امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

هفته ای که گذشت .......

1390/8/28 16:21
2,649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر امیر علی خودم .خوبی پسرم ایشاله هر جا که باشی شاد و سلامت باشی .از روز سه شنبه تا امروز که جمعه هست را برات می نویسم .چهارشنبه من و تو در خانه بودیم و کلی کارت بازی کردیم و تو خیلی جلو افتادی بدون اینکه ما یادت بدیم از روی سی دی خودت یاد گرفته بودی عصر ان روز من خانه تکونی جزیی کردم و خرید هفتگی تو هم با مامان زری خونه بودین بعد از شام هم خانه شیرین خانم رفتیم مامان ننی انجا بودند و برایت یک اسباب بازی جالب خریده بودند و تو هم با مامان ننی کلی بازی کردین .5 شنبه هم برات بگم من و بابا با هم عصری بیرون رفتیم و خرید و تو هم خانه مامان زری بودی و ما هم شام امدیم انجا و جمعه هم بعد از خوردن صبحانه رفتیم اندیشه خانه حاجی بابا و تو هم کلی بازی با حاجی بابا کردی و عصری هم رفتیم خانه بازی بوستان تو بابا با هم بودین و من هم رفتم تا مغازه ها را ببینم و شام هم رفتیم کبابی اوا و البته به ویار تو و تو کلی کباب هم خوردی و بعد هم دور زدیم در خیابون و گردش و بعد هم امدیم خانه و تو الان داری با بابا حرف می زنی . منم دارم واست می نویسم .

افرین

همه را در یک روز خوندی و به من گفتی

ماشاله

این هم روز 5 شنبه اینها را یک جا خوندی

مامان ننی

این کادو مامان نیره به امیر علی

ماهی

مامان ننی ممنونیم .بوس

یا حسین

امیر علی سقا شده .بازم امسال به امید خدا این لباس را که بابایی واست خریده را در شب تاسوعا بپوشی .مثل هر سال .بابایی دوست داریم .بوس

بازی

امیر علی و حاجی بابا(پدربزرگ باباصاقد) با هم بازی می کنند .

خانه بازی

خیلی خیلی شلوغ بود همه بابا ها با بچه ها بودند و مامانها هم در خرید .تو هم با صاقد بودی و نیم دور زدیم اما چیزی پیدا نکردم بخرم فقط واست دو تا دفتر نقاشی خریدم .

این هم این هفته ما .امیدوارم هفته های بهتر و پر از سلامتی ومو فقیت داشته باشی .دوست داریم بوس .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آريا
28 آبان 90 14:48
آفرين به پسر باهوشم كه اين همه پيشرفت كرده اميدوارم تمامي روزات به خوبي و خوشي سپري بشه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 آبان 90 16:17
سلام.آفرین به باهوش خان.کادوی مامان نیره فوق العاده س.این ماهیگیری ها برای تمرکز بچه واقعا عالیه.یکی از اسباب بازیهایی هست که توی مراکز اختلالات یادگیری حتما پیدا میشه تا تمرکز بچه ها رو بالا ببره.امیر علی جون که خودش نابغه تمرکزه. راستی عکس امیر علی روی همه بسته های تراشه های الماس هست یا فقط این که مال خودشه؟؟؟
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آبان 90 17:35
آفرین بر امیرعلی باهوش. راستی پسرم دیروز تو نمایشگاه کودک و سرگرمی و در غرفه تراشه های الماس عکست رو دیدم
mamane heliya
28 آبان 90 23:43
azize ba hooshe ame.miboosametoon.ha miboosatetoon..heliya
روشن مامان سام
29 آبان 90 8:09
سلام مامان امیرعلی خدا گل پسر نازو باهوشتو حفظ کن راستش منم تراشه الماسو گرفتم سام 2 سال و 7 ماهشه اما بعد از یادگیری 4 کارت دیگه همکاری نمی کنه یعنی کارتا رو که میارم می گه نه کارت بازی نه منم دیگه فشار نیاوردم و فعلا جمعشون کردم خواستم بدونم شما تجربه ای در این مورد ندارید ؟ البته من کارمندم و تا سام از خواب بیدار شه معمولا حول و حوش 30/5 یا 6 می تونیم شروع کنیم نمی دونم فاصلش کم تا شب یا چه دلیل دیگه ای داره ممنون می شم راهنماییم کنی اینم ادرس وب اقا سام ما
مامان نیاز
29 آبان 90 14:11
سلام به باهوش کوچولوی ما و ندا جون دلم حسابی براتون تنگ شده بود پسر ناز منو ببوس و تبریک بگو بخاطر همه زرنگی هاش
مامان متین
29 آبان 90 15:59
سلام عجب روزای فعالی داشتید همیشه فعال بمونید ایوال امیر علی باهوش توی این سن چقدر ماهر شدی خاله مامانش اجازه می دید با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم
مامان امیرعلی
29 آبان 90 16:28
راستی دوست عزیز یادم رفت بپرسم امیرعلی من که الان توی 8 ماهه زیاد میل به غذا نداره فقط کمی فرنی یا کمی سوپ میخوره.چه چیزایی بهش بدم که بعدها بد غذا نشه.امیرعلی شما خوب غذا میخوره؟
مامان ماهان
29 آبان 90 16:56
آفرین به امیر علی جون چقدر پیشرفت کردی
مامان امیرعلی
29 آبان 90 19:36
آخه توی این سن(8 ماه)5 وعذه باید غذا بخوره واسه همین مگرانم.خودم کرجم مامانم تهرانه.شمارشو برام بذار ممنون.
فهیمه مامان پرهام
30 آبان 90 12:26
سلام عزیزم دلم نمی خواد پست هاتو عجله ای بخونم بنابراین برای خوندنشون دوباره بر می گردم اما الان اومدم بگم که توی این روزای غیبتم همش به یادتون و یاد امیر علی باهوش می افتادم و دلم تنگ میشد بر می گردم ولی الان تبریک میگم بهت بخاطر داشتن امیرعلی
ame leila
30 آبان 90 13:29
salam khobid.amirali joonam behtar shode ishala.mage baratoon taarif nakardim ke raftim.vali fekr konam dirooz ke zang zadim heliya taarif kard.miboosimeton dooseton darim.
روشن مامان سام
1 آذر 90 8:43
مرسی ندا خانوم گل که به من جواب دادید یع سووال دیگه هم دارم از کجا می تونم سی دی تراشه هایو تجربه رو بگیرم ؟یعنی داخل همون بسته هاست ؟
مامان بیتا
1 آذر 90 9:57
ممنونم که به وبلاگ بیتا سرمیزنید.ماشاالله پسر باهوشی داری خدابراتون حفظش کنه .راستی توی نمایشگاه به غرفه هواپیماهای جت رو سر زدید ؟اونجا غرفه بابای بیتا بود. باز هم به ما سربزنید وخوشحالمون کنید
مامان خورشيد
1 آذر 90 9:58
آفرين به اين پسر باهوش. خدا نگهدارش باشه. خورشيد منهم طبق برنامه هاي مهد خوب جلو ميره ولي حوصله و تمركزش كمه و كلي بايد باهاش تمرين تمركز كنيم. انشاله همه بچه ها شاد باشن.
مامان تربچه
1 آذر 90 10:46
آفرییییییییییییییییییییین پسر باهووووووووش لباس سقا هم خییییییییییلی بهت میاد
سارا
6 آذر 90 17:36
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد