امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

پایان مرحله دوم از تراشه های الماس و باز هم موفقیتی دیگر

1390/9/12 12:37
2,334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام و تبریک و تبریک به پسر گلم .شاهزاده قلبم امید فرداها .عزیزم ماشاله ماشاله این مرحله را هم با ذوق خودت و پشتکارت تمام کردی و باز هم موفق بودی ایشاله الان هم که داری این خاطرات را می خونی موفق و شاد و سلامت باشی پسرم عاشقتم .بدون که مامان و بابا همیشه ازخودشون واسه پیشرفت تو زدند تا تو همیشه شاد و موفق باشی چون عاشقتیم .امیر علی من و بابا خوشحالیم که این مرحله را هم به خوبی پشت سر گذاشتی و خستگی ما در رفت حسابی .خیلی دوست داریم .

امروز شنبه 12 آذر سال 1390 این مرحله را که بسیار بیشتر و سختر بود را تمام کردی و ایشاله در اولین فرصت بعد از یک هفته استراحت و دوره مجدد جشن هم می گیریم تا تو بهتر متوجه پیشرفتهات بشی البته تو همه اینها را بازی می دونی و تا جایی که خودت ذوق نشون بدی ما هم ادامه می دیم .خاطرات این هفته را هم به زودی برات می زارم .فعلا تا همین جا .مواظب خودت باش .

گرگ

با هم رفته بودیم گردش که تو اسباب بازی فروشی دیدی و گفتی اقا این گرگ را می خوام اقا هم بوست کرد و گفت خودت بردار . برداشتی و گفتی دست گلت درد نکنه و خداحافظی کردی اقا فروشنده کلی ازت خوشش اومد و باز هم بوست کرد .

امیر علی

یک مشخصه توی رفتارت داشتی و این هم وقتی از چیزی می ترسی ان را می خواهی ببنی و در دستت بگیری . و مثل این گرگ بد جنس .

جمله

هورا ........... بعد از یاد گرفتن کلمات این مرحله این جمله را بدون یاد گرفتن خودت واسم همه را بی غلط خوندی .موفق باشی پسرم .

کلمات

این هم تمامی کلمات این مرحله که به خوبی یاد گرفتی .فدات بشم من .

اچ

و این هم هدیه بابا به پسر گلم با انتخاب خودت اچ کشتی کج و یکی دیگه از مشخصه های تو دنبال تقلید از دوست داشته های بابا صاقد هستی و فقط تقلید می کنی این تقلیدات حتی از سی دی زبان هم هست هر کاری انها می کنند و یا ما می کنیم به یک شماره تو هم تقلید می کنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نیاز
12 آذر 90 12:47
سلام خاله جونم قربون پسر باهوشم برم آفرین گل پسرم
مامان حسین
12 آذر 90 14:33
سلام عزیزم ممنون به ما سر میزنی... انشالله امیر علی جون همیشه موفق باشه.
الهام مامان رامیلا
12 آذر 90 19:12
آفرین به این پسر باهوشمون خاله تو محشری می دونستی دوست دارم
مامان تربچه
13 آذر 90 8:08
مامان محمدرضا
17 آذر 90 1:30
وای خدا چقدر جمله بلدی خاله جون ماشالله ماشالله
رضوان مامان رادین
14 اسفند 91 11:06
سلام عزیزمم.. میشه کمکم کنیییییییی؟؟؟راستش پسرم 2ساله ا.میخواستم براش تراشه های الماس بگیرم..اما کارتهای دیگری هم هستند که عکس بالای برگه و اسمش پایین برگه هستش..اگه شما هم تبلیغشونو دیده باشید...اما تراشه ها فقط نوشته بدون هیچ عکسی....حالا موندم..اونا بهتره یا اینا؟؟مممنون میشم شما که تجربه دارید راهنماییم کنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد