امير علي مردانيامير علي مرداني15 سالگیت مبارک

باهوشم

امیر علی برنده شد .......................هورااااااااااااااااااااااا

1390/11/19 16:59
1,957 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم پسر گلم سلام امیدوارم شاد و سلامت باشی از این چند روز را که برات ننوشتم با عکس برات تعریف می کنم بیا دنبالم تا جونم برات بگه این مادر که ........................

برو ادامه مطالب ...............

بله عزیزم در مسابقه پدرومادر عکاس من در مجله سیب سبز برنده شدی و چه جایزه خوبی هم داره و ما هم خیلی خوشحال شدیم در کودک برتر ایرانی این مجله هم به فینال راه پیدا کردی فعلا با 170 تا رای و در ماه اینده به رقابت بین 300 نفر فینال می روی و امیدوارم که باز هم برنده باشی .

روی عکسها بیشتر برات توضیح می دم .

برنده

بله این هم عکس در مجله سیب سبز 1390

شیطونی

از بس  خانه مامان زری شیطونی کردی که دایی پوریا گذاشتت اون بالا ........

هدیه

با خاله جمیله من که عاشقشی رفتی بیرون بگردی که کلی برات خرید کردن و زحمت کشیدن وممنون خاله جون .ما که خواهر نداریم که خاله امیر علی باشه بازم ممنون برای امیر علی جای خاله را پر می کنی .

هوراااااااااااااا

وای چقدر چیزا داری خوش به حالت امیر علی خان

کلاس

این هم فرداش که رفتیم کلاس البته خاله جمیله اومد دنبالمون و ما رو برد و تو هم وقتی از کلاس رفت اول کلی گریه کردی اما بعد یه پسر دانا و ساکت شدی که خیلی با کلاس همکاری میکردی و عالی جواب می دادی .خیلی ازت اون روز راضی بودم .

بله

اینقدر که عالی بودی خانم مربی تو را بالای میز برد و ازت جلوی همه شعر و زبان پرسید تو هم عالی جواب می داید و از دخترهای کلاس برات بگم که دنبالت بودند و دستت رو ول نمی کردن و همه می خواستند کنارت باشن یکی بهت خوراکی می داد و یکی هم بهت اب وای کلی خندم گرفته بود و منو دیگه لازم نداری ها ....

اما یه پسر ناز به اسم سامیار هم هست که از پیش من تکون نمی خوره و منو عاشقونه نگاه می کنه و اصلا به مامانش کاری نداره و فقط داره به من نگاه می کنه و به من می گه امیر علی و منو خیلی دوست داره ..

نتیجه ارا

این هم نتیجه ارا ..............

برف

امروز از صبح زود برای کارهام بیدار شدم اخه مهمون داریم و دیدم چه برفی داره می یاد تو هم 8 بیدار شدی و مامان زری اومد دنبالت و من کمی کارهامو کردم اما وسوسه شدم برم برف بازی با دوستم خاله آرزو وای کلی بازی کردیم و خوش گذشت بعد اومدم تمام کارهاموانجام دادم و الان دارم  برات تند تند می نویسم .

جمیله

وای از نقاشیهات بگم که عالی شدن خیلی خوب می کشی این رو گفتی مثلا خاله جمیله هست .

ماشین بابا

این هم ماشین بابا خودتو وسط اول هم بابا و اخر هم من را کشیدی .

ماشین بابا

این هم ماشین بابا که پارک کرده .اینها را خودت می گی ها .

عروسک

این هم همه عروسکهات توی ماشین بابا

ماهی ها

این هم ماهی ها در رودخونه هستند .خیلی بهتر شده نقاشیهات و تخیلت را خوب می کشی و برام توضیح می دی و کلی هم اواز برامون می خونی .

امیدوارم همیشه موفق و شاد و سلامت باشی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نیاز
19 بهمن 90 17:05
سلام عزیزم بازم تبریک
امیدوارم همیشه موفق باشی راستی چقدر وسیله داری خوشبحالت
عکس بالای یخچالت هم عالیه منکه کلی خندیدم


ممنون نیاز جون رو ببوس
مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 بهمن 90 17:08
مبارک باشه پرم. نقاشیهات هم خیلی قشنگه.


مرسی عزیزم بوس
مامان نیاز
19 بهمن 90 17:09
واییییییییییییییییی نقاشیهاتو دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عمه لیلا
19 بهمن 90 17:10
دوست داشتم من اولین نفری باشم که تبریک میگه البته از اینجا.سرفرازیه عمه هستی عشق میکنم وقتی اینجور چیزا ازت میبینم.دست مامان ندا و بابا صادق هم درد نکنه

ممنون عمه جون بوس
مبین فرفری
19 بهمن 90 17:49
سلام عزیزم مبارک باشه
هورا............................................
امیر علی بوس بوس



ممنون بوس
مامان حنا
19 بهمن 90 17:49
سلام عزیزم اومدم رمزو بهت بدم دیدم امیرعلی جون برنده شده به خدا خیلی خوشحال شدم فکر میکنم بچه خواهرمه که برنده شده خیلی خوشحال شدم
هوراااااااااااااااااااااااااااااا
ایشالله همیشه در همه مراحل زندگیت موفق باشی امیرعلی جونم
نقاشیاتم حرف نداره بیسته بیسته
خانومی خصوصی داری

خواهر جون ممنون.حنا جون رو ببوس
مبین فرفری
19 بهمن 90 17:52
انشالا برای فینال هم برنده میشی


ایشاله
مامان متین
19 بهمن 90 18:11
پسر برنده من. مبارک باشه .ایشالله از این به بعد هم همین جوری هی برنده بشی.و افرین به مامان سخت کوشت که اینقدر باحوصله بهت کمک می کنه.
اون عکست رو که داری به ملوان زبل نگاه می کنی رو خیلی دوست دارم ماه شدی
نقاشیات رو که دیگه نگو من عاشششششششششقشم.

ممنون بوس

مامان سارا
19 بهمن 90 18:54
مبارک باشه عزیزم
حالا کدوم عکسا رو به مجله فرستاده بودی؟



همونی که در مجله بود و چند تا دیگه برای مسابقه کودک برتر ایرانی
عمه لیلا
19 بهمن 90 19:44
دایی مثلا گذاشتت روی یخچال که شیطونی نکنی تو هم که سرتق با اون لبخندت


حکایتیه دایی و امیر علی .هر دو سرتق و شیطون از پس هم هم بر می یان .عمه ممنون به ما سر می زنی
عمه لیلا
19 بهمن 90 19:45
راستی دست خاله هم درد نکنه این همه زحمت کشیده.


ممنون عمه جون
مبین فرفری
20 بهمن 90 10:04
سلام عزیزم به نظر شما وب مبین موضوع حرف گوش کن مامان قسمت نظر ها ،نظری که خاله نگار داده درسته؟


نه فکر نمی کنم .حتما مادر شوهر یا خواهر شوهری هست که عاشق پسراشونن .واسه این گفتند .
مامان دانیال.(گیتا)
20 بهمن 90 14:12
وای امیر علی جون برنده شدی, مبارکه عزیزم.
امیدوارم توی همه مراحل زندگیت موفق باشی.
چه نقاشی های خوشگلی , 20 نمرت.
ندا جونم به تو هم خسته نباشید میگم عزیزم.


ممنون خواهر گلم
صونا
20 بهمن 90 14:47
وای که چقدر خوشحال شدم... مبارکه
انشاالله هميشه موفق باشی ... دست مامانی گلت هم درد نکنه... راستی فضولی نباشه من فکر می کردم خاله سحر و خاله غزاله خواهرهای شما هستن...

نه عزیزم من خواهر ندارم انها دختر دایی من و دختر خاله من هستند .ممنون بوس
مامان آرمان
20 بهمن 90 19:54
سلام.
هورررررررررررررررررررررااااااااااااااااا
آفرین
مبارک باشه...
عکست خیلی خوشگله.
برف بازی خوش گذشت؟
همیشه موفق و پیروز باشید


ممنون عزیزم بوس
زهره مامان نیایش
21 بهمن 90 18:23
سلام عزیزم تبریک میگم ایشالا همیشه برنده باشی و موفق پسر باهوش دست مامان و بابا رو هم ببوس پسر گل
عیدتون هم مبارک


ممنون عزیزم بوس
مادر کوثر و علی
24 بهمن 90 11:32
سلام
آفرین به پسر خوب و ناز
واقعا که امیرعلی باهوش برازنده توست عزیزم
و مرحبا به این مامان دلسوز و پرتلاش و فداکار
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشین


ممنون عزیزم بوس
مامان سهند
24 بهمن 90 12:45
آفرین به این امیرعلی باهوش
مامان ندا واقعا پسرت فوق العاده اس هااااااااااااا قدرش رو بدون . خوش بحالتتتتتتتت


ممنونم عزیزم بوس
مامان ماهان
28 بهمن 90 16:57
آفرین به امیر علی نازززززززززززززززز تبریک تبریک ............. برنده شدنتون رو تبریک میگم الهی همیشه همه جا برنده باشین نقاشیهات فوق العاده اس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد