امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

این هم عکسهای جشن دندونی پسرم

1390/4/23 13:37
2,466 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم گردش در تیرازه و شام در بوف و تو فقط دلستر و سالاد کلم خوردی .من هم واست سبزی پلو اورده بودم .کمی خوردی .

در پارک با بابا صاقد کله ملق می زدی .مثلا .

در جاده امامزاده داوود .تا بلال حاضر بشه .تو قلیون اقا را برداشتی و نگاه می کردی .

یک سری از عکسهای عروسی حسین :

در حیاط بابابزرگ من که بهش می گی حاج اقا .

از بابایی خواستی تا تو را روی موتور اقا بزاره .و پایین نمی امدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تربچه
23 تیر 90 17:02
وای چه شاه پسری
مامان فرشته
23 تیر 90 20:37
سلام مهربونم ان شاا... همیشه شاد باشید ممنونم از نظرت حتماً با بابای گیسو در این مورد صحبت می کنم عکس ها خیلی قشنگن ممنون بوسسسسسسسسس
ame leila va heliya
23 تیر 90 23:38
mobarake dandonat khargoshe ba hosham.kheyli dard dasht ame joon.movazebe khodet bash
maman danial
24 تیر 90 8:50
mer30 khale joon mobarake jashne dandoonit khale ghorboonet bereh. booooooooooooooos.
مامان ماني
24 تیر 90 23:23
چه عكس هاي نازي ..... مباركه ......
مامان آوا
25 تیر 90 1:08
می دونی خیلی عزیزی پسری گله با اینهمه عکس خوشگل
مامان آريا
25 تیر 90 13:20
قربونش برم تمام عكسات خوشگلن عزيزمممممممممم خاله چرا قليون و اونجوري نگاه مي كني آخه بوس براي پسر خوشگل خودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد