امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

جشن مرحله دوم کلمات تراشه های الماس و شروع مرحله سوم

1390/9/24 8:25
3,900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر گلم خوبی مامانی ایشاله هر جا که هستی شاد و موفق باشی .این هفته هفته خیلی شلوغ و پر کاری واسه من بود خونه تکونی اجباری و کلی خستگی و کوفتگی کاری واسه من .بله پسرم نمی دونم چرا همه اش وقت کم می یارم و از صبح تا شب سر پام و چشم وا میکنم می بینم موقع خواب شده با اینکه از وقتی بیدار می شم تا اخر شب سر پام و می دووم و حتی اب هم یادم می ره بخورم اما وقت کم می یارم  دقیقا از خاطرات را یادم نیست بگم اما از روی عکسها همه را واست می گم .مهمترینش جشن کلمات مرحله دوم از تراشه های الماس بود و شرکت در جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .با ایده و اجرا خودم در خانه خاله سحر .

خاطرات و عکسها :

جشن مرحله دوم تراشه های الماس و با حمایت اقای زمانی .بسیار ممنونیم .

فدات

قربونت برم من .

پدر و پسر

پدر و پسر با هم دارن بازی کلمات می کنند .این هفته مرحله یک و دو را با هم دوره کردیم و سه کلمه از درس اول مرحله سوم را هم یاد گرفتی .حالا فرق بن بن بن را می فهمم .زمین تا اسمون با هم فرق دارن

سعید داور پناه

مهمان خانه خاله سحر و مهمان تو .عمو سعید پشتیبان و مشوق همیشگی امیر علی

عمو مرتضی

میزبان امیر علی و مهمان امیر علی عمو مرتضی عاشق سینه چاک امیر علی

تراشه های الماس

این هم پایان مرحله دوم از تراشه های الماس

پدر و پسر

از بابا صاقد هم به خاطر کمک های بی دریغش ممنون .دوست داریم .

و اما ادامه خاطرات و عکسها و شیطنتهایت >

برو ادامه مطلب امیر علی ..............

 

و اما ادامه خاطرات :..............

 رنگ انگشتی

برات رنگ انگشتی خریدم تا بیشتر نقاشی کنی و از خلاقیتت استفاده بیشتری بکنی اما خانه و فرش را از رنگ یکی کردی هنوزم دارم میشورم وایییییییییییییییییی

 

بوس

از اونجایی که تمام کارهاتو خودت انجام می دی داری لباسهاتو می شوری وای از دست تو

پاستیل

دیدم از اتاقت بیرون می ای و دهنت هم می جنبه ازت پرسیدم چی می خوری گفتی اخی بعد که داشتم کمدت را مرتب می کردم دیدم بله کلی پاستیل قایم کردی و داری هی می خوری .به بابا هم زنگ زد گفتی یواشکی و اروم همه پاستیلاتو خوردم بابا .وای از دست تو و بابا

حیاط و بازی

 با این همه کار و سرما وادارم می کنی روزی یک ساعت بریم پارک و حیاط و بسکتبال بازی می کنی البته مثلا .

شب نشینی

عمو سعید اینه هم واسه شام امدند خانه ما و تو هم داری کلی تنقلات بد می خوری از دست این خاله غزاله .

 محسن

این محسن پسر دایی من مداح بزرگ هست .اینجا هییت خانه مامانی البته من اخرین روزش رو رفتم چون واقعا نمی رسیدم .تو و محسن اونجا را اباد کردین از شیطونی .

 و محسن واسه همه کلی مداحی کرد البته از خود حدادیان هم بهتر اجرا کرد و خوند و تو هم چرت می زدی و خوابیدی وای از دست تو .

پسرگلم بعد از هیت تو خوابیدی و ما هم با سحر و غزاله رفتیم خانه غزاله و تو تا 9 خواب بودی و شب هم انجا خوابیدیم و فردا امدیم تو هم شب سیر خواب بودی و کلی اتیش سوزوندی خاله غزاله را هم خواب کردی اما خودت می رفتی بالا سره همه و حرف می زدی و همه کلی کلافه شده بودند .وای از دست تو بعد هم فردا بعد نهار امدیم خونه و با هم کلی بازی کردیم و منم کارای فردا که مهمون داریم را کردم و تو هم دیدم نشسته خوابت برده الان هم دارم تند تند می نویسم تا یادم نره و تو هم بالا سره بابا کلی داری شیطونی می کنی و هنوز هم نخوابیدی .امیر علی من امیدوارم این خاطرات را که می خونی بفهمی که با این همه خستگی ام دوست دارم برات بنویسم تا الان که داری می خونی کلی بخندی و لذت ببری .دوست داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان امیرعلی
24 آذر 90 6:23
آفرین پسر باهوشراسی مامانی فکر کنم یه بار دیگه پرسیده بودم.اما دوباره هم میپرسم.از چند سالگی امیرعلی شروع کردین به یاد دادن تراشه های الماس؟قیمتش چنده؟تلفن نمایندگی فروش تراشه های الماس رو هم بدین لطفا؟مرسی که جواب میدین. راسی تو حرف زدنه پسرتون تاثیر داشته؟
مامان امیرعلی
24 آذر 90 6:25
راسی لینک شدید.نمیدونم چرا قبلا لینکتون نکرده بودم با اینکه همیشه بهتون سر میزدممیبینی چه هوش و حواسی دارم
مامان امیرعلی
24 آذر 90 6:26
راسی یه چیز جالب دیگه میدونستین رنگ سرویس خواب امیرعلیه منم مثه امیرعلی شماست.هر دوش سبز آبیه
مامان امیرعلی
24 آذر 90 6:27
این تفاهما داره رو میشه کم کم
مامان تربچه
24 آذر 90 10:45
سلام عزیزم خسته نباشییییییی دست همه درد نکنه به خاطر کمکی که به امیرعلی می کنییییییید ان شاالله شاهد موفقیت های بیشترش باشیم
مامان متین
24 آذر 90 11:48
مبارک جشن مرحله دوم گل پسرماشالله پله های ترقی رو داری زود بالا می ری.
مامان طاها
24 آذر 90 13:39
آفرین پسر باهوش موفق باشی
سارا
24 آذر 90 14:35
سلام عزیزم خوبی؟دوست کوچولوی نازم خوبه؟ببخشید یه مدت نبودم بهت سر بزنم وبلاگمو به روز کردم یه مطلب که ثابته واسه مسابقه گذاشتم بعدشم که نوشتم دیگه منتظرت هستم دوسی با نظرت خوشحالم می کنی راستی کد نی نی فینگیلی من تو جشنواره 127 دوست داشتین رای بدین خوشحال میسیم مسی عزیزم
مامان امیرعلی
24 آذر 90 15:58
مرسی مامان امیرعلی از اونهمه توضیحت.سالگرد ازدواجمون هم که نزدیک همهمن دی 67 هستم.
مامان امیرعلی
24 آذر 90 16:07
آخه میدونی من برا امیرم 3 ماهش که بود براش یور بیبی کن خریدم تقریبا 300 تومن شد.آخه گفته بودن از 3 ماه تا 5 سال مناسبه.من تا 4 ماه باهاش کار کردم.اما خیلی کوچولو بود.پیش خودم میگفتم بچه چی میفهمه از انگلیسی ما که خودمون همه فارسی میحرفیم.گذاشتم کنار .گفتم 3-4 سالش که شد قشنگ حرف زدن بلد شد ایندفعه باهاش کار کنم.
مامان امیرعلی
24 آذر 90 16:09
همین که دیدم شما با امیرعلیتون این تراشه ها رو کار میکنید و راضی هستید منم گفتم بگیرم شاید امیر خوشش بیاد.قیمتشم خیلی مناسبه نسبت به your baby can .
صونا
24 آذر 90 16:51
آفرين و هزاران صد آفرين به گل پسری اميرعلی جون نازم... دست مامانی و بابا جونت هم ندرده که اينقدر برات زحمت می کشن... انشاالله در آينده ای نزديک واسه خودت دانشمند بزرگی بشی و خستگی اين روزای مامان و باباتو در بياری...امير علی جون
مامان امیرعلی
24 آذر 90 18:36
شکسته نفسی میفرمایید هر دومون جوونیم.یزدیا عجله دارن زود شوشو میدن دخترا رو
فهیمه مامان پرهام
24 آذر 90 23:13
تبریک میگم عزیزم امیدوارم نتیجه همه تلاشها و زحماتت رو خیلی زود ببینی عزیزم برای دیدن آخرین پست ها که مشخصه کجا باید بری و برای دیدن پست های قبل ترش هم باید از طریق آرشیو بری عکس های پست های قبل (خیلی وقت پیش البته) بسته شده و فرصت نکردم دوباره آپلود کنم
مامان ماهان
24 آذر 90 23:27
آفرین به امیر علی جون باهوش و زرنگ الهی که همیشه موفق باشی دست بابایی هم درد نکنه
مامان ماهان
24 آذر 90 23:28
با پست تولد آپم
دکتر شا یگان
26 آذر 90 9:23
سلام بر مادر اردیبهشتی .افرین و خسته نباشید .امیر علی و اقا باید قدر چنین مادر و همسر را بدانند که تا این حد مقتدر و دانا و فعال هستند .دخترم امیدوارم که موفق بشی و پسر گلت را هم داماد کنی .دوستدار شما : دکتر شایگان از راهی دور
جغله كوچولو
26 آذر 90 11:23
جغله: سلام ... خوبين شما ؟ وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ... با اجازتون شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم ... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
مامان آريا
26 آذر 90 11:29
جشن مرحله دوم براي پسر باهوشم و مامان زرنگش مبارك من كه حسابي تو ياد دادن به آريا تنبلي مي كنم (تهيه كردم ولي يكم تنبلي مي كنم) خاله قربونت برم با اين همه شيطوني كه تو مي كني ماماني حسابي خدا قوت از دست اميرعلي شيطون
مامان حنا
26 آذر 90 11:54
سلا خانمی تبریک میگم تولد امیر علی جون مبارک باشه ایشالله زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه و120 سال عمر کنه امیر علی باید قدر پدر ومادرش رو بیشتر بدونه ممنونم که به من سرزدید با افتخار لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتید منو لینک کنید
غزاله
26 آذر 90 12:45
عزيزم اولا بهت تبريك ميگم باسواد شدن اين گل پسر باهوش رو.دوما من تازه اومدم كجا بايد برم به اميرعلي جونم راي بدم؟ممنون.عكساي محرمشم خيلي قشنگ بود.روي ماهه اين پسر باهوش رو ببوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 آذر 90 13:04
سلام.مبارکه.مامانی واقعا خسته نباشی. این باعث افتخار ماست که درخدمتتون باشیم.ماهشهر تا جم خیلی فاصله داره.ولی به مسافرتش تو این روزا میارزه.از حاشیه خلیج فارس آروم آروم بیاین سمت ما.هم فال هم تماشا.
مامان آرمان
26 آذر 90 18:01
راستی خانمی حمام هم خوبه برای رنگ انگشتی.......دیگه خونه کثیف نمیشه و راحت هم شسته میشه. آفرین به این مامان فداکار و با حوصله.
معصومه مامان سهند
26 آذر 90 20:03
سلام عزیزم آفرین به این پسر باهوش و زرنگ، خوشبحالت امیرعلی جونم که اینقدر باسواد شدی، راستش بابای سهند زیر بار نمیره و میگه هنوز زودهههههههه و نباید بچه ها رو از الان وارد مرحله خوندن و نوشتن کرد وگرنه منم خیلی دوست داشتم که با سهند کار کنم. راستی آفرین به این پسر قهرمان خاله که اینقدر قشنگ موهاشو مرتب میکنه
مامان طاها
27 آذر 90 14:09
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.
مامی کیانا
2 دی 90 15:44
سلام به مامان پرتلاش راست میگی من هم بعضی روزها بعد ساعت ها تشنگی تازه یادم میفته یک لیوان آب بخورم خسته نباشی من هم قصد کردم توی یک فرصت مناسب پست تراشه های الماس رو بخونم و تهیه ش کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد