امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

باهوشم

امیر علی در برج میلاددددددددددددد

1391/4/31 13:24
2,342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر ماه مبارک رمضان و سلام بر همه دوتان گلم و پسر مهربونم

امیدوارم روزها را با شادی و سلامتی سپری کرده باشید و همیشه شاد و سلامت باشیدددددددددددد

بله هفته ای که گذشت را تا کجاش گفتم اهان یادم اومد و حالااااااا ادامه هفته قبل ......

بیان دیگه ...

بیاین دنبالم ............

 

بله این هفته چهارشنبه بود که تو کلاس داشتی و با هم رفتیم کلاس بعد از تموم شدن کلاس افسانه جون مربی مهربونت اومد و گفت تو خیلی پسر اقا و ارومی هستی و کاملا حرف گوش کن و خوب هم یاد می گیری و گفت بهتره تشویق بشی منم گفتم ببرمت تاتر که روز اخرش هم بود بله ساعت حالا 5 بود و تا 7 دو ساعت مانده بود رفتیم اول اریاشهر گردش و پیش دایی نوید رفتیم و بعد هم رفتیم پارک دم کلاستون و بعد 7 شد و رفتیم تاتر و خیلی خوشت اومده بود و کلی تعریف و ذوق داشتی شب هم از خستگی قش کردی و زود خوابیدی 5 شنبه هم من کلی کارهای ماه رمضون رو داشتم و خیلی سرم شلوغ بود تو رو بردم خانه مامان زری و خودم به کارهام رسیدم بابا هم اومد و با هم فیلم دیدیم و بعد هم 11 شب بود اومدیم دنبالت و رفتیم جاده امامزاده داوود که وای انگار شب عید و ترافیک عجیبی بوددددددد و همون اولش وایسادیم شاتوت و گردو تازه برات خریدیم و رفتیم هویج بستنی خوردیم و تو توی ماشین خوابت برد و اومدیم خونه و جمعه هم تو باب بابا بازی کردید تا عصری و بعد هم رفتیم برج میلاد کلی هیجان داشتیم و دلهره چه طوری هستش اما رفتیم و دیدیم نه زیادم هیجان نداره و برای من که خیلی عادی بود و تو خیلی دوست داشتی البته جشنواره تابستونی هم بودددددددد کلی راه رفتیم و گردش کردیم و اخر شب هم اومدیم خونه توی ماشین خوابت برد و خونه بیدار شدی تا یک شب نخوابیدی ...............

بله اینم خلاصه ای از این چند روز

ماه مبارک رمضون اومده و هیجانش و زیباییهاش و خاطرات سریالاش و افطارش خیلی برام شیرینه نمی دونم می تونی امسال درکنی یا نه اما ساعت و صدای اذانش و ربناش خیلی برام خاطره داره و زیباست خیلی دوست دارم امیدوارم همه در این ماه عزیز شاد و سلامت باشن و روزهای خوبی رو کنار فامیل و اشنا داشته باشن .....

حالا عکسهااااااااااااااااا:

هدیه

هدیه خاله جمیله من به امیر علی .... بعضی وقتها دلم برای داشتن خواهری و خاله برای تو تنگ میشه و احساس تنهایی می کنم اما خدا اینقدر من رو دوست داره که خاله خودم رو خواهر خودم قرار داده و برام بیشتر از یه خواهر و برای تو هم بیشتر از یه خاله واقعی هستش و اینطوری میشه که دیگه کمبود داشتن خاله برای تو و خواهر برای خودم رو احساس نکنم ... امیر علی پسرم درسته که خاله نداری اما همیشه بدون که خاله من برای تو بیشتر از یه خاله واقعی زحمت کشیده و هست برای همین تو یه خاله مهربون فقط داری اونم خاله جمیله هست یادش باشه و قدر دانش باش ....مرسی خاله جون ...خدا شما را برای ماسالها سلامت و زنده نگه داره ایشاله ...

زهیر

و اما پسر خاله گلم که روزهایی می یاد و به من و تو سر می زنه و برای من کلی کمه راستی چه حالی می ده ادم یه پسر بزرگ داشته باشه و بهش کمک کنه هاااااااا خیلی می چسبه .این چند روز هم نگران امتحاناتش بودم ایشاله که قبول بشه کلی برای تعیین رشته و ... زحمت کشیدیم خدا کنه قبول بشه من که لحظه شماری می کنم برای قبولی زهیر در دانشگاه سراسری ایشاله مثل پسر خودم ارزوی موفقیت دارم براش ....موفق باشی زهیر جان ...

دایی نوید

بله بحث فروش مانتو ها تموم شده و من کارم کمتر شده و بعد از کلاس رفتیم مغازه دایی نوید بهش سر بزنیم و برای موفقیتش دعا کردم ایشاله که خدا جوونها رو زنده و موفق نگه داره و همیشه پشتیبانشون باشه مخصوصا جوونهایی که همیشه در حال تلاش و کوشش هستن رو هرگز تنها نزاره ....

تاتر

و بعد رفتیم تاتر حاکم و پنیر که قصه جالب و اجرا و گریم عالی داشت و خیلی موزیکال و جالب بود   

گربه

به زور با عروسکها عکس گرفتی اخه ازشون می ترسیدی وای چه پهلوونی دارم من ......

نمایش

اینم اقا شیر با هوش قصه ...

پادشاه

اینم پادشاه خنگ خنگ

جاده امامزاده

جاده امامزاده داوود و هویج بستی و ...........خیلی تاریک بود عکس بهتر نشد ......

برج میلاد

و اما برج میلاد و جشنواره تابستونی و تعجبات تو ......

برج میلاد

خیلی تعجب و هیجان داشتی و بی صدا فقط نگاه می کردی ...

امیر علی مردانی

پسر گلم و خوش سفر و گردشم ...

جشنواره تابستونی میلاد

رقص تمام ملیتهااااااااااااااااا هم اونجا بود ...

میلاد

ورودی بالکن برج میلاددددددد

برج

محوطه بالکن برج میلاد طبقه 7 برج میلاددددددددد....

لابی

لابی و نمایشگاه سنتی میلاد

شهر فرنگ

شهر فرنگ و تهران قدیم

پدر و پسر در حال استراحت هستند ...

ایران

تشنه شده پسرم ......

لانه سیمرغ

لانه سیمرغ و کلی داستانش که اقایی بودند و توضیح می دادند اینجا گنبد اسمون برج میلاد هست ...

طراحی داستان سیمرغ بر روی دیوار برج میلاد ...

ابشار

راه پله های برج مبلاد ...

موزیکال

ابشار موزیکال و رقص اب خیلی زیبا و مدرن بود ...

گل بازی

گل بازی با بچه ها خیلی ذوق داشتی و ...

برج میلاد

کلی همه جای برج و محوطه را رفتیم و دیدیم و قدم زدیم دیگه پا برامون نمونده بود تو که دیگه می گفتی پام درد می کنه طفلی پسرم ما هم درد می کرد چه برسه تو ...فدات بشم من .

برای استراحت کالسکه اسب سوار شدیم و دور زدیم و تو هم که نگو از ترس میخکوب بودی ...

برج

تشنه و خسته و گرسنه بودیم و رفتیم شام بیرون خوردیم و رفتیم خونه خیلی خوش گذشت و تجربه ای جدید بود اما فقط برای یکبار دیدنش جالبه نه بیشتر ...

خاله های مهربون در این ماه ما را هم در دعاهایتان قرار دهید و برای سلامتی همه بچه ها و موفقیت همه جوونها دعا کنید ...ایشاله که این مهمانی به شما خوش بگذره ....

سلامت باشید و شادددددددددددددددد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نی نی گوگولی
31 تیر 91 13:46
چه پسملی ...
دیگه الان باید بگیم چه آقایی
وبلاگ نی نی ما هم آپ شد اگه دوس داشتید به ما هم یر بزنید...
خوشحال میشیم......


چشم و ممنون که اومدید بوس
صونا
31 تیر 91 16:19
اين ماه بر شما هم مبارک باشه...
هميشه به شادی و گردش عزيزم...
سر سفره هاتون ما رو هم فراموش نکنيد


محتاجیم به دعااااااااااااا بوس
مامان سارا
31 تیر 91 17:43
فرا رسیدن ماه رمضون مبارک
منم عاشق افطاری ها و مهمونیاشم که دو ساله ازش محرومم

عکسا همه خوب عین همیشه
من بار اولی که برج میلاد برای عموم باز شد بود رفتم که بخ نطرم همون یه بارش بس بود
اون وقتا آبشار موزیکال نداشت

وای گردوی تازه شاه توت هوبج بستنی هووووم


وای سارا جونم یه وقت هوس نکنی وای هواسم نبود خدا کنه هوس کردی بتونی بخوری ...جاتم امسال خالی ماه رمضون و سریالاش ...
اره والا یه بار فقط جالبه برج میلاد نه دو بار ...
مواظب خودت باش ....
مامان نیاز
31 تیر 91 19:59
ماه مهمانی خدا بر شما مبارک
همیشه موفق باشید دلمون براتون تنگ شده بود
عکسها مثل همیشه عالی بودن


خاله جونم ما هم دلمون برتون تنگ شده مرسی نیاز جون رو ببوس
شقایق.مامان حباب
31 تیر 91 21:33
خاله جونی حسابی خوش گذروندیا
همیشه شاد باشی
واسه مام دعا کنید


ممنون عزیزم بوس
حسنا مامان ایلیا
1 مرداد 91 8:49
سلام خوش به حالتون که می تونین اینهمه جایی دیدنی و تفریحی برین ما که از شدت گرما جرات نداریم پسری را بیرون ببریم


اخه .. چرا ؟؟؟؟؟ جاتون اینجا خالیه ایشاله یه روز با هم بریم بوس
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:29
بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان
در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .
ماه ضیافت الهی مبارک


محتاجیم به دعاااااااااااااااا
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:32
سلام گلم
همیشه به تفریح عزیزم
عکسهات خیلی خوشگل بودن امیر علی جونم
شاتوت و گردوی تازه هم نوش جونت


ممنون جای شمااااااااااا خالی بوس
معصومه (مامان آريا)
1 مرداد 91 11:17
خاله قربونت برم كه حسابي بهت خوش گذشته عكسات خيلي خوشگل بودن كلي قربون صدقت رفتم از بس دلم برات تنگ شده بود

مرسی خاله جونم ما هم دلمون تنگ شده لطف کردی اومدی بوس
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:34
تشریف بیارید
من و محمد آپ شدیم
خوشحال میشیم


حتما عزیزم اما شمرندم نمی تونم براتون نظر بزارم مشکل از کامپیوتر ماست فکر کنم
مرسی که اومدیدددددددددد بوس
عمه لیلا
1 مرداد 91 17:48
موهاتو گوتاه کردی هم بهت میاد عزیز دل عمه.انشالله همیشه خوش و سلامت باشین.


ممنون عمه جونم دوست دارم بوس گنده تقدیم شمااااااااااا
تربچه مامان
2 مرداد 91 11:03
واااااااااااااااای فدای اون صداااااااااات
چه طوری باهوش خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟



به به سلام چه عجب خوش اومدین شما خوبیددددددد؟
ما خوبیم خدا را شکر
مامان زهرا
2 مرداد 91 11:14
سلام خانمی
نماز و روزه شما هم قبول باشه
همیشه به گردش و تفریح
شاد باشید
جاهای قشنگ برید و جای ما را هم خالی کنید

جای شما هم خالی
مرسی عزیزم بوس
فهیمه
3 مرداد 91 9:26
همیشه به گردش و تفریح ندا جون
انشالا خدا خاله ی مهربونت رو سالهای سال برات حفظش کنه


ایشاله و ممنونم بوس
مامان نازنین زهرا
5 مرداد 91 15:04
با سلام.از وبلاگ زیباتون دیدن کردم.وافعا وبلاگ قشنگی دارید.با افتخار شما رو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ نازنین زهرای ما هم به آدرس زیر سری بزنید esghemamanivababaei.Niniweblog.com
شقایق.مامان حباب
6 مرداد 91 14:52
سلام دوست من آدرس وبلاگم تغیی کرده و دیگه تو قبلی چیزی نمینویسم از این به بعد هر وقت خواستی بیای بیا اینجا http://hobabkocholo.niniweblog.com
niki
7 مرداد 91 9:31
عـآلیـ......پسرتونمـ از طرفـ منـ ببوسیدـبآاجآزهـ لینکتونـ کردمـ
مامان آراد(خاطره)
8 مرداد 91 17:45
جانممممممممم...
همبشه خوش باشی عزیزم...
راستی میدونی ما شمارو خیلی وقته لینک کردیم ولی شما افتخار نمیدین؟
بوسسسسسسسسسسسس


سلام عزیزم ما هم شما را لینک کردیم باید به ارشیو نگاه کنی نمی دونم چرا اینطوری لینک ها را می نویسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما اراد جون رو دوست داریم
ممنون که اومدین بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد