امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

باهوشم

امیر علی در سرزمین عجایب

1390/8/21 18:38
1,832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسرم تاج سرم .قربونت بشم من .دوست دارم .چهارشنبه مامان زری و مامانی اینا امدند خانه ما و با غزاله اینا و زهیر شام همگی خانه ما بودند .بابا صاقد سرما خورده بود و 5 شنبه ساعت 3 من و تو با هم رفتیم یرزمین عجایب و کلی با هم بازی کردیم تا 6 بعد هم رفتیم خانه شیرین خانم که همه هم انجا بودند و تو با امیر رضا کلی با هم ذوق و بازی کردین .توی دلم ارزو کردم کاش تو خواهر یا برادر داشتی و اینقدر تنها نبودی .خلاصه شب هم دو تاییی امدیم خانه جمعه هم از ظهر تو رفتی خانه مامان زری و من هم رفتم خانه عمه سهیلا تا اتاق جدید روزین را درست کنیم .شب هم تو با بابا صاقد امدین خانه شیرین خانم و همگی دور هم بودیم و خیلی به ما خوش گذشت .امروز مامان ندا سرما خورده و رفتیم دکتر تو را هم نشون دادم اما گفت اصلا تو خدا را شکر مریض نیستی و اما من هم یک اموپول نوش جون کردم .خلاصه تو الان داری با بابا صاقد پازل می چینی و منم واستون ماکارانی و برای تو هم عدس پلو با گوشت درست کردم وای خیلی مریض و خستم اما فقط به خاطر شما ها سر پا و مثلا خوشحالم .

امیر علی و فیل

بوس

قهرمان

پسرم

توپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آبان 90 20:52
عزیزم خیلی مامان خوبی داری ها. همیشه به فکر تفریح و شادی شماست. قدرشو بدون و اذیتش نکن.
maman danial
21 آبان 90 20:56
azizam,nabinam mariz beshi,movazebe khodet bash,khob madaro pesar khosh gozarondin.dooosetoon daram,boooos,
مامان آرمان
22 آبان 90 12:46
خوشبحالت که رفتی سرزمین عجایب.خیلی کیف داره.آرمان هم سرزمین عجایب را خیلی دوست داره و وقتی میبریمش دیگه بیرون نمیاد. چه مامانه با حوصله ای هستی .امیدوارم همیشه سلامت باشی و سرماخوردگیتم زود خوب بشه
مامان ماهان
1 آذر 90 8:57
چه کیفی میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد