امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

باهوشم

ادامه .... پائيز گيلان 90

1390/7/8 20:38
4,816 بازدید
اشتراک گذاری

ماسوله

اينجا ماسوله هستش ما مشغول عكس گرفتن با لباس محلي بوديم كه ديديم تو به خانم گفتي منم مي خوام لباس بپوشم و تنت كرد و كلي هم ذوق كردي و به همه با تعجب نگاه مي كردي.

فدات بشم من

عمو مهدي

ميرزا كوچك خان

ميرزا كوچك خوان شدي .؟

تفنگ

امير علي و تفنگ .

عشق پدر و پسر

چه عشقي در اين عكس هستش .حيفم امد نزارم .

پسرم

قربونت بشم من.

ماسوله

اصلا به دوربين نگاه نمي كردي .

پدر و پسر

اين هم مرد هاي من .فداتون بشم من .

نياز خاتون

يك حكايت جالب: بابا ديد كه تو يك ني ني را بقل كردي اون هم داره ازت فرار مي كنه .امدم گفتم نكن مامان جون ني ني دوست نداره.كه مامانش گفت : امير علي .شما وبلاگ دارين ؟ گفتم بله گفت:من شما را مي شناسم دخترم نياز هستش .تازه من شناختم .چه جلب دنيا بسيار كوچيك هستش .خيلي خوشحال شديم و بعد از اشنايي با خانواده ها از هم خداحافظي كرديم .

ماسوله

مي ترسيدي جلو بري .به زور ازت عكس انداختيم .

اردو

اين جا روز جمعه هست و به اردو اداره بابا رفتيم كه لباست را در اب بازي خيس كردي و لباس سحر جون را پوشيدي تا از ماشين واست بابا لباس بياره .

اب بازي

اب بازي كردين كلي البته باد هم شديد مي امد .اين همه تو را شمال پشه نخورد ديشب در خانه تو را كباب كردند .

جيگر من

اين هم مرد من .

اين تمام خاطرات اين هفته مان بود كه بسيار به ما خوش گذشت از همسفرانمان و مامان نني و بابا جون به خاطر به وجود اوردن اين روزهاي زيبا ممنونيم البته اول خدا.از خدا هم بسيار ممنونيم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

maman danial
9 مهر 90 0:09
salam azizam,omidvaram ke hamishe khosh bashin,vay khale che khoshgel shodi marde kochak.dooset daram.
مادر کوثر
9 مهر 90 7:14
مامان آرمان
10 مهر 90 0:10
سلام.خوبین؟ خوشحالم که سفر خوبی داشتید و بهتون خوش گذشته.همیشه به سفر و گردش انشاءا... خیلیییییییی خیلییییییییییی عکسای پسری زیبا هستن .بی تعارف میگم. خیلیییی خوشم اومد عکسهای قشنگی ازش انداختید. با لباس محلی و با لباس خودش همشون زیبا هستن. من مدتی است که به وبلاگ شما وقتی میخوام سر بزنم مشکل پیش میاد و این چند بار برام اتفاق افتاده نمیدونم چرا؟ البته گاهی با وبلاگهای دیگه هم این مشکل را دارم ولی مورد شما خیلی زیاده. معذرت اگه چند وقتی گرفتار بودم و کم بهتون سر زدم. امیر علی را ببوسید.
هدیه
11 مهر 90 11:56
تبریک می گوییم شما یکی از 10 نفری هستید که برای دریافت پکیج کامل خدماتی نی نی عکس به صورت رایگان به مناسبت افتتاحیه انتخاب شده اید. برای دریافت هدیه بدون در نظر گرفتن هزینه آن ثبت نام کنید لینک ثبت نام: http://www.niniaks.net/1/ خدمتی جدید از سایت نی نی عکس طراحی گالری عکس از کودک دلبندتان با افکت های ویژه. اختصاص فضا بر روی اینترنت برای عکس های کودکتان. اختصاص آدرس مشخص به نام کودکتان برای گالری عکس. قرار گرفتن عکس کودکتان درون قاب بر روی صفحه اول سایت. لینک گالری عکس از صفحه اول به گالری عکس کودکتان. طراحی بنر به صورت جاوا و اختصاص کد برای قرار دادن لینک کودکتان بر روی صفحه وبلاگ شخصی. منتظر حضور گرمتان هستیم
ثمين
11 مهر 90 23:43
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
نی نی عکس
12 مهر 90 12:21
شما برای ثبت نام نیاز به طی کردن مراحل ندارید یک ایمیل حاوی عکس های فرزندتان همراه با نام فرزندتان و مشخصات عکس برای ما به آدرس niniaks@yahoo.com ارسال کنید. در متن نامه آدرس وبلاگتان را فراموش نکنید. پس از پایان طراحی آدرس صفحه شخصی عکس های فرزندتان و کد بنر مشابه آنچه در سایت دیده اید برایتان ارسال خواهد شد
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 13:55
سلام عزیزم.همیشه به گردش و شادی. عکساتون حرف ندارن. وااای چه حس خوبیه آدم یه دوست نی نی وبلاگی رو میبینه.منم تجربه ش کردم. درمورد مهد کودک هم به نظر من تصمیمتون عالیه.چون این زحمتها و آموزشهایی که شما برای امیرعلی جون دارید رو هیچ جا تو هیچ مهد پرستاره ای هم نمیتونین ببینین. از اون گذشته شیوه اونا باعث میشه خلاقیت بچه ها ازبین بره.فقط یه مشت شعر حفظ میکنن و نقاشی رو تقلید میکنن.ابتکار توش کمه.اگر بچه بخواد خلاقیت نشون بده میگن نه این درست نیست.بعد هم به مامانا میگن بچه شما حرف مربی مهد رو گوش نمیکنه و کار خودشو میکنه. من مخالف این نیستم که بچم نظم مهد رو رعایت کنه ولی دلم نمیخواد خلاقیتش از بین بره وفقط کپی کنه. امان از اجبار !!!!!! امیر علی باهوش رو ببوسید.عاشق نقاشیش شدم.
مادر کوثر
12 مهر 90 15:25
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همیشه میام سر میزنم اگه کوثر جون بذاره نظر هم حتما میدم به ما هم سر بزن خوشحال میشم نظر خوشگلتو بخونم.
الهام مامان رامیلا
12 مهر 90 19:24
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*
مامان آرتین
12 مهر 90 20:55
عزیزم چه ژستایی گرفتی. خیلی بهت خوش گذشته نه. از قیافت که اینطور به نظر می رسه
سمیه :مامان مسیح مقدس
13 مهر 90 3:00
سلاااااام..خوبین ؟ می بینم که حساااابی رفتین تفریح و خوشگذرونی.... شما مگه از خودتون کار و زندگی ندارین ...چرا همش تو سفرین ؟ ( حسودیم شده ) انشاالله همیشه به خوشی عزیزم... روی ماه عزیز خاله رو ببوس
مادر کوثر
13 مهر 90 8:20
سلام صبح بخیر مرسی که به ما سر زدی این حرفا چیه؟ مقصر کیه؟ خوشحال میشم بازم نظرات خوبتو بخونم باهوش کوچولوی ما رو حتما ببوس
مهرناز مامان امین حسین
13 مهر 90 9:41
سلام امیرعلی جون چه عکسهایی نازی خوش گذشت انشاله همیشه شادو خرم باشید
مامان ماهان عشق ماشین
13 مهر 90 10:00
خوش به حال امیر علی که مامان مهربونی مث شما داره.
مامان نیایش
13 مهر 90 10:19
سلام خانومی خوبین همیشه به سیر و گشت معلومه حسابی خوش گذشته عکس ها هم خیلی زیبا شده شاد باشید همیشه
مامان نیاز
13 مهر 90 11:07
سلام ما هم واقعا وقتی دیدیمتون ذوق کردیم ممنون که همیشه به ما سر میزنی امیر علی رو ببوس من همیشه دوست داشتم امیر علی رو از نزدیک ببینم ولی نه اینقدر سرسری یه دل سیر
مادر کوثر
14 مهر 90 13:47
چقدر دوست داشتنی است روزهای آمدنت! کاش می‏توانستم هر سال، روز تولدت را در حرم نفس بکشم! شب تولد تو که می ‏شود، حرمت از آسمان پر ستاره نیز پرستاره ‏تر می ‏شود. چقدر آدم اینجاست که در هفت آسمان، غیر از تو ستاره‏ ای ندارد. تو امشب به دنیا آمدی تا ستاره ی همه بی‏ ستاره ‏ها باشی..میلاد هشتمین خورشید پیشاپیش مبارک
مامان گیسو
15 مهر 90 1:46
سلام عزیز دلم خوبی ؟ ان شاا... همیشه به سفر و شادی گلم ماشاا... این مرد کوچولو شما عجب آقایی شده ببوسش ببخش من دیر به دیر می آم می بینی که به خدا وقت ندارم حتی آپ کنم ممنونم که منو فراموش نمی کنی
نی نی عکس
15 مهر 90 19:03
با سلام کاربر گرامی برای پکیج رایگان نی نی عکس، حداکثر تعداد 10 عکس در نظر گرفته شده است. با تشکر گروه مدیریت نی نی عکس
مامان ماهان
19 مهر 90 8:00
باز عکسای قشنگ مامانی حسابی کولاک کردی خدا مردهای زندگیت رو حفظشون کنه و همیشه سلامت باشن
مامان تربچه
19 مهر 90 12:34
چه قدر بهت میاد خاله من عاشق لبای محلی ام
مامان آراد
21 مهر 90 14:54
سلام ...مرسی از نظر خوبتون... با اجازه لینکت کردم...تو هم مارو می تونی لینک کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد