امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

مهمانهای عزیزمون دانیال فیل کوپولی

1390/9/18 16:25
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل من .خوبی .چهار شنبه که خانه آمدیم انگار از مسافرت اومده بودیم .وای پر از اسباب و لباس و خانه خاک گرفته .یا علی گفتم من و تو با هم خانه را تا شب مثل گل کردیم .واسه 5 شنبه که مهمان داشتیم هم خرید کردیم و تقریبا کارهامون تمام شد اما من جمع می کردم تو هم از اون ور می ریختی کلی کلافه شده بودم اما چاره ای نبود و ادامه دادم .فردا صبح هم تا تو بیدار بشی کلی کارهارو کردم تا خاله گیتا و عمو دامون و دانیال جون بیان خونمون .ته چین درست کردم و همه کارها رو انجام دادم اخه اصلا دوست ندارم کارهامو واسه مهمون بزارم و انها را به زحمت بندازم و دوست دارم کنارشون باشم و کاری نداشته باشم و اما عمو دامون هم زحمت کشیده بود جوجه گرفته بود و امدند و شب در پشت بوم با هم درست کردیم خیلی نرم و خوشمزه شده بود خاله گیتا هم برای تو یک بلوز و شلوار خیلی شیک خریده بودند که خیلی بهت می یاد عزیزم .( عمو دامون و خاله گیتا از زحماتتون بسیار ممنون خیلی خوش گذشت )

خلاصه شب خوبی را با هم داشتیم تو و دانیال هم تقریبا با هم بازی کردین اما تو خیلی دانیال را اذیت کردی از دست تو شیطون .از 9 صبح هم بیدار بودی و اصلا نخوابیده بودی وقتی انها رفتند تا یک ساعت بعد هم بیدار بودی و 1 شب خوابیدی .

عکسها :

فداتون

تو و دانیال در حال بازی و ساختن برج میلاد .دانیال هی مر ریخت بیرون و تو هم می ریختی توی سطلش و دانیال اخر سر عصبانی شد .دانیال جون ببخشید من شیطونی کردم .

ممنون

این هم جوجه های خوشمزه که عمو دامون زحمت کشیده بودند .ممنون عمو دامون .

ممنون

این هم لباسهایی که خاله گیتا زحمت کشیده بودند خریدند .خجالت می دی خواهر جون .مرسی

این شب هم به خوبی و خوشی گذشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ني ني شكلك
18 آذر 90 17:25
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
مامان تارا
19 آذر 90 9:14
سلام مامان امير علي ميشه لطفاً در مورد اين تراشه هاي الماس توضيح بدين براي چه رده هاي سني مناسب هست ، ازكجا تهيه اش كنيم. ممنون ميشم با اجازه تون شما رو لينك مي كنم. خوشحال ميشم به ماسر بزنيد
مامان ملینا
19 آذر 90 12:48
سلام لباس نو مبارک .دست خاله گیتا هم درد نکنه . می بوسمت امیر علی جان
صونا
19 آذر 90 13:03
شاد باشيد و خرم و ايام همواره به کامتان باشد....امير علی جان
maman danial
19 آذر 90 13:39
mer30 azizam,khaili shabe khobi bood,khaili zahmat keshidin,mobaraket bashe amir ali jooonam,ghabele to nadare.
مامان آريا
19 آذر 90 14:03
ماماني واقعا" خسته نباشيد با اين همه كار و اميرعلي جونم خسته نباشه بابت ريختو پاشاش كه حسابي به ماماني كمك كرده دست عمو دامون و خاله گيتا جون هم درد نكنه هم بابت جوجه كباباي خوشمزه و خوش رنگ كه آدمو به اشتها مياره هم بابته لباس خوشگلشون كه حسابي به اميرعلي جونم مياد
مامان بیتا
19 آذر 90 14:15
لباس های نو مبارک گل پسر
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آذر 90 17:15
چقدر لباست بهت می یاد خاله جون. مبارکت باشه
فهیمه مامان پرهام
19 آذر 90 18:02
وای چقدر از پستات عقب موندم چه مامان زرنگی چقدر تند تند آپ می کنی، خجالت کشیدم راستی اون عکس ظهر عاشورا خیلی ناز شده
مامان نیایش
19 آذر 90 19:06
سلام مامانی خوبین ان شا الله همیشه سالم و شاد باشید امیر علی گلم رو هم ببوس
مامان محمدرضا
19 آذر 90 22:35
ااا پس طرح برج میلاد واسه شما بود خوشگل خان می گم چه خوب شدها
صونا
20 آذر 90 0:06
عزيزم خيلی دوست دارم.... از اينکه بهم سر می زنيد خوشحالم... از طرف من امير علی جون رو ببوسيد
فهیمه مامان پرهام
20 آذر 90 13:54
آخ یادم رفت قبلی رو خصوصیش کنم، خودت زحمتش رو بکش عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
20 آذر 90 13:54
سلام مامان فعال.ممنون که به ما سر میزنین.یه مدت گرفتار بودم کمتر اومدم.عکسهای عاشورا خیلی جالب بودن.یه عالمه حس و خاطره داشت. امیر علی جون لباست خیلی بهت میاد.دست خاله گیتا درد نکنه.
عمه لیلا
20 آذر 90 17:24
شیطون عمه چقدر لباسات خوشگله و بهت میاد.دست خاله گیتا هم درد نکنه.
مامان امیرعلی
20 آذر 90 18:25
وای چه لباس خوشگلی دسته خاله درد نکنه
مامان آتين
20 آذر 90 18:58
سلام عزيزدلممممممم خوبي؟ اميرعلي نازم چطوره؟ قربونش برم من ممنون از اينكه هميشه به ما سر ميزني و معذرت كه نمي تونم زياد بهتون سر بزنم روي ماه جفتتونو مي بوسم
مامان آرمان
20 آذر 90 19:24
سلام. خوش باشید و شاد. امیر علی جون هم با دانیال کوچولو دوستان خوبی هستند. انشاءا....همیشه دوستان خوب و صمیمی باشند.
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
21 آذر 90 9:50
جغله: سلام.. ممنون كه تشريف اوردين وبلاگمو ديدين.... تصاوير خانوادگيمونو جديد گذاشته بودم....ايشالا در اينده شرح ميدم
مامان نیاز
21 آذر 90 11:39
سلام من اومدم خوبی ؟امیر علی خوبه دلم براتون یه ذره شده بود آخییییییییییییییی حالم جا اومد پسرمو دیدم یه دنیا بوس تقدیم به امیر علی خودم چندتاشم به مامانی بده
مامان آرمان
21 آذر 90 13:42
راستی لباسش خیلیییییییییی قشنگه.مبارکش باشه. دست خاله مهربون هم درد نکنه. من کمی گیج شدم....امیرعلی جون و دانیال با هم نسبتی دارن؟ رمز را براتون خصوصی گذاشتم.
مامان ماهان
22 آذر 90 8:10
به به دست خاله جون درد نکنه چقدر هم بهت میاد مبارکت باشه چه شام خوشمزه ای نووووووووووش جونتون
مامی کیانا
22 آذر 90 10:08
وقتی خونه تون رو توصیف کردید یاد خونه خودمون میفتم گاهی اوقات اینطوری میشه و من هم یاعلی میگم و دست به کار میشم کیانا هم با شیوه خودش به من کمک میکنه لباس نو و خوشگل مبارک امیرعلی گل
مامان طاها
23 آذر 90 12:36
عزیزم لباس های نو مبارک البته مامان امیر علی جون همه نی نی ها با ریخت و پاش به ماماناشون کمک می کنن یا به قولی خونه رو دوباره تزیین می کنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد