امير علي مردانيامير علي مرداني15 سالگیت مبارک

باهوشم

امیر علی چقدر جایزه گرفته هوراااااااااااااااا..........

1390/11/8 16:19
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر امیر علی مامانی خودم .خوبی مادر جون امروز شنبه هست و اول هفته منم از این چند روز گذشته برات خاطراتی را دارم که تعریف می کنم اما باید بری ادامه مطالب .............

بدو بیا دنبالم .....................

٥ شنبه که خانه دایی بابا صادق و دوست عزیزت سارینا جون دعوت بودیم همه بودند از امیر رضا و روزین و هلیا و سارینا و سبا که سارینا به دلیل شیطونی و خواب زیاد دیپورت شد خانه مادربزرگش و وقتی رفت تو تازه زبون باز کردی و کلی بازی البته بیشتر با عمه سهیلا جون و حتی نمی گذاشتی بره دستشویی و وقتی خواست بره کلی جیغ کشیدی من دهنم وا مونده بود از رفتارت واقعا تو هر ثانیه یه جور رفتار می کنی .خلاصه دستشون درد نکنه شب خوبی بود و به همه ما خوش گذشت .

راستی مجله سیب سبز را این ماه را خریدیم دیدم اسم تو در بچه های رای اورده مرحله دوم هست و 170 تا هم رای اورده بودی و من نمی دونستم که با مجله تماس گرفتم گفت با کد جدید دوباره شرکت داده می شه .خاله مهربون تو مامان اریا جون عکست را در مجله نیمه دوم اذر دیده اما من خودم ندیدم .می خواستم برات یادگاری بمونه .حالا اگه پیدا نکردم مامان اریا جون بهم گفته به ما می ده .ازت ممنونم معصومه جون .

کد فعلی : 3134 را به شماره 20001124 اگه امیر علی را دوست دارین بی زحمت رای بدین تا اعلام کد جدید مرحله دوم .از همه شما ممنونم .

جمعه هم صبح زود با بابا صاقد بیدار شدی و با هم رفتید ارایشگاه و موهاتو زدی بعد هم با صاقد رفتی حمام و بیرون نمی یومدی و کلی اب بازی کردی خلاصه با بابا صاقد خوابیدید و عصری رفتیم بوستان و تا جایزه کتاب خواندنت را بابا برات بخره اخه مرحله 3 تراشه ها خیلی زیاده و درس 10 را تموم کردی و همه این 10 درس را برای ما کامل خوندی و گفتی حالا جایزه دو درس بعدی خیلی سخت و زیاده و فعلا شروع نمی کنم تا دوباره خودت بگی .خلاصه شب هم رفتیم خانه شیرین خانم که انجا هم کلی بازی کردی و شب هم در ماشین زود خوابت برد .امروز هم من و تو در خانه هستیم و با هم بازی می کنیم .

خمیر بازی

برای کلاس خلاقیتت خمیر گرفتیم تا انجا بازی کنی .

سارینا

بازی در خانه سارینا جون .اونجا هم به دنبال حیوانات هستی .

جایزه

در مغازه پلاستیک را باز کرده بودی می گفتی اقا پرش کن از ادمک .هی وایه من اخه می دونی چقدر می شه ؟؟؟؟ما هم مجبور شدیم 4 تا بخریم .از دست تو

کلاس

پاستل و چسب اکلیلی برای کلاست گرفتم .

تاتر

با هم گریم کردیم و تئاتر بازی کردیم و کلی خندیدیم .

تاتر

خیلی باحال بود و خوش گذشت .لباس بابا و تل سر من و جاروبرقی و ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سحر
8 بهمن 90 15:55
سلام من یک سایت بازی آنلاین دارم خیلی دوست دارم تو هم بیای توی سایت من عضو بشی مطمئنم خوشت میاد .خوشت نیومد ببندش توی سایت من بازی ‌های آنلاین دو نفره هم هست مسابقه هم داریم با جایزه منتظرتم http://gamebaz.ir/
مامان نیاز
8 بهمن 90 16:04
سلام عزیزم
مبارکه همه چی گل پسرم منم بهت رای دادم انشاءالله برنده میشی
دوداااااااااااا


ما هم دودا .بوس خاله جون
صونا
8 بهمن 90 16:13
عزيز دلم انشاالله هميشه تو خوشی ها ببينمتون ...
کادوهايی که گرفتی مبارکت باشه خاله...
راستی بازم بهت رای ميديم....


ممنون بوس
مبین فرفری
8 بهمن 90 17:00
سلام عزیزم منم حتما رای میدم عزیزم
حسابی داری هنر پیشه میشی آفرین


ممنون عزیزم بوس
مامان سارا
8 بهمن 90 17:55
جایزه هاش مبارک تاتر و گریم عالی بود
مامان حنا
9 بهمن 90 6:21
جایزه هایی که گرفتی مبارکت باشه خاله جون خیلی قشنگن بازهم مثل همیشه بهتون رای میدیم امیدوارم موفق باشید دوست گلم به ما هم سربزن از یاد نبر مارم ما دوستتون داریم
مامان آريا
9 بهمن 90 12:05
عزيزم من كه كاري نكردم من هم به اميرعلي جون راي مي دم كد جديدشم كه اومد حتما" راي مي دم مجله رو هم براتون گذاشتم كنار خيالت جمع اگه پيدا نكردي براي برنده شدن نمي دونم امتيازت بايد چقدر باشه ولي جايزش عكس روي جلد مجلست تازه مرحله نيمه نهايي و مرحله فينال هم داره
مامان آريا
9 بهمن 90 12:06
آفرين اميرعلي جون چقدر جايزه گرفته از بس كه پسر ماهيه عكسات عالي بودن قربونه پسر گلم برم
عمه لیلا
9 بهمن 90 16:14
سرما نخوری جیگر عمه.تو اون عکسه چه مردی شدیها قربون اون سیبیلات


بوس
مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 بهمن 90 18:18
حتما به کدت رای می دیم عزیزم. به خاطر موفقیتهات بهت تبریک می گم. اون عکست که رو گاز نشستی رو خیلی دوست دارم.
مهرناز مامان امین حسین
10 بهمن 90 11:49
سلام عزیزم مبارکککک چقدر جایزه منهم حتما بهت رای میدم آپم
مامی کیانا
11 بهمن 90 14:21
سلام گل پسر جایزه هات مبارک باشه از پیشرفت مرحله به مرحله ت خیلی خوشحال میشم مامان جون خسته نباشی راستی امیرعلی خودمونیم سبیل خیلی بهت میادهمین الآن بهت رای دادم


ممنون بوس
مامی کیانا
12 بهمن 90 16:24
سلام به امیرعلی باهوش و مامان خستگی ناپذیر نازنینش هر وقت که از پیشرفت مرحله به مرحله امیرعلی مینویسی خیلی خوشحال میشم تو لیاقت اینهمه جایزه رو داری عزیزم راستی سبیل هم خیلی بهت میاد
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 بهمن 90 14:37
سلام عزیزم.تا کی وقت داره؟من دیر نیومدم؟؟؟ راستی چرا این بچه رو روی اجاق و کنار سماور نشوندی.دل آدم میلرزه.
مامان ماهان
16 بهمن 90 15:56
دوست جونم منم حتما بهت رای میدم آفرین به امیر علی جون باهوش و زرنگ الهی که همیشه موفق باشی
مامان ماهان
17 بهمن 90 8:59
سلام دوست خوبم یه سوال داشتم برای استعداد یابی باید کجا ببرمش پیش روانشناس یا جای دیگه ممنونم اگه سوالم رو جواب بدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد