امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

خرید لباس برای پاییز امیر علی

1390/6/27 1:25
1,706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم امروز شنبه هستش و من و بابا همراه تو به تیرازه رفتیم برایت لباس پاییزه و سیوشرت خریدیم و شام هم تیرازه خوریم بعد هم به خانه شیرین خانم رفتیم و جوجه کفتری را پیدا کرده بودند و بهش غذا می دادند .و تو می ترسیدی ازش .کلی با عمه سهیلا بازی کردی و براش زبون ریختی و شوخیهای پسرانه و خشن هم با روزین کردی .طفلی روزین هیچی نمی گفت . ریش های عمو مهرداد را می کندی و می گفتی اینا علفند و کلی شیطنت .

کلمه جدیدی که امروز یاد گرفتی کلمه دهان بود .که اول با کلمه مامان اشتباه می گرفتی و می گفتی مثل مامان هستش .اما داریم بیشتر تمرین میکنیم تا فرق این دو را هم خودت پبدا کنی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sarah & helia
27 شهریور 90 8:54
عزیزم خیلی آپیدی من که خدایی کم اوردم انشالا که همیشه امیرعلی سالم و سلامت باشه و بتونه این همه زحماتای مامانش رو ببینه و بخونه دروغ چرا وقت نداشتم فقط عکسا رو دیدیم ولی حتما" برمیگردم که بخونم .... مرسی که در دوره غیبتمون به ما سر زده بودین.
مامان نیایش
27 شهریور 90 10:00
مبارکت باشه گل پسر شاد باشید و خوش همیشه
مامان امیرعلی
28 شهریور 90 17:30
سلام.مرسی که به ما هم سر میزنید.از راهنماییهاتم ممنون.خیلی خوب بود.ولی امیرعلی وقتی ما تلویزیون نگاه میکنیم ذل میزنه و چشم برنمیداره.راستی من لینکت کردم.یه چیز دیگه اینکه در بروز کردن وبلاگ پسرت خیلی فعالی.من که خیلی تنبلم.
مامان ماهان
29 شهریور 90 1:17
مبارک باشه عزیزم مامانی خیلی فعالیاااااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد