امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 7 روز سن داره

باهوشم

هم مامان هم بابا

1390/6/11 20:32
2,194 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز تعطیلی بر مامان خیلی سخت گذشت .چون بابا سرما خورده بود و استراحت می کرد مامان هم دائم در حال رسیدگی به تو و بابا از سوپ و میوه و غذا تا ....  هم با تو بازی می کردم هم بهت می رسیدم هم به بابا می رسیدم هم کارهای زیاد خانه هم تو را بیرون می بردم و باهات بازی می کردم هم اینکه خودم هم بسیار مریض و کوفته حتی از بابا بدتر شده بودم حتی گردنم هم نمی تونستم نکون بدم از درد .خلاصه اما ثانیه ای استراحت نکردم و جای بابا را هم برایت پر کردم .خلاصه اینها را گفتم که بدونی مادر یعنی چی ؟همیشه قدر بدون و هرگز تنهایش نگذار .

بعد از کلی کار صبحانه و نهار و ............. عصری با هم به پارک جنگلی رفتیم در را کلی گوسفند را دیدی و در پارک هم با نی نی ها بازی کردی و هوا که سرد شد لباست را عوض کردم اما امدم سرپات بگیرم جیش کنی همه شلوارت را جیشی کردی و دوباره لباست را عوض کردم و هوا که تاریک شد در ماشین خوابت برد و الان هم هنوز خوابی و سریال ستایش داره شروع می شه .

baziiiiiiiiiiiiiiiii

اسم نی نی امیر بود و سبزه ها را سر هم می ریختید و ذوق می کردین .

sorsoreh

nini

اینم نی نی کوچولوی من که ٤ دست پا راه می رفت .

ander taeken

امروز خیلی با من مهربون شده بودی و محبتت گل کرده بود و مرا ناز می کردی و محبت و ماچ ماچ انگار تو هم خستگی و تنهایی منو در این روزهای سخت و مریضی مرا فهمیده بودی .اما من نذاشتم تو کوچکترین کمبودی را احساس کنی .چون مادرم و مادر یعنی ............ ایشاله یک روز خودت معنی اش را می فهمی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

maman danial
12 شهریور 90 0:12
afarin be to madare fadakar.hamishe salamat bashi azizam.amiraliye khale chetore delam tang shode barat khale biyayn khonamoon.
مامان زهره
12 شهریور 90 9:11
آفرین گلم که قرآن تلاوت کردی! و برنده شدی
مامان فاطمه‌شهرزاد
12 شهریور 90 9:49
سلام امير علي گلم از اينكه در مسابقه برنده شدي خيلي خوشحالم انشاءالله در تمام مراحل زندگي موفق و پيروز باشي
مادر کوثر
12 شهریور 90 9:54
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن http://widenet.ir/ خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی. راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.
مامان آريا
12 شهریور 90 12:50
سلام عزيزم خدا بد نده اميدوارم هرچه زودتر خوب خوب بشي هم خودت هم بابايي واقعا" خسته نباشيد با اين همه كارو مريضي باز پسرمونو بردي گردش عكسا خيلي خوشگل بودن خاله قربونش برم ماماني چرا گفتي ديگه شمارو دوست نداريم مگه مي شه پسر يه اين خوشگلي و نازي و مهربوني و رو دوست نداشت
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 شهریور 90 15:55
عزیزم خسته نباشی. امیدوارم بابای امیرعلی بهتر بشه و خستگیت بر طرف بشه. مراقب خودت هم باش. بیشتر استراحت کن.
فاطمه جون نفس باباش
12 شهریور 90 16:39
سلام ممنونم كه به ما سر زديد ، ماشاالله به پسر گلتون ،با اين همه زحمت هاي كه شما كشيديد بايد هم حسابي با شما مهربون بشه الكي كه نيست بهشت رو به ما ها دادن
فاطمه جون نفس باباش
12 شهریور 90 18:06
سلام گلم بهت تبريك ميگم امير علي جون كه تو مسابقه قرآني برنده شدي انشاالله تو مسابقات بزرگتر زندگيت اول باشي (شرمنده كه دير متوجه شدم )
helia & sara
13 شهریور 90 10:12
عزیز دلم ببخشید خیلی وقته سر نزده بودم خوبید همه پستهاتون خوندم خیلی متاسفم از اینکه اون اتفاق بد برات افتاده بود بالاخره یه جایی یه زمانی چوب این کارشو خواهد خورد مطمئن باش بعدشم اینکه تبریک خیلی زیاد برای امیرعلی بمناسبت اول شدن توی مسابقه قرآن "خدا حفظت کنه" نمیدونم چرا هلیا برنده نشد بعدشم اینکه خیلی خوشحالم که پسملی خودش میخواد پوشک رو کنار بزاره الان دیگه وقتشه موفق باشی بابای امیرعلی خوب شده سرماخوردگیش؟ عکسای پارک جنگلی هم خیلی خوب شده بود بوسسسسسسسسسسسسسس
الهام مامان رامیلا
13 شهریور 90 15:49
سلام خسته نباشی انشالله دیگه هیچکدومتون مریض نشید و آفرین به امیرعلی گلم که برنده شد مرحبا
faeqeh
13 شهریور 90 16:01
خسته نباشی دوست جونم
مامان غزل
13 شهریور 90 16:22
سلامـــــــــــــــ انگاری بهت حسابی خوش گذشته خاله جووووون راستی اومدم بگم آپ کردم خوشحال میشم دوباره پیشمون بیاین
مامان صبا
13 شهریور 90 18:42
سلام.افرین پسر گلی.افرین قند عسل
مامان طاها
15 شهریور 90 11:18
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه! نینیت خیلی نازه از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن. اینم وبلاگ محمد طاهای منه. http://mohamad-taha-jooon.niniweblog.com/
مامان ماهان
16 شهریور 90 15:19
سلام خسته نباشی الهی که دیگه هیچ کدوم مریض نشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد