امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

و از دست تو پسر ( مامان عصبانی )

1390/6/29 17:59
1,564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر علی مامان خوبی ؟ امیدوارم هر جا که باشی شاد و سلامت باشی .

امروز سه شنبه از صبح خیلی من را  اذیت کردی از خورده فرامایشات گفته تا شوخیهای بدت و اینکه من امروز کلی هم کار داشتم خانه را تمیز کردم و کلی هم رفتم خرید کردم و یه سری کارهای شام فردا را هم که میشد امروز انجام دادم فردا کلی مهمون داریم که عمه اینا هستند. اما از این ور من جمع می کردم و تو می ریختی وای داشتم از عصبانیت عصبانیکلافه می شدم زنگ زدم بابا از سر کار امد اما نشست به روزنامه خوندن و من هم که از صبج عصبانی بودم لباس تو را تنت کردم و هر دوی شما را گفتم زود بیرون .عصبانیاخه مثلا بابا امده بود تو را نگه داره که انگار نه انگار .ولی با هم رفتین و کلی هم تو در پارک بازی کردی و خسته شدی .

اما کارهام که تمام شد اروم شدم و دلم براتون تنگ شد خیال باطلکه دیدم بابا زنگ زد و امد و تو هم خواب بودی الانم هردوتون خوابین .

خلاصه در این گیر و دار هم کلمه جدیدی را هم یاد گرفتی و پیشانی هستش خیلی به یاد گیری علاقه نشون می دی و  خدا را شکر همه را هم زود یاد گرفتی .تشویق

اما خیلی شیطونی می کنی و بعضی وقتها منو دیوانه می کنی چاره ای نیست .خردسالی و پر از انرزی ما تحمولمون کم شده تو تقصیر نداری .

خلاصه ببخشید از اینکه عصبانی شدم .قلب

دوستتون دارم .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تربچه
29 شهریور 90 18:55
واااااااااای چه عصبانی ای شیطوووووووووووووووووووووووون
مامان ماهان عشق ماشین
30 شهریور 90 4:49
سلام عزیزم.یه کم بیشتر در مورد آموزش خوندن به بچه ها مطالعه کن. ریاضی رو تا هر چقدر به بچه ها آموزش بدیم مشکلی نیست.ولی خوندن و نوشتن رو نه.توصیه میکنم با چندتا کارشناس و خبره این رشته مشورت کنی. منم اول دوست داشتم زود به ماهان خوندن رو یاد بدم.از 6 ماهگی شروع کردم و زود یادگرفت. با وجود اینکه خیلی کوچیک بود و نمیتونست ادا کنه.ولی وقتی میگفتم مثلا"بابا"به دیواری که این کلمه رو چسبونده بودم نگاه میکرد.و تو 9 ماهگی با اشاره نشون میداد. ولی الان این آموزش رو قطع کردم و گذاشتم تا سن مدرسه. مطمئن باش اگه یه بچه 11 ساله به دانشگاه بره تو برقراری ارتباط با اطرافیان مشکل پیدا میکنه و اصلا معلوم نیست زندگی آینده ش به کجا میکشه.خوبه بر اساس سنشون جلو برن.
مامان نیاز
30 شهریور 90 12:46
سلام امیر علی نازم خوب میکنی بازیگوشی میکنی و شیطونو میفرستی تو جلد مامان عصبانیتاگه تو وروجک نباشی کی باشه خوشگلکم؟
مامان آرمان
30 شهریور 90 23:09
سلام.خوبین؟ بابت تبریک تولد آرمان ازتون تشکر میکنم.خوشحالمون کردید. گاهی مامانها حق دارن که از شیطنتهای این ووروجکها خسته بشن و باباها یا بقیه باید بیان کمک تا مامانه قاطی پاطی نکنه.مامانها هر چقدر هم از دست کارهای اینها خسته بشن بازم اگه یک ساعت از شیطونکشون دور باشن حوصلشون سر میره. شاد باشین.
مهرناز مامان امین حسین
6 مهر 90 9:51
مامان جون عصبانی نشو دیگه بعد از اینکه عصبانیت ما فروکش میکنه خودمون ناراحت میشیم که چرا عصبانی شدیم هرچند بعضی وقتها از دست این وروجکها واقعا خسته میشیم
مامان ماهان
7 مهر 90 14:22
واااااااااااااااااااای چه شیطونکی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد