امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

امیر علی در جشن فینالیستهای کودکان مجله سیب سبز 1390

1390/12/6 16:54
2,510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر گلم مامان جون این هفته نتونستم بیام و برات از خاطراتت بنویسم پایان سال هست و کلی کار ریخته رو سرم از 9 صبح تا 1 شب بازم وقت کم می یارم اما امروز اومدم تا این هفته را برات خلاصه وار بنویسم تا بیشتر از این زیاد نشه .بهتره بری به ادامه مطالب ...............

راستی خاله های مهربون که در این این مدت به ما سر زدین و برامون نظر گذاشتین بزودی بهتون سر می زنم .بازم ببخشید ....

از رو ی عکسها برات خاطرات را تعریف می کنم :

رای گیری

بله شما به مرحله فینال مسابقه راه پیدا کردی و جزو 40 نفر برتر انتخاب شدی ( مجله سیب سبز )

نتیجه رای گیری ها

اینم نتیجه رای گیری هست البته من دو ماه هست متوجه شدم که تو به نیمه نهایی وارد شدی و مردم مهربون بهت رای دادن و تازه پیگیر شدم و دارم تلاش برای برنده شدنت می کنیم .

جشن فینال

چند روز پیش که برات رفته بودیم خرید لباس عید به ما زنگ زدند و گفتند جمعه جشنی در رستوران شاد کودکان برای بچه های فینالیست از طرف مجله سیب سبز بر پاست که من و بابا و تو ساعت 5 رفتیم و همه شما 40 نفر بودید و ماشاله چه بچه هایی حتی از شهرستانها هم امده بودن و اما چه پذیرایی عالی و بدون نقصی و چه جشن شادی و چه مکان خوبی همه چی عالی بود و به ما خیلی خوش گذشت عکس انداختند و مصاحبه کردند و با شما بازی کردند و پذیرایی و شام و تو هم ماشاله از صبح بیدار و حسابی شیطون شده بودی و کلی روابط اجتماعی خرج می کردی البته ساعت 7 تا 7 و نیم خوابت برد برای شام بیدار شدی کلی از شام خوشمزه خوردی هوا هم خیلی سرد بود .

جشن

دوره زمونه برای شما بچه ها خیلی عالی شده ماشاله همه پدر و مادرهای فعال شدن و به بچه ها بیشتر از قبل اهمیت میدن و میرسن وقتی میدیدم از شهرستانهای رشت و بجنورد و ساوه و اردبیل هم امدند بیشتر به این موضوع پی می بردم .

این پست خیلی طولانی هست و من تا شب ایشاله تموم می کنم .فعلا تا اینجا باید برم کارهای مونده امروز را انجام بدم فکر کنم این پست فردا اماده باشه .فعلا ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
6 اسفند 90 16:49
به به چه جشنی خوش به حالت امیر علی حسابی معروف شدیااااااااااااااااااااااااا یادت نره به من امضاء بدی باشه
عمه لیلا
6 اسفند 90 22:32
انشاالله که رای میاری و جزء نفرات اول میشی.چه جشنی هم رفتین معلومه خیلی خوش گذشته.جیگر من

عمه جونم بوس بوس
مامان سارا
7 اسفند 90 0:30
تبریک میگم امیدوارم در مرحله بعد برنده نهایی باشه و همین جور در قسمتهای مهم زندگی فط من متوجه نشدم این امتیاز دهی ها بر اساس چه معیاریه و کلا برنده شدن و نشدن چه فایده ای داره؟
صونا
7 اسفند 90 0:38
مبارکه شيطونک خاله.... انشاالله هميشه موفق باشی... به قول ندا جون دوره زمونه ی جالبی واسه بچه ها بوجود اومده...خوش به حال نی نی های اين دوره زمونه...
مادر کوثر و علی
7 اسفند 90 9:43
آفرین به پسر زرنگ و باهوشمووووووووووووون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 اسفند 90 13:12
آفرین به پسرمون. حسابی بهت خوش گذشته نه؟
فهیمه مامان پرهام
7 اسفند 90 15:28
امیر علی جون امیدوارم همیشه اول باشی خاله
مامان بهار
21 اسفند 90 14:46
عزیزم امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد