امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

باهوشم

یک مسابقه پیشگویی و حدس برای خاله ها

1390/3/26 9:23
1,483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونهای امیر علی .

امیر علی الان ٢ سالشه .

می خواستم که شما با توجه به نوشته هایم در این وبلاگ در خصوصه امیر علی حدس بزنید که :

  • امیر علی در چه رشته ای می تواند موفق بشود و استعداد دارد ؟

این سئوال هر سال تکرار میشه تا اینکه ببینیم کدوم خاله حدسش درسته ؟

فکر کنم جواب این سئوال سالها طول بکشه تا معلوم بشه کدوم خاله برنده شده .

اما خوشحال می شم در این پیشگویی شرکت کنید تا معلوم بشود که چی میشه .

جالبه نه .یک سریاله دنباله دار.

ممنونم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تربچه
26 خرداد 90 17:55
وااااای چه مسابقه ی بامزه ای به نظر من هنرمند میشه (باتوجه به پست هایی که تا الان گذاشتی) آخه به نظر میاد روحیه ی حساس و دل مهربونی داره به قول خودت از خوانندگی هم خوشش میاد و شعر زیاد میخونه
مامان تربچه
26 خرداد 90 17:55
راستی از سحر جون چه خبر؟؟؟
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
26 خرداد 90 18:33
سلام مامان امیر علی.عیدتون مبارک.مرسی که به من و صدرا سر زدی.من عاشق امیرعلی هستم ماشاا...خیلی شیرینه.خدا نگهش داره زیر سایه پدر و مادر.از طرف ما ببوسش.من فکر میکنم امیر علی توی یک رشته که بعدا مشخصش میکنم به درجه استادی دانشگاه برسه.پیداش ازش.لینکتون کردم.تو هم اگه دوست داری.
مژگان
29 خرداد 90 17:52
به نظر من مهندس معمار میشه


sala.mersi azizam.nameh shoma sabt shod.ama webetan ra nazashtid?dobareh be ma sar bezanid.mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد