امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

تولدی دیگر با خاله گیتا و دانیال

1390/2/30 16:06
1,571 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خاله گیتا و دانیال و عمو دامون امدند خانه ما و برایت یک کادو زیبا که کامیونه کنترلی با هواپیما بود اورد ند .دانیال برای اولین بار تو را بقل کرد اما تو فرار می کردی و نمی زاشتی .اما از ساعته ٩ تا ٢ شب برق رفت و در تاریکی ماندیم .تو که انگار نه انگار فقط بازی می کردی .نشد یه عکس با هم بگیرید.

danial

اما تو هم برای اولین بار نقاشی کشیدی .مثلا چشم چشم دو ابرو دماغ و دهن یه گردو و شعر می خواندی و می کشیدی .

naghashi amir ali٢٩/٠٢/٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مادر سامان
31 اردیبهشت 90 1:27
سلام عزیزم تولد امیر علی جون مبارک ببخشید یکم دیر شد از این به بعد باید تاریخ تولد دوستای سامان رو یک جای یاداشت کنم تا (شاید هم یک روش دیگر ) دیگه شرمنده نشم
مامان فرشته
31 اردیبهشت 90 1:49
سلام عزیز دلم یه دنیا ممنونم از حضور گرمت و صحبتهای دلنشینت تمام مواردی که گفتی رو دوست گلم من قبول دارم و بعضی هاشو عملی کردم و می کنم می دونی گلم خیلی دلم می خواد یه روز بشینم و برات خیلی از مسایل رو بگم و این کار رو حتماً انجام می دم فقط دلم می خواد اینو بدونی اگه به خدا توکل نمی کردم الان زنده نبودم چه برسه که دوباره باردار بشم و ... بی خیال بگذریم ای جانم چه پسمل خوش خنده نازی داری خدا حفظش کنه بوسسسسسسسسس بازم ممنونم خیلی زیاد بابت وقتی که برام گذاشتی و راهنمایی هایی که کردی خیلی خانمی دوستت دارم
مامان هلیا
31 اردیبهشت 90 12:24
آفرین به این پسمل باهوش خیلی خوب کشیدی خاله آفرین همینجوری تمرین کنی نقاشی هات شکل های بامزه ای میگیره
مامان آتین
31 اردیبهشت 90 12:36
سلام عزیزم نمی دونستم وبلاگ شکلکو لینک کردی!! منم اونجا لینکت کردم. اگه دوست داشتی وب اصلی آتین رو هم لینک کن و خبر بده تا منم بلینکمت
(مامان علی و امید)
31 اردیبهشت 90 15:08
سلااااااااااااااااااااااام ..... مبارکههههههههههههه ایشالله صدساله شه نه صد بیست ساله شه نه صد بیست سال کمه همیشه زنده باشه ..... عکساشم خیلی ناز بوود
مامان مسیح
31 اردیبهشت 90 16:17
سلام... خوبین ؟ وای خوش به حال این پسملی... چند صد تا تولد ؟!!!! امیدوارم تولد 200 سالگیشم بگیرین..با هم هر 3 تاتون !
مامان فرشته
1 خرداد 90 2:40
سلام عزیزم ممنونم از حرفهای قشنگت بوسسسسسس
مامان آتین
1 خرداد 90 12:31
سلام گلم من لینکیدمت
مامان ماهان
1 خرداد 90 21:51
آفرین چه نقاشی خوشگلی کشیدی هنرمند
مامان هليا(عمه ليلا)
4 خرداد 90 18:02
الهي عمه قربونت بره كه مرد شدي ديگه شير نميخوري.هليا هم بهت تبريك ميگه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد