امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

خدای بزرگ من

1390/2/14 14:23
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره مامانی .امروز دلم خیلی گرفته بود اما زود به خودم دلداری دادم و گفتم خدای من هم بزرگه.می دونی پارسال یک تولد حسابی برات گرفتیم اما امسال خانه مان خیلی کوچکتره و دیوارهای تاریکی داره بر ای عکس گرفتن .

از پژوهشکده هوش زنگ زدند و وقت دادند و گفتند که تو را برای ارزیابی به انجا ببریم.و من تو را بردم تو در یک جا نمی ماندی و همش خانم دکتر را دنبالت می کشاندی و زود پی پی ات گرفت و به پشت در رفتی و من بیچاره مجبور شدم بشورمت و عوضت کنم .

خلاصه تا دو هفته دیگه جوابش می یاد ................ و من منتظرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
9 اردیبهشت 90 1:07
امیرعلی عزیز تولدت مبارک
عمو مجيد
14 اردیبهشت 90 1:28
دلتنگي و ناراحتي براي سنين بالاي 50 در فصل بهار امري بديهيست كه نميتوان منكر آنشد.


mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.kamelan dorosteh
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد