امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

مهمانی خانه امیر علی مردانی ( خانواده مردانی ) + دامادها + شیرین خانم

1390/6/31 10:57
2,386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر امیر علی مامان .

دیروز کلی مهمان داشتیم من از ٧ صبح بیدار شدم واسه تهیه شام شب .چون تنهایی باید همه کارها را انجام می دادم باید زود شروع می کردم .تو هم که همیشه تا ١٢ خوابی اما نمی دانم چرا ١٠ بیدار شدی و امدی به خرابکاری من هم داشتم پیراشکی گوشت درست می کردم که همه جا را ارد پاشی کردی و واسم حسابی کار درست کردی و اسباب بازیها را ریختی خلاصه من هم زود فرستادمت خانه مامان زری .تا بتونم به کارهام برسم .

غذاهای سخت داشتم درست می کردم که کارهام تا ٧ شب طول کشید.پیراشکی گوشت به تعداد زیاد و میرزاقاسمی و خوروشت ترشی باش با بادمجون و مرغ سرخ کرده با سیب زمینی سرخ کرده سالاد شیرازی و ماست خیار و سبزی خوردن تمام کارها خیلی سنگین و وقت گیر بود و با وجود تو نمی شد اصلا.

mirzaghasemi

داری واسه مامان میرزا قاسمی درست می کنی فدات بشم من .

soghati

همین الان از خواب بیدار شدی من هم زودی ازت عکس گرفتم .

عمه لیلا جون  از مهاباد یک اسب خوشگل واست اوردند و تو هم خیلی خوشحال شدی .ممنون عمه جون که همیشه به یاد ما هستین.بوس

khanandeh

قربونتون برم من .هلیا جون ارگ می زنه و امیر علی هم با احساس می خونه .

شما دو تا مثل دو تا هوو با هم هستین کمی عاشق هم کمی هم خشن ومیشین و با هم دعوا سر اسباب بازیها می کنید و تو هم که اسکوروچ هستی و اسباب بازیهاتو به هیچ کس نمی دی .ای بچه بد .همه باید با هم دوست باشن و با وسایل هم با هم بازی کنند .خلاصه شب هر سه ما بیهوش شدیم خودم باورم نمی شه این همه کار را تنهایی کردم .الانم دارم از خستگی بیهوش می شم .اما خوشحالم که به خوبی و خوشی تمام شد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهرانه مامان مهرسا
31 شهریور 90 13:01
سلاااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااام
مامان فاطمه جون
31 شهریور 90 17:52
خوش به حال امير علي با اين مامان باسليقه و با حوصله
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 4:34
سلاااااام به امیر جون خاله....خوبی ؟ مامانی چقده مهمون داری ؟ افرین به امیر علی که کمک مامان میکنه بوووووس واسه گل پسری ........... ما هم اپی خاله
مامان امیرعلی
1 مهر 90 11:19
سلام.خسته نباشی.ایشالا که مهمونیت خوب تموم شده باشه.من عاشق میرزا قاسمی هستما خوشحالم کردی بهمون سر زدی.راسی آدرس وبلاگت رو اشتباه وارد کردی تو نظراتم.درستش کن که راحت بشه بیایم تو وبلاگت.
عمه لیلا
2 مهر 90 21:03
قربون اون دستات بشه عمه که داره بادمجونارو میکوبه.دیدم چقدر خوشمزه تر شده بود نگو امیرعلی هم کمک کرده.
مهرناز مامان امین حسین
6 مهر 90 9:37
خسته نباشی خوش بحال مهمونها با اونهمه غذاهای خوشمزه
مامان ماهان
7 مهر 90 14:21
آفرین چقدر قشنگ به مامانی کمک میکنی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد