امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 4 روز سن داره

باهوشم

امیر علی در نمایشگاه عمو پورنگ و امیر محمد

1390/9/1 18:02
2,471 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گل پسرم خوبی ؟ امیدوارم همیشه موفق باشی .امروز روز عید از صبح بیدار شدیم و تا بابا نون تازه بخره و صبحانه بخوریم من و تو حاضر شدیم تا بابا امد و همه صبحانه خوردیم و حاضر شدیم و 12.30 رفتیم به خیابان حجاب نمایشگاه .عمو پورنگ و امیر محمد هم در انجا غرفه داشتند و برای سی دی شبکه کودک تبلیغ داشتند و از تو هم عکس تکی انداختند واسه سی دی که ماه اینده می یاد و کلی هم به تو خوش گذشت و کلی با همه عکس انداختی بعد از غرفه عمو پورنگ به غرفه های دیگه که می رفتیم غرفه تراشه های الماس را دیدیم که تو رو شناختند و عکس تو رو که روی جعبه انداخته بودند به ما نشان دادند واسمون جالب بود بعد هم از تو در مقابل مشتریان کارتها را پرسیدند و تو هم جواب می دادی و مردم واست دست می زدند و بعد ازت فیلم برداری هم کردند خلاصه تو تبلیغ زنده بودی و همه این تراشه را باور کردند و بعد هم امدیم خانه مامان زری و تو با انها به هایپر استار رفتی و من و بابا هم واسه گردش و خرید به اریاشهر رفتیم بعد هم امدیم و شام و حالا هم امدیم خانه مان تو داری با بابا بازی و دنبال بازی می کنی و منم دارم تند تند وبلاگت را می نویسم .امیر علی

عکس تو روی جلد تراشه های الماس

 

عمو پورنگ و امیر محمد

غرفه

جیگرم

برج میلاد

امیر عای در غرفه برج میلاد

سایت

این عکس را انها برای سایت برج میلاد گرفتن تو هم گشنه و خسته شده بودی

تراشه های الماس

این هم غرفه تراشه های الماس که کلی هنر نمایی کردی و همه کارتها را واسشون خوندی .و ازت فیلم برداری کردند .تو تبلیغ زنده بودی .فدات بشم من .

عکس امیر علی

این هم عکس تو بر روی جعبه تراشه های الماس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

maman danial
24 آبان 90 23:46
vay azizam,mobarake khale jooon.behet eftekhar mikonam,doooset daram,omidvaram hamishe moafagho shad bashi.
مامان امیرعلی
25 آبان 90 1:07
سلام .آفرین به امیرعلی باهوش حسابی حال کردم دیگه.راسی خاله میشه برام راجب به این تراشه ها توضیح بدی.ممنون میشم تو وبلاگم بگی.
مامان امیرعلی
25 آبان 90 1:08
راسی تا ته وبلاگتو دیدم عکسات خیلی ناز شدن.همش شکار لحظه ها بودا.باریکلا مامان عکاس
زهره
25 آبان 90 12:53
سلام مامان امیر علی . پسر من همایون یکسال و چهار ماهشه میشه براش تراشه الماس بخرم؟ خداوند آقا پسرتونو حفظ کنه.

سلام عزیزم مرسی از نظراتت شما ادرس وبلاگتون را نزاشتین تا براتون توضیح بدم .بی زحمت ادرس را برام بزارین مرسی
مامان آرمان
25 آبان 90 13:35
سلام.خوبین؟ ما هم یک بار پریروز رفتیم و خیلی خلوت بود و یکبار ه دیروز رفتیم که آرمان عمو پورنگ را ببینه.به آرمان هم خیلی خوش گذشت.راستی غرفه تراشه های الماس را هم دیدیم و همین آقا جوونه کلی برامون توضیح داد. آفرین به امیر عای جون که همه لغتهاش را خوب بلده و با سواد شده.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 آبان 90 14:10
خیلی جالب بود. آفرین پسرم. خیلی زود مشهور شدی
دکتر شا یگان
26 آبان 90 1:32
با سلام خدمت بانو و امیر علی .تبریک عرض می کنم بابت این افتخارات بزرگ .از دامن چنین مادری مقتدر و مهربان و فداکار همچین فرزندی اگر نباشد جای سئوال است بانوی اردیبهشت برازنده ترین کلمه برای شماست .نه اینکه فکر کنید من تعریف می کنم نه هرگز من فقط واقعیت را گفتم.من در فیسبوک با شما اشنا هستم و همچنین تمام خاطرات وبلاگ را هم مو به مو دنبال می کنم .شما واقعا همسری ایده ال و مادری مقتدر و دانا هستید امیدوارم همیشه و در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.دکتر شایگان .78 ساله از انگلیس

با تشکر از شما .اما کاش خودتان را معرفی می کردید تا ببینم ما همدیگر را می شناسیم ؟ و یا لاقل ادرسی یا نشونی از خودتون می گذاشتید .به هر حال ممنون

مامان عسل و آریا
26 آبان 90 9:01
وااااااااااااااااااااااااااااااااای ماشالله ماشالله عزیزممممممم.امیرعلی جون هزار ماشالله خاله جون.گلم من همیشه وبلاگتون را میخونم.انشالله که هر روز شاهد موفقیت های امیرعلی جون باشید.
مامان تربچه
26 آبان 90 17:31
آفریییییییییییییییییییییییییین به پسر باهووووووووش و زرررررررررررنگ حسااااااااابی مشهور شدی ها
مامان تربچه
26 آبان 90 22:15
خانمی خصوصی داری
مامان امیرعلی
28 آبان 90 17:59
احسنت به امیرعلی جان.مامان امیرعلی شروع آموزش تراشه های الماس از چه سنیه؟
معصومه مامان سهند
29 آبان 90 22:10
آفرین به این پسر باهوش و با ادب
مامان ماهان
1 آذر 90 8:50
چقدر مشهور شدی یه امضا به من میدی
مامان الینا
6 آذر 90 0:50
سلام عزیزم وپسرماه وباهوشی دارین خدا حفظش کنه.راجع تراشه های الماس منو راهنمایی میکنی یکم .خیلی جالبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد