امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

از طرف بابا صادق

1390/9/16 16:35
1,514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.انشااله در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی .هر پدرومادری آرزو داره که فرزندش موفق وخوشبخت بشه.بابا جون من ومادرت ازهیچ کوششی دریغ نمیکنیم ونخواهیم کرد.که تو میوه زندگیمان به ثمر برسی.من با دیدن موفقیتت تا اینجای کارخیلی خیلی خوشحالم به خودم میبالم که خداوند مهربان هدیه ایی ارزشمند چون تو به من ومامانت داده.خدایا صدهزار شکر.واما ازاین به بعد سعی وتلاشتو بیشتر کن که حرکتت در جاده موفقیت خدای نکرده کند نشه ومیدانم که بااشتیاق خودت وهوش سرشارت توموفق خواهی شد.مامانت همیشه میگه تو انقدر امیر علی رو دوست داری همه اش چشمش میزنی.چیکار کنم بابا خیلی دوست دارم.مثل دیشب که تو تا دیدی تیم بارسلون داره بازی میکنه رفتی لباس بارسلونات رو پوشیدی وشروع کردی با توپ بازی کردن.من هم عاشقانه نگات میکردم.کیف کردم.خدایا دراین روزهای عزبزمحرم هرکسی که بچه نداره بنا به حکمت خودت این نعمت ورحمترو بهش عطا کن.امین یا رب العالمین.دراخربازهم میگم دوست دارم یه سری حرفها دارم که بعدا برات مینویسم.البته رمزدار مینویسم .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر علی
13 آذر 90 11:55
مرسی صاددق جان امیر علی هم به داشتن چنین پدری مهربان و دلسوز افتخار می کنه .بزرگ بشه حتما این پست رو می خونه و بهت افتخار می کنه
صونا
13 آذر 90 14:17
خدا شما رو برا اميرعلی نگه داره انشاالله
مامان نیاز
14 آذر 90 11:43
سلام خوبی امیدوارم عزاداری مقبول حق قرار بگیره گل پسر باهوش مارو ببوس راستی مامانی پس مسابقه چی میشه؟
مامان آرمان
14 آذر 90 14:10
ما در ره عشق نقض پيمان نکنيم گر جان طلبد دريغ از جان نکنيم دنيا اگر از يزيد لبريز شود ما پشت به سالار شهيدان نکنيم خیلی خوشحال میشم وقتی در نوشته هاتون سعی و تلاش و موفقیت امیر علی را میخونم. انشاءا..........همیشه موفق و سر بلند باشه و شما مادر و پدر عزیز به داشتن چنین پسری افتخار کنید.
مامان ماهان
14 آذر 90 23:58
خدا نگهدارش باشه
سمیه : مامان مسیح مقدس
15 آذر 90 20:25
سلام به مامان بابای مهربون امیر علی جون... نامه ی خیلی قشنگی بود ... دست بابا صاقد درد نکنه.... ممنونم مامان مهربون که به ما سر میزنین... گل پسری رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد