امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

بابا صاقد یه پیغام واست داره ....

1390/4/5 12:01
1,903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابا .قربونت بشم.خیلی گلی.خیلی ماهی.دبروز که بامامان وخاله سحروتو رفتیم پارک وبا هم بازی کردیم.هم تو خوشت اومد وهم من.پسرم خیلی باهات حال کردم.خیلی بزرگ شدی.ازهم سن وسالات خیلی بیشتر میفهمی .چیزی که بارها به من ثابت شد.منو ببخش که زیاد نتونستم باتو بازی کنم.سعی میکنم ازاین به بعد بیشتر با هم بازی کنیم.اینقدر دوست دارم که نمیدونم چی بگم.به داشتنت افتخار میکنم وخدارو صدهزار مرتبه شکر میکنم.که گلی چون تورو به ما هدیه داده.یادت نره مادرت خیلی برات زحمت میکشه.قدرشو بدون.هزاربار میبوسمت. بابا صادق. 1390/4/4 ساعت 10:38

پسرم این را بابا در نظرها برایت نوشت .خواستم در صفحه ات بذارم تا خودت بخوانی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تربچه
5 تیر 90 8:58
وااااااای چه بابای مهربونی
مامان ماهان
5 تیر 90 9:03
چقدر قشنگ و با احساس نوشته
مامان فرشته
5 تیر 90 11:00
سلام عزیزم خوبین ؟ آخی چه بابای با احساسی خدا براتون حفظش کنه
مادر سامان
5 تیر 90 15:10
سلام امیرعلی جون همیشه حرف بابایی و مامانی رو گوش بده .گل پسر خاله ماشالله بزرگ شدی


mersi azizam.chashm khaleh joon
مامان آريا
7 تیر 90 11:52
هورا بابا صادق چه بابايي مهربوني داري اميرعلي جون همينطور ماماني گل و مهربوني قدر هردوشونو بدون
معصومه مامان سهند
8 تیر 90 1:20
آفرین به این بابای خوب که بچه هرچه میشود از تاثیر پدر و مادرش است خدا برای هم حفظتون کنه
مامان آوا
12 تیر 90 1:09
چه بابایی مهربونی خدا برات حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد