امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 15 سال و 6 روز سن داره

باهوشم

تراشه های الماس

1390/6/24 0:14
5,762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم .باهوشم نفسم خوبی ؟

امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی .

امروز با مشورت یکی از دوستانم تو را در طرح تراشه های الماس ثبت نام کردم .چون در تو میدیم که بتونی موفق بشی البته من اصلا دوست ندارم تو حتی زمانی که در خانه هستی وقتت به بطالت بگذرد و بی هدف باشی پس تمام تلاشم را می کنم  تا در این طرح موفق بشوی .از تاریخ ٢٣ شهریور ما شروع کردیم این طرح ٤ مرحله دارد و ما تازه مرحله یک را شروع کردیم امیدوارم به امید خدا تو در این طرح موفق بشی .

طبق اموزش این طرح من و بابا به صورت بازی ( قطار بازی ) (فروشنده بازی) (معلم بازی ) و کارت بازی روزی ٤ تا نیم ساعت شروع کردیم و امروز که ٢٤ شهریور هست تو موفق شدی ٤ کلمه را به خوبی بخونی .خیلی خوشحالم مامان جون امیدوارم تا اخرش همین طور موفق باشی .

fadat

امیر علی معلم شده و داره به عروسکهاش کلمه خواندن را یاد می ده .

baba

این هم دومین کلمه ای که یاد گرفتی بخونی .البته با روش تراشه های الماس .

movafagh bashi

این هم ٤ کلمه که به خوبی در هر جا که میبینی می خونی .البته انگشت را می گی فینگر و هنوز فارسیش را خوب نمی گی .یادت می ره بگی انگشت می گی فینگر.

همه مامانهایی که دوست دارند فرزندانی هدفمند و موفق را تربیت کنند حتما از این طرح استفاده کنند .

هم بازی که خودت دوست داشته باشی هم سی دی هم تلویزیون هم گردش و پارک  .هم بازی های هدفمند که نشانه اش کلمات را خوندن هست در طی روز همه کار آن هم مفید انجام میدی هم به قول قدیمیها بچه گیت را می کنی اما هدفمند و موثر و من خیلی خوشحالم .امیدوارم موفق بشی .
نابرده رنج گنج میسر نمیشود .

این طرح اعتقاد داره بچه ها  در روز ١٢ ساعت بیدارند .در هفته ١٠٠ ساعت حدودا بیدارند .ایا در این ١٠٠ ساعت از عمر شان نباید حداقل ٤ ساعت به  بازیهای هدفمند بپردازند؟

هم بازی هم اموزش البته هرگز نباید درک اموزش را بکنند باید فکر کنند همه اینها بازیست . این هم در اموزشهای این طرح امده است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
24 شهریور 90 15:12
چقدر جالب منم حتما میرم ثبت نام میکنم آفرین به امیر علی باهوش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 شهریور 90 17:09
موفق باشی پسر گلم.به امید روزی که بتونی همه کلمه ها رو یاد بگیری.
maman danial
25 شهریور 90 8:03
salam azize khale khobi?khaili khoshhalam az mofaghiyatet,omidvaram hamishe mesle hamoon almas bederakhshi.dooset daram.
مامان تربچه
25 شهریور 90 8:53
وای چه جالب بیشتر ارجع به این طرح توضیح بده
ترنم
25 مهر 90 16:01
.سلام دوست نايس خودم . .سوال اپ شده اماده كردم لطفا با صبر حوصله چون برام مهمن و شايد نتيجه كامنت ها برا خودتم جالب باشه . .*******حتما بياي از دست ندي اين آپ رو**********. اگه جواب سوالامو ندی الهی الهی یه میمون بوست کنه اگه با تبادل لینک موافقین منو با اسم وبم بلینکین و بگین با چه اسمی بلینکمتون این ادرس لوگومه بذارینش تو وبتون لطفا
مادر کوثر
7 مرداد 91 13:12
سلام مامانی یادمه قبلا تو یه پست بطور کامل از تراشه هال الماس نوشته بودی الان پیداش نمیکنم لطف میکنی لینکشو بهم بدی؟ میخوام برای کوثر بگیرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد