امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

جشن دندانی امیر علی 2 ساله

1390/4/22 14:13
1,846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه مامان .

فدای این پسرم بشم من .دیروز وقتی داشتم دندانهایت را تمیز می کردم .دیدم دندان کرسی دوم سمت چپ پایینت نصفه در امده و سمت راست هم سفید باد کرده .الهی من واست بمیرم .

آخرین دندانی که در اوردی در تاریخ ٤/٧/٨٩ کرسی اول چپ و راست دندان بالایی ات بود .و تا به امروز از دندان خبری نبود .

اینها را که در اوری می ماند دو تا بالایی ها کرسی دوم بالا .

خلاصه بابا گفت ببریمش گردش .اول رفتیم تیرازه و شام در بوف خوردیم .بعد پارک در چمنها کله ملق می زدی .البته نه خوب .و بابابا صاقد بازی کردی .

بعد هم به جاده امام زاده داوود و برات بلال خریدیم .البته تو سیر بودی و زیاد نخوردی .

عکسهاشم بعدا واست می زارم .

مبارک باشه پسرم .

بوس گنده و از ته قلب واسه امیر علی من و بابا

٢١/٤/٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

faeqeh
22 تیر 90 15:37
سلام شماره اون موسسه که عقیقه میکننو هنوز داری ؟ خیلی ممنونت میشم اگه برام پیدا کنی
مامان تربچه
22 تیر 90 16:43
مبارککککککککککککککه
مامان فرشته
22 تیر 90 19:37
سلامممممممم دوست نازم تو رو خدا منو ببخش من خیلی کم می تونم بیام نت ولی باور کن دو سه روز بود خیلی تو فکرت بودم وقتی می شینم کمرم خیلی درد می کنه فقط می تونم بیام نظرات وبم رو تایید کنم و از دوستای گلی که اومدن و نظر گذاشتن برم تو وبشون و تشکر کنم ببخش اگه اینجا کمتر اومدم شرمندم به خدا دیگه به اومدن دخمل ما اگه خدا بخواد چیزی نمونده برام دعا کن مهربونم راستی مروارید جدید این عشق خاله مبارکه همیشه به جشن و شادی بوسسسسسسسس
maman danial
23 تیر 90 12:08
khale ghoorboone bereh.mobarake dandoonaye khoshgelet dar omadeh. boooooooooooos.
مامان آتین
23 تیر 90 14:32
مبارکهههههههههه عزیزمممممممممممم
sara
24 تیر 90 4:16
سلام دوست عزیز بهتون تبریک میگم وبلاگ خیلی زیبایی دارید، ازشما دعوت میکنم این مجموعه های آموزشی و لباسهای بچه گانه را ببینید در ضمن مجموعه های آموزشی خوب و مفیدی برای بزرگسالان هست که توش آموزش ورزشهای لاغر کننده و یوگا و ماساژ و آموزشهای مربوط به نگهداری از نوزاد و کلی چیز مفید دیگه هم هست http://www.ninicenter.com/ در ضمن خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم میتونید در قسمت تبادل لینک رایگان سایت من لینکتون را بذارید و لینک من را هم به اسم فروشگاه محصولات کودک در لیست دوستانتون اضافه کنید،ممنونم
ثمین
8 اسفند 90 23:15
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد