امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باهوشم

امیر علی به ارایشگاه می رود ..........

1390/9/27 7:51
3,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیر علی پسر گلم الان که دارم واست وبلاگ و خاطراتت را می نویسم تو خونه نیستی و با اصرار و گریه بعد از دو هفته رفتی خانه مامان زری .زنگ زدی و به با با گفتی اجازه میدی من برم ؟ خلاصه دایی پوریا اومد و تو رو برد .منم کارهای شام را کردم و منتظره خاله غزاله و سحر هستم بیان اینجا شام .خلاصه کلی خاله بازی داریم .از چهار شنبه که از خانه خاله غزاله اومدیم برات بگم که کارها را کردیم تا عمه اینا بیان خانه مان .اول مامان ننی اومد و برات یک اتوبوس قشنگ خرید دستش درد نکنه البته با هلیا و بعد دوره هم بودیم و شام خوردیم و تو هلیا و روزین خیلی با هم خوب بودین اخه هلیا جون خیلی بزرگ و خانوم شده .و شب خوبی بود فردا جمعه هم صبح بعد از صبحانه با بابا رفتید ارایشگاه و بعد هم رفتین حمام و می گفتی مردها باید با هم برن و یک ساعت با بابا صاقد رفتی و اب بازی کردین و تمیز شدی و بعد عصری هم تو در راه خوابیدی و با هم هایپر استار رفتیم و طلسم البوم خریدن من هم شکست 4 تا البوم خردیم 6 سال بود که عکسها همین جور ولو بودن و عکسهایمان را از اردیبهشت چاپ نکرده بودیم 100 تا شد همانجا چاپ کردیم و شام هم بابا شکمو کلی خورد و البته من که همیشه عاشق سه تیکه و بابا هم پیتزا و تو هم بلال 2 تا هم خوردی .حالا به روایت تصویر اخه این خاله سحر اومده و می گه زود باش .

خانه خاله

تو عاشق گوش کردن به موزیک هستی و کلی با خودت حال می کردی خانه خاله غزاله .

به به

این هم مرغ درسته برای اولین بار سرخ کرده درست کردم و اما بد نشده بود .عمه لیلا و هلیا و عمه سهیلا و روژین و مامان ننی مهمون ما بودند .

نی نی های ناز

هلیا و روژین و امیر علی سه تفنگدار

هایپر استار

امیر علی خواب الود در هایپر استار داره بیدار می شی .فدات

بلال

داری بلال می خوری توی عکس دهنت کج افتاده .قربونت بشم من .تو ماشاله رژیمی هستی اصلا گیاهی غذا می خوری و بسیار سالم نمیدونم خودت اینطوری شدی والبته فعلا .

ارایشگاه

وای یادم رفت عکس ارایشکاه را باید جلوتر می زاشتم از بس سحر حرف می زنه نمی زاره .فدات بشم من مبارک باشه .

فدات

اروم و ساکت برای خودت می شینی و ارایشگر واسه خودش راحت کار می کنه .

مرحله 3

واسه مرجله سوم کم اووردم اخه تو اصلا بازی ها برات تکراری شدن واسه همین یک بازی جدید طرج کردم و موفق بودم و کارتها را به پشتی سوزن می کردی و با تو پ بهش می زدی .از دست تو

بازی

این خاطرات برات جا افتاده بود : با یه نی نی با هم کلی دالی بازی می کردین .

جیگر

از بس که هییت غذا دیر می داد ما به جیگرکی می رفتیم تو هم که عاشق جیگر هستی و می خوردی و به جمع ما هم بقیه اضافه می شدن .

محرم

 روز اول هیجان داشتی و دنبال یک دسته خودت بی ما راه افتاده بوی و زنجیر می زدی .فدات بشم من .عزیزم این هم خاطرات این بار .خوش بگذره عزیزم بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرمان
26 آذر 90 17:58
سلام. خوبید؟ اصلاح موها مبارک باشه... چقدر موهای این بچه ها زود زود بلاند میشه.من کلی برای اصلاح مو تنبلم. و اما آفرین با امیر علی گلم که خوب ذرت میخوره خیلی خوبه آفرین..... اینقدره دوست دارم بچه خوب بخوره اما امان از آرمان که اصلا ذرت نمیخوره.مامان به هوای اون کلی خرید میکنه که آرمان نمخوره و خودش میخوره. عکساتون بازم مثل همیشه کامل و قشنگه و گویای مطالبه. راستی دستت درد نکنه از کار هنری که برای جشنواره کردی انشاءا.........یکی از برنده باشی.منم میخوام شرکت کنم ولی هنوز کارم آماده نیست.
مامان تربچه
26 آذر 90 18:28
مبارکککککککککه خوش تیپ خاله راستی مامان جونی چه مرغی خوشمزه ایییییییییییی
صونا
26 آذر 90 21:29
انشاالله هميشه به گردش و مهمونی... خوش بگذره با اين غذاهای خوشمزه... آمير علی هم موهاشو کوتاه کرده ماه تر شده
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 آذر 90 21:50
ممنون که به ما سر زدید.
dp
26 آذر 90 23:15
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
مامان آتین
27 آذر 90 2:45
ای جونمممممممم امیرعلیییییییییییییییی اصلاح موهات مبارک عزیزممممممم بووووووووس راستی مامانی دهنم آب افتاد ایـــــــــول
مامان نیاز
27 آذر 90 9:25
سلام خوبین؟ دلم براتون تنگ شده و به خاطر آنفولانزای شدید نمیبوسمتون فقط اومدم بگم همیشه بیادتون هستم به پسر من هم تبریک موفقیت و همینطور آرایشگاه رفتنش رو بگو ولی از طرف من نبوسش تا حالم خوبه خوب بشه بعد بگم چیکار کنی باهاش
مامان نیاز
27 آذر 90 9:27
راستی ندا جون هرچی بیشتر میگذره شباهت هامونو بیشتر حس میکنم برای جشن نی نی وبلاگ دقیقا قصدم کاری بود که کردی با یک کم تفاوت حالا باید یکم دیگه فکر کنم کارم سخت شد.
مامان آريا
27 آذر 90 9:31
سلام عزيزم مرسي از راهنمايي هاي خوبت در مورد تراشه ها ولي بايد بگم كه آريا خيلي ذوق داره براي ياد گرفتن اين منم كه يكم تنبلي مي كنم عزيز دلم اصلاح موهات مبارك گلم خيلي خوشگلتر شدي ماماني چه مرغ اشتها انگيزي آفرين به پسرم كه غذاي سالم مي خوره =D > عكسا همشون نازو قشنگن بوس براي پسر و مادر مهربون و خوب
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
27 آذر 90 14:27
سلام. خوبید؟ اصلاح موها مبارک باشه.اتفاقا ماهان هم جمعه همین مدلی موهاش کوتاه شد. واااای مامانی چه مرغ خوشکلی حتما خوشمزه هم هست. میشه بگین چقدر تو فر مونده و با چه درجه ای؟کلا دستورشو بدین خصوصی رو چک کنید..
مامان ماهان
27 آذر 90 15:16
اصلاح موهات مبارکه عزیز دلم چقدر هم ناززززززززززززززشدی 100000ماشاالله کار هیئتها همه همینه عزیزم اگه به هوای هیئت بمونیم باید از گرسنگی تلف بشیم دوست جونم عکسا عالی شده مخصوصا مرغ درسته که آدم دوست داره درسته بخورتش نوش جونتون
مامان درسا
27 آذر 90 15:20
اميرعلي جون كارت خيلي قشنگه به درساي منم سر بزن كدش 157 خوشحال مي شم نظر بدي
مامان طاها
27 آذر 90 15:31
آفرین پسر خوب که هم خوب می خوری وهم آروم می شینی تا موهات رو مرتب کنن
مامان دانیال- ( گیتا)****
29 آذر 90 0:12
مبارک باشه خاله جون- خیلی خوشگل شدی.
مامان نیاز
30 آذر 90 14:18
سلام عزیزای من دوستتون دارم هزارتا راستی خاله جون د نیاز 183 هست
مادر کوثر و علی
12 دی 90 15:23
به به مبارکه چه پسر نازی چه مامان خوش سلیقه ای
ghazale
13 دی 90 16:52
amirrrr aliiiiiii!!!!!kiadamoooo daaamm kooonnn guuush mikoniiiiiiiiiii!!!!!


غزاله جون مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد