسیدم .از نظافت تا ....و اشپزی . مامان زری تو را هم به حمام برد.تازه  واسه شامه بابا جونتم کتلت با سیب زمینی و گوجه و سالاد کاهو هم درست کردم .تو هم ماشالات بشه اینقدر حرف زدی که نگو وقتی هم خوابت گرفته بود مامان زری را بوس کردی و گفتی تو رو خدا منو ببر  پیشه بابایی .اما ما گولت زدیم و تو هم خوابیدی.

 خلاصه خیلی خوشحالم که کارهایم تمام شد و تو راحت خوابیدی.

انگار همین دیروز بود که من به بیمارستان رفتم و تو ساعت ٨ صبح به دنیا امدی .چه زود گذشت .اما از خدای بزرگ برای داشتنه تو شکرگذارم .و امیدوارم هر کی نداره خدا بهش بده و ببخشه .خیلی خستم اما به ذوقه داشتنه تو بزرگترین هدیه خداوند خستگی را فراموش می کنم.امیدوارم دامادیت را ببینیم هم من هم بابا صادق که تو را خیلی دوست داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرجس
25 اردیبهشت 90 12:18
تبریک میگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد