امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

باورم نمی شه .... هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1390/8/25 17:17
2,080 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل خودم .نمی دونی امروز چقدر خوشحالمون کردی قبل از اینکه بگم توضیح بدم که ( سی دی مرحله دوم تراشه های الماس را بیشتر انگلیسی اش را می بینی و کمتر فارسی را دوست داری اما چند باری دیدی ) امروز بعد از چند روز کارت بازی نکردن گفتم بیام و کلمه جدیدی را بهت یاد بدم کارتی را اتفاقی دراوردم و ازت پرسیدم کمی نگاه کردی و گفتی ( رفت ) باورم نشد درست گفتی دومی را در اوردم گفتی (عروسک ) گفتم داد زدم یا فاطمه زهرا و کلی بوست کردم بابا هم امد گلی با هم ذوق کردیم کلمه بعدی را پرسیدم و گفتی ( حمام ) وای خدا جون درست گفت دوباره (صابون ) را هم درست گفتی اینها را اصلا بهت یاد نداده بودم و خودت از روی سی دی یاد گرفته بودی و به درستی خوندی امدم بعدی را بهت بگم گفتی امروز بسه وای خدا حون این تو بودی یاورم نمی شه خیلی بزرگ شدی .دوست داریم خلاصه امروز کلی جلو افتادیم بدون اموزش و کارت بازی خودت یاد گرفتن را یاد گرفتی ایشاله در ادامه هم همین طور باشی .بعد از یک ساعت امدی با ذوق گفتی مامان بیا زنبور عسل کشیدم وای خدا جونم باورم نشد می گفتی داره عسل درست می کنه نمی دونم اینها را چطوری یاد گرفتی واقعا امروز عیدی یزرگی گرفتیم و به خاطر تو خیلی خوشحال شدیم .موفق باشی

نقاشی

امروز عید قربان روز دوشنبه 16-8-90 زنبور عسل نقاش امیر علی مردانی

بارسلونا

این هم دیروز خاله غزاله از ابادان واست خردیده .شلوارشو روت نشد بپوشی و گفتی عیبه .

تولد مامان زری

دیروز تولد مامان زری بود .15 آبان

کیک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریاگلی
16 آبان 90 15:14
و خدا اسماعیل را به ابراهیم بخشید و ابراهیم، خدا را به اسماعیلش ترجیح داد و اسماعیل، خدا را بر خود ترجیح داد و خدا اسماعیل را به ابراهیم و اسماعیل را به اسماعیل، بخشید و این چنین شد که قربان، عیدی مبارک شد این عید بر یکایک شما عزیزان مبارک باد
الهام مامان رامیلا
16 آبان 90 15:27
هورا هورا با این همه پیشرفت ماشالله داره تولد مامان زری مبارک باشه عیدتون هم مبارک باشه
مامان تربچه
16 آبان 90 18:20
آفریییییییییییییییین باهوش خاااااااااااااااان
مامان امیرعلی
17 آبان 90 8:48
سلام عزیزم ماشالله هزار ماشالله بزنم به تخته معلومه امیرعلی خان واقعا باهوشه انشالله دانشمند شدنش رو ببینی و مایه افتخارت بشه. راستی این سی دی که گفتی امیرعلی جان میبینه چیه؟ از کجا تهیه کردی؟ منم کم کم باید برم تو فکرش اخه امیرعلی من هم دو ماه دیگه به دنیا میاد
مامان ماهان عشق
18 آبان 90 0:22
سلام باهوش خاله.من یکی از طرفدارای درجه یک نقاشیات هستم امیر علی من.صفحه نقاشیهات رو هم دیدم. خیلی خیلی خیلی بالاتر از سنت نقاشی میکشی.
مامان تربچه
18 آبان 90 8:54
سلاااااااااام عید هاتون مباااارررررررررککککککک من یک سایت بامزه پیدا کردم میشه عکس نی نی رو توش آپلود کرد و زیرش هم خاطره ی اون عکس رو نوشت. تازه کامنت هم میشه برای عکس بقیه گذاشت. من که نی نی ندارم اما چندتا از عکس های دخترخواهرم (هدا طلا!) رو توش آپلود کردم. دیدم جالبه گفتم به شما هم بگم عکس های بااااااااااهوش خاله رو بذاری توش http://gallery.niniaks.net/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد