امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

موفقیتهای امیر علی

1390/2/5 13:35
925 بازدید
اشتراک گذاری

پسره مامانی من .در این دو سال بهترین کار و سر بلند بالا آمدن تو

niniweblog.com

اول واکسنهایت بعد هم دندانهایت بودند.

بعد به ارایشگاه کودکان و گرفتن لوح کوتاهی موهایت

انجام شدن وبلاگت به نام خرگوش

نفره دوم شدن در نی نی وبلاگ در مسابقه شعر خوانی

چاپ شدن عکست در مجله شهرزاد

بردنت به پژوهشگاه هوش کودک و تست گرفتن از تو

برای تولد امسالت از اتلیه سها وقت گرفتیم تا چه بشود.....

خلاصه هنوز دو سالت نشده کلی شانس و موفقیت داشتی و برنده بودی امیدوارم همیشه در تمامی مراحل زندگی پیروز باشی...........

niniweblog.com

خیلی دوست داریم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه جون
5 اردیبهشت 90 14:21
واسه امیر علی جون
مامان غزل
5 اردیبهشت 90 17:55
ممنون عزیزم که به ما سرزدی!!! ماشالله چه گل پسله نازی دارین درضمن من شمارو لینکتون کردم البته با اجازتون
مامان رادین
6 اردیبهشت 90 14:31
سلام وبلاگ زیبایی دارین با وجود امیرعلی زیباتر شده. ببوسینش. به ما هم سر بزنید.مرسی
ریحانه
6 اردیبهشت 90 22:13
از تبریکتون صمیمانه متشکرم
فرناز
7 اردیبهشت 90 5:02
چه پسمل موفقی خداااااا
فاطمه
9 اردیبهشت 90 1:06
صادق و ندا جون امیدوارم امیرعلی همیشه توی زندگیش موفق باشه و با هم خوشبخت باشین.


mamnoonam ke be ma sar zadi.mersi
مادر سامان
9 اردیبهشت 90 12:18
سلام به باهوش نازم مرسی عسلم واسه من تبریک فرستادی با اجازه من شما را لینک کردم بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان هلیا
18 اردیبهشت 90 13:14
سلام مامان باسلیقه و فعال نی نی باهوش چه وبلاگ زیبایی دارین با اجازه من شما را لینکیدم نی نی گلمو ببوس این آتلیه ای که اسمش را نوشتین کجاست میشه شماره شو بدین
مامان هلیا
19 اردیبهشت 90 11:07
خانمی چه وبلاگ پرباری داری خوش به حال علی که یه همچین مادر باسلیقه ای داره علی جون بوسسسسسسسسسس راستی مامان علی میشه شماره تلفن یا آدرس سایت پژوهشکده هوش کودک را برام پست بزاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد