امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

باهوشم

گردش روز جمعه

1390/7/1 16:51
1,689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم.

دیروز ظهر به ارایشگاه رفتی و عصری هم به خانه خاله منیژه که از کربلا امده بود رفتیم دیدنش و تو هم کلی اتیش سوزوندی با خاله جمیله هم کلی بازی کردی و شب هم به خانه مامان زری امدیم انجا هم که نگو و نپرس چه ها که نکردی وای .

امروز جمعه از صبح بابا ما را زود بیدار کرد و برایمان نان تازه خرید و صبحانه خوردیم و حاضر شدیم و رفتیم گردش بعد هم به کبابی اوا رفتیم چون می گفتی من کباب می خوام خلاصه کلی هم شیطنت کردی و غذایت را خوردی و با تختهای بقلی کلی بازی کردی بعد هم به هایپر استار رفتیم و در شهربازی انجا فقط بسکتبال بازی کردی بعد هم مداد رنگی برداشتی و نوکهاشون رو شکوندی بابا هم شیطنتش گل کرده بود و تو را سوار چرخ خرید کرد و تند هل می داد و تو هم عصبانی شدی.خلاصه اینقدر سرمان گرم شد که عکس یادمان رفت بندازیم و این هم بی عکس ماند .الان هم خوابیدی .چند تا کلمه جدید هم برای خواندن یاد گرفتی :پیشانی و چشم .ولی جلوی کسی ازت سوال می کنم می گی شونبول و مسخره بازی در میاری و نمی گی اما خودمان تنها هستیم به روشهای مختلف به راحتی می خوانی .

قربونت بشم من .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان گیسو
1 مهر 90 20:53
سلام دوست گلمممممممممم نوش جونت خاله جون کباب خوردی خدا رو شکر که تو این جمعه کسل خونه نموندین همیشه خوش بگذره بوسسسسسسس
maman danial
2 مهر 90 7:03
hamishe khosh bashin azizam.soper nazdike khonamoon amir fazli omade boode kharid.booooooos.
ثمين
4 مهر 90 13:31
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مبین
5 مهر 90 10:51
سلام .مبارک باشه عزیزم چرا نگفتی من بیام موهای قشنگتو کوتاه کنمک
مامان علی و امید
5 مهر 90 20:46
سلاااام عزیزم .. خوبی خانمی ؟دلم براتون تنگ شده بود به خدا شرمنده ام انقدر سر زدی و لطف کردی دیدی ما نمیایم توام دیگه نیومدی دلم خیلی برای شیطونیای امیر علی تنگ شده بود الان اومدم یه دل سیر گشتم تووبش دلم واااشد ببوسش گل منو .. بازم میگم شرمنده دیر اومدم .
مامان تربچه
6 مهر 90 16:22
انشاالله همیشه به خوشی
مامان ماهان
7 مهر 90 14:20
نوش جونت عزیزم همیشه خوووووش باشین
عمه لیلا
7 مهر 90 16:42
امروز دیگه به سلامتی از مسافرت برمیگردید.ما که خیلی دلمون براتون تنگ شده.بوس بوس
سعیده مامان آرتین
8 مهر 90 18:13
همیشه خوش باشی عزیز خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد