امير علي مردانيامير علي مرداني15 سالگیت مبارک

باهوشم

لباس ورزشی امیر علی ...

1390/11/5 11:45
3,769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر امیر علی خودم .عاشقتم . از این چند روز برات روی عکس تعریف می کنم .

برو ادامه مطالب رو ببین .....................

فیلم برداری

عزیزم روز آخر ماه سفر بود که عمو مهرداد زنگ زد گفتند امیر علی رو بیار باید در رستوران جز مشتری ها بشه و من و تو رفتیم و تو هم عالی همکاری کردی و کلی هم شیرین زبونی همه کلی از دستت خندیدند .شب هم سحر اینا اومدند خانه ما خیلی شب خوبی بود و تو هم کلی شیرین زبونی کردی .چای برای همه ریختم گفتی : برای بابا هم بریز خستس از سر کار اومده وای ما هم تا تونستیم خندیدیم .چقدر به فکر باباتی اخه پس من چی ؟؟؟؟؟؟

لباس ورزشی

این لباس قشنگ را هم خاله خاطره اوورد از ابادان دستت درد نکنه عزیزم .

عزیزم

این را هم لباس مسی هست اوورده .دستت درد نکنه .اون لباس قبلی را اینقدر شستی خراب شده بود .

فدات

با این ماشین اینقدر به مبلا کوبوندی که داره خراب می شه تازه رانندگیت داره خوب می شه .چه می گازی ها

حمام

رفتی حموم و بیرون نمی یای با گریه و داد و بیداد بیرون اومدی .

پلنگ

این هم دوست جون جونیت که باهاش می خوابی .

لباس جدید

لباس جدید که خاله جون خاطره برات از ابادان اوورده .

این هم از این چند روز ................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان نیاز
5 بهمن 90 11:52
سلام عزیزان مبارک باشه ورزشکار کوچولوی عزیزم چقدر هم بهت اومدن عروسکم
بابا صاقد
5 بهمن 90 12:07
بابا فدات بشه.عشقم.نفسم.نمیدونم چی بگم که آروم بشم.خیلی دوست دارم.
مامان متین
5 بهمن 90 12:32
ماشالله پسر فعال هم هنرمند هم ورزشکار.
راستی مامانی چون یه مدت نبودم نمیدونم این قضیه فیلمبرداری چیه؟


سلام خانمی پستهای قبلی رو بخون
مامان آرتین (شازده کوچولو)
5 بهمن 90 14:49
لباس نو مبارک ورزشکار کوچک
زهره مامان نیایش
5 بهمن 90 15:01
سلام به پسر کوچولوی ورزشکار مبارکت باشه چه قدر هم بهت میاد
مادر کوثر و علی
5 بهمن 90 16:08
سلام عزیزم
ممنون از لطفت

خواهش میکنم مطلب چه قابلی داره
فقط زیرش لینک سایت شبکه گسترده رو بذار

مرسی


عزیزم ممنونم اما نمی دونم چطوری و چی بزارم ممنون می شم برام بگی
مامان بیتا
5 بهمن 90 16:13
مبارکه عزیزم راستی از پست ثابت تون خیلی خوشم اومد .مطلب آموزنده ای بود .ممنونم
مادر کوثر و علی
5 بهمن 90 16:13
به به چه پسمل نازی خدا براتون نگهش داره چه لباس و ماشین خوشگلی همیشه شاد باشی عزیزم
مادر کوثر و علی
6 بهمن 90 7:07
سلام خانمی
ممنونم که آدرس شبکه گسترده رو گذاشتی


از شما ممنونم
مامان نیاز
6 بهمن 90 12:26
سلام واییییییییی که چقدر فشنگ بود من همیشه سمت خدا رو میبینم مخصوصا صحبتهای آقای ماندگاری رو واقعا منطق آدم رو به کنکاش میگیره معرکه است
مامان امیرعلی
6 بهمن 90 15:53
دست خاله خاطره درد نکنه.چه لباسای باحالی
عمه لیلا
6 بهمن 90 16:46
قربون شکلت بشم که تو هر عکس یه شکل دیگه هستی خوش عکس من.حسابی داری معروف میشی ما رو هم تحویل بگیر


ممنون عمه جون .خانه ما هم بیاین .عاشقتم .بوس
مامان سارا
6 بهمن 90 16:58
به به چه ماشین خوشگلی وقتی مسی کوچولو هم سوارش باشه دیگه بهتررررر لباسای نو مبارک خوشگل بودن کلللی
مامان ماهان
7 بهمن 90 11:49
به به چه ماشین خوشگلی چه پسر ورزشکاری چقدر لباسها بهت میاد عزیزم مبارکت باشه واااااااااااااااااای میخورمتاااااااااااااااااااااااااا
مامی کیانا
7 بهمن 90 14:34
ای جون عکس حمومت خیلی باحال بود کلی خندیدم مثل اینکه با همه اسباب بازیهات میری حموم راستی لباسهای نو مبارک
صونا
7 بهمن 90 14:59
سلام گل پسری... لباس خوشگلت مبارکه نانازی... داری معروف ميشی گل پسری .... راستی ندا جون اين فيلم تلويزيونی يا سريال که ما هم بتونيم اميرعلی جون رو از تلويزيون ببينيم؟
مامان علی مرتضی
8 بهمن 90 0:08
سلام مامان امیر علی از لطفتون ممنونم به حرفایی که زدید ایمان دارم گاهی از کوره در میرم ولی میدونم که درست نیست من از بچگی با خدا حرف میزدم وبراش نامه مینوشتم ودرد دل میکردم گاهی نامه هامو به رودخونه مینداختم چون اعتقاد داشتم اون امانت دار خوبیه وناممو به خدا میده با نامه نوشتن آروم میشم احساس میکنم به خدا نزدیکترم ...شوهرم هم چون دنبال نون حلال بوده تا حالا کاری گیرش نیومده حتی مدیر عاملیه یکی از تعاونیای مسکن مهرو بهش پیشنهاد دادن ولی چون از حروم خوردن چند نفر از اونا خبر داشت نرفت ...یه مدت هم که کار کرد تا جریانو فهمید حقوق 15 روزشو بهش بخشید واستعفا داد اینا همه لطف خدا بوده که تا الان اگه شوهرم بیکاره حداقلش نون حروم تو شکم بچمون نرفته و خدای ما توی دلمونه وصدامونو میشنوم راستی برای سوره ی واقعه انشالله از فردا شب شروع میکنم یا علی
صونا
8 بهمن 90 1:44
خانمی ممنون از حضور گرمت...
خوشحال شدم که فيلمو می تونم ببينم...فقط زمان پخش فيلم رو قبلا" برام بگو تا حتما" ببينيم من و سنا منتظريم...

حتما عزیزم .ممنون
مامان آريا
8 بهمن 90 13:22
سلام عزيزم خوبي عكسات معركه بودن لباساتم مباركت باشه عزيزم
مامان آريا
8 بهمن 90 13:26
ماماني من مجله از نيمه اول آذز مجله هارو دارم وقتي كد امير علي جان رو گفتي رفتم نگاه كردم اتفاقا"‌دارمش توي مجله نيمه آذر چاپ شده بود همون عكسشه كه فكر كنم توي ماسوله انداخته باشين قربونش برم با اون قيافه بامزش چه حيف ماماني پس چرا پي گيري نكرده بودين ولي چون بالاي 100 راي آورده مي تونين دوباره شركتش بدين جشنواره نيمه دوم تا نيمه هاي بهمن بيشتر نيست آريا عكسه خلاقش برنده شده و جايزش يه جلسه عكاسي توي اتليه نيلچيه ولي هنوز تعداد آراي آريا اعلام نشده ببينيم چقدر راي آورده مجله رو اگه نتونستي تهيه كني بگو من يه جوري ايني كه دارمو بهت مي رسونم تا براش يادگاري نگهش داري
عمه لیلا
8 بهمن 90 16:07
انشاالله که رای میاری عزیز عمه.فقط کاشکی مامان جون عکست رو که توی مجله هستش رو میذاشت تو وبت تا من هم میدیدم.جیگرتو


عمه جون مامان هم ندیده عکسمو در مجله فقط اسم و فامیل و تعداد رای ها را در این ماه چاپ کردن عکس در نیمه ماه اذر بوده .حالا این ماه چاپ شد براتون می زارم با کد جدید بهتون زحمت می دیم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد