امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

باهوشم

یک روز برفی در پاییز 90

1390/8/18 10:38
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر علی پسر گلم الان که این مطلب را دارم واست می نویسم ساعت 10 صبح هست و از دیروز برف شدیدی داره می یاد و هوا خیلی سرد شده و برقهای ما هم 12 ساعت قطع بود و از سرما با سیوشرت و زیر کلی پتو خوابیدیم .تو هم کمی عطسه می کنی منم زود شربت سرما خوردگی بهت دادم شاید سرما خوردی تا 5 شنبه ببرمت دکتر .از صبح بیدار شدم و واسه شب قیمه درست کردم و واسه تو هم ماهیچه مقوی تا کمی جون بگیری اما بهت بگم خیلی بد غذایی و مامان را کلی حرص می دی برنج و نون و ماکارانی کم می خوری به جاش گوشت و مرغ و ماهی خالی دوست داری بخوری .چه کنم که رژیمی غذا می خوری .امروز بازی بسکتبال عمو سعید هست اما فکر نکنم تو رو بررم چون حال نداری و هوا هم سرده .شب بعد از بازی عمو سعید اینا می یان خانه مان .

نمی دونم چرا دلم گرفته و با این هوا یاد قدیما دوران درس و مدرسه و سن 18 سالگی و دانشگاه افتادم خیلی دلم واسه اون روزهای بی درد و نگرانی و بی خیالی تنگ شده واسه خودم بودم و از صبح تاشب سرم گرم درس و با بچه ها و دوستانم بودم خیلی دوران قشنگ و خوبی بودند با این هوا یاد اون روزها افتادم و دلم می خواست برگردم به همان دوران و دوباره جوونی و درس و بی خیالی .مامان جون قدر لحظه به لحظه زندگیت رو بدون و سعی کن به خوبی و شادی زندگی کنی و واقعا زندگی کنی و موفق باشی که این لحظات هرگز تکرار نمی شن هرگز .

الان تو رو دارم و خیلی شاکرم و دوست دارم و با تو شادم .اما دوران جوونی و شیطنتهایش و بی مسئولیتی هاش و بی خیالیاش هم قشنگ بودند کاش این گذر عمر اینقدر سریع نمی گذشت .انگار همین دیروز بود کنکور قبول شده بودم و واسه ثبت نام کلی ذوق داشتم اخه عاشق درس خوندن بودم دوستیها و درس اون روزها خیلی واسم شیرین بود این هوا منو کجاها که نبرد بی خیال مامان جون .دنیا واقعا نامرده که اینقدر زود می گذره ..............دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آريا
18 آبان 90 12:02
سلام اميدوارم اميرعلي جون سرماخوردگيت زود زود خوب بشه عزيز دلم واقعا"‌چه دوراني بود دوران تجرد دوران بي خيالي و شادي ياد برف بازي ها با دوستان بخير ياد آدم برفي هايي كه درست مي كرديمو زود آب مي شدن
مامان ماهان عشق
19 آبان 90 0:54
خدا نکنه دلت بگیره.ایشالله همیشه شادباشی.
مامان بیتا
20 آبان 90 15:59
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 آبان 90 16:55
یاد باد آن روزگاران یاد باد
مردباران
20 آبان 90 18:35
سلام ممنون که منو قابل دونستیت و وبلاگمو دیدین من تورشتم و همیشه از پشت شیشه های مغازم بارونو نگاه میکنم و بهترین لحظاتمو تو اون لحظه حس میکنم انشاالله همیشه سایتون روسر بچه نازتون باشه خدابراتون سالم نگهش داره موفق باشید
مامان نیاز
21 آبان 90 0:10
سلام ندا جان پسر گلم رو ببوس دلم براتون تنگ شده بود کلی با ذوقت ذوق کردم. امیرعلی ما همیشه موفق باشی پسملی دوست داریم
مامان آوا
21 آبان 90 2:00
سلام گلم اول اینکه قربون پسر باهوش برم که کلمه ها رو تند تند خونده خیلی برام جالب بود ... منم حتما واسه آوا می گیرم ولی نمی دونم چیه برام اگه زحمتی نیست اسم و مشخصاتش رو بنویس ... ممنونم.... دوم ببخشید که نمیرسم سر بزنم و به حساب بی معرفتی نذار باور کن آوا خیلی وقتم رو می گیره و اصلا تو روز نمی داره بیام نت ...ولی همه مطالب رو خوندم خیلی با مزه بود ...دوستون دارم
مامان بیتا
21 آبان 90 14:39
سلام خوش اومدی عزیزم قدمتون سرچشم.با اجازه لینکتون کردم شما هم دوست داشتی ما رو به جمع دوستان تون اضافه کن.امیرعلی گلم رو ببوس
seed
21 آذر 90 22:27
سلام.از نظرهایی که دوستانتون دادن میفهمم که بیشتر آشنایانتون نظر دادن.امامن آشنانیسم.به کمترکسی تو وبلاگ نظر میدم.وبلاگ خیلی خوبی دارد میفهمم که باهمسرتون عاشقونه دارید زندگی میکنیدانشاالله که خداکمکتون کنه برای منم دعاکنید که زندگی خوبی داشته باشم.البته هنوز مجردم موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد