امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

باهوشم

خاطرات این چند روز

1390/7/16 2:11
1,824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسر مامانی .خوبی مامان جون .؟ ایشاله همیشه سالم و شاد باشی .این چند روزی که نتونستم برایت بنویسم چون سرم کمی شلوغ بود و اینکه اینترنتمان قطع بود .خلاصه ای از این چند روز :

kado

عمه سهیلا جون مثل همیشه که به یاد شما هستش این مازیک های زیبا را برایت خرید تا نقاشیهای قشنگی باهاش بکشی .ممنون عمه جون .

girim

و این هم پسره باهوشم که در تلویزیون می دید همه خودشان را درست می کنند و گریم می کنند .تو هم خودت را گریم کردی با مازیکها و به من گفتی مامان گریم کردم .... وای که مگه صورتت پاک می شد کلی سابیدمت اما پاک نشد .

araiesh

و باز هم تقلید .و با سایه های من چه کردی ؟

vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

تازه ذوقم می کردی که نقاشی کشیدی .....

gav

بعد از نقاشی من که در شمال کشیدی این هم مثلا به قول خودت گاو کشیدی

mahi

و این هم به قول خودت فیش یعنی ماهی .

هدیه مامانی

این هم هدیه مامانی یعنی مامان بزرگ من واسه امیر علی .

تراشه الماس

و در طرح تراشه های الماس تا بدین ساعت موفق بودی و تا حالا 12 کلمه فارسی را می خوانی البته اگه مامان تنبلی نکنه و هر روز بازی بکنه .

فدات بشم من

امروز یعنی روز جمعه : مامان برای نهار کتلت درست می کردم و تو و بابا صاقد به تیرازه رفتین و بابا برایت شتر و این عروسک را خرید البته به در خواست خودت .مبارک باشه پسرم .اما تا عید اسباب بازی خبری نیست .بهت گفتم این تا عید اخریش هستش .تو هم گفتی من پولامو جمع می کنم خودم می خرم .

شتر

یک ماه بود که شتر می خواستی و بابا قولش را بهت داده بود می گفتی می خوام نقاشیشو بکشم .

خلاصه این هم خاطرات این چند روز .

در کودک برتر ایرانی مجله سیب سبز هم شرکت کردیم .امیدوارم پیروز باشی .

راستی ماما و بابا در یک قرعه کشی که در نمایشگاه کودک شرکت کرده بودیم در حضور خودمان شنبه قرعه کشی کردند و اسم مامان درامد .سفر به جزیره قناری و قبرس با تمام امکانات .اما درست هستش که مجانی بود ولی هزینه جانبی های سفر برایمان زیاد بود همین شد که انصراف بدیم از رفتن .خوشحالم که برنده شدم اما ناراحتم که نمی شه بریم قسمت نبود .

ببخشید پسرم فعلا خدا نگهدار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان گیسو
16 مهر 90 3:00
سلام دوست گلم خوبی ؟ واییییییییییی ببین چه کرده با خودش هههههه قربونش برم من خیلی حیف شد که سفر نمی ری امیدوارم همیشه برنده باشین بوسسسسس
نی نی عکس
16 مهر 90 6:46
واااااااااای قربون این همه خلاقیتت خاله
مامان معين
16 مهر 90 11:47
سلام خرگوش باهوش ، روز كودك رو بهت تبريك مي گم اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي
maman danial
16 مهر 90 13:43
salam azizam ,mer30 az lotfet,are raftim jaye shoma khali.shoma ham hamishe shad bashin,amiraliye khale doooset daram,rozet mobarak.
مامان گیسو
16 مهر 90 15:09
الهام مامان رامیلا
16 مهر 90 16:25
سلا م امیر علی جونم چکارا کردی پسر روزت مبارک عزیزم
مامان امین حسین
16 مهر 90 16:36
سلام عزیزم روز کودک مبارک خودمونیم ها چه گریمی کردی با سایه های مامانی دیگه فکر کنم از اون سایه ها دیگه سایه برای مامانی نشه
مامان آرمان
16 مهر 90 16:52
از چشم آهوان حرم می توان شنید این دشتها به شوق شكار نگاه توست بالای كاشی حرم تو نوشته است هرجا دلی شكست همان بارگاه توست با این كه سال هاست سوی طوس رفته ای اما هنوز چشم مدینه به راه توست میلاد اما رضا (ع) و همچنین روز جهانی کودک را هم به امیر علی جون و هم شما تبریک میگیم.
ماری
17 مهر 90 0:05
سلام وای توی یه عکی از عکسا امیر علی پاهاشو چیکار کرده
مامان آوا
17 مهر 90 1:33
ای جان با این کارهای بامزه ات عزیزمی
سمیه :مامان مسیح مقدس
17 مهر 90 3:39
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ¦¦¦¦¦ عزیز خاله...روزت مبارک گلم ¦¦¦¦¦ .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ما آپیم با عکسهای جدید مسیح بیا پیشمون عزیزم
مامان آريا
17 مهر 90 8:18
سلام عزيزم خاله قربون نقاشي كردنتو گريمت برم چقدر هم ماهري با سايه چه كردي خاله جون آفرين پسرم كه اينقدر باهوشه
نی نی عکس
17 مهر 90 12:54
با سلام سفارش شما تا 2 روز آینده آماده خواهد شد. پس از آماده سازی، ای میلی حاوی اطلاعات پکیج برایتان ارسال خواهد شد. با تشکر گروه مدیریتی نی نی عکس
مامان امیرعلی
17 مهر 90 13:33
وای وای وای چکار کرده امیرعلی با خودش!!
مامان نیاز
17 مهر 90 20:24
سلام پسرک نازنازی وخلاق من که همیشه یه حرف جدیدی واسه گفتن داری
مامان آريا
18 مهر 90 10:17
سلام عزيزم مرسي از راهنمايي هاي خوبي كه كردي و تلفن تراشه هاي الماس و برام گذاشتي حتما"‌تهيه مي كنم ممنون از لطفت بوس براي عشق خاله امير علي
فهیمه مامان پرهام
18 مهر 90 16:53
سلام خانوم گل از دیدن وبلاگتون خیلی خیلی خوشحالم و امیدوارم قابل بدونین و دوستای خوبی برای هم باشیم اسپند کنین این پسر باهوش رو
مامان تربچه
19 مهر 90 12:33
واااااااااااااااای چه کرده این پسسسسسسسسر
مامان ماهان عشق ماشین
20 مهر 90 17:07
سلام باهوش خاله.من عاشق سینه چاک نقاشیاتم. مامانی کاش یه صفحه جداگانه واسه نقاشیها تو وبتون بسازید و عکس و تاریخ همه نقاشیها رو اونجا بذارین. ماهان من هم استعداد نقاشیش خوبه ولی علاقه چندانی نداره.کم نقاشی میکشه.ولی من یه صفحه جداگانه برای نقاشیاش گذاشتم. امیرعلی جون که هم استعدادشو داره و هم علاقشو. (از قسمت سایر خدمات میتونین صفحه جداگانه ایجاد کنید)
مامان آرمان
24 مهر 90 0:21
سلام دوستان. ببخشید کخ کمی دیر بهتون سر زدم.خیلیییییییییی سرم شلوغه و فرصت نمیکنم. ماشاأاااااااا به این پسر باهوش و با استعداد.خیلی هنر مندی آقا امیر علی. نقاشیات خیلی قشنگه. حالا که استعدادش خوبه باید روش بیشتر کار کنی مامان مهربون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد