امير علي مردانيامير علي مرداني15 سالگیت مبارک

باهوشم

اتاق جدید امیر علی

1390/11/16 17:09
2,899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اقا پسر گل خوبی ؟ امیدوارم هر جا که هستی شاد و سلامت باشی و موفق خیلی دوست دارم .از روز چهارشنبه را برات ننوشتم بهتری بیای دنبال من تا برات بگم .

بیا دنبالم .................................

سلام گل پسرم .از چهارشنبه برات بگم که تخت نوزادیت را که جمع کرده بودیم را دوباره بنا به خواست خودت اووردیم چون خانه الان ما یه خوابه هست و تو اتاق نداشتی و گوشه ای از اتاق را برای تو درست کردیم تخت را گذاشتیم و پرده را نصب کردیم و حسابی مرتب و خوشگل شد اما از این برات بگم که شب تا صبح یا بالا تخت می ری یا می یوفتی و دوباره میری ،میله اش را نمی زاری برات نصب کنیم می گی خفه می شم خلاصه حکایتی شده برا ی خودش .چهارشنبه که اینطور گذشت و 5 شنبه خانه خاله سحر شام بودیم و فوتبال خیلی جالبی بود و حسابی بر دپرسپولیس به ما چسبید .تو هم از هیجانات بابا و عمو مرتضی تعجب کرده بودی .خلاصه جمعه نهار خانه خاله منیژه بودیم و بعد اون هم رفتیم بریم نمایشگاه مبل کودک که از ترافیک شدید دور زدیم و رفتیم خونه و برای شام هم رفتیم خانه عمه سهیلا جون چون مامان ننی اونجا بودند شب خوبی بود و تو حسابی با عمه جون بازی کردی .شنبه بابا صاقد کلی کارهای عقب افتاده داشت که خانه ماند .و بعد از صبحانه با هم رفتید پدر و پسر به کاهاتون رسیدید و با بابا صاقد ارایشگاه رفتید تا بابا هم موهاشو بزنه و بابا می گفت جلوی ماشین نشستی و با بابا کلی حرف زدی و براش شیرین زبونی کردی.خلاصه مامان هم کم کم داره خونه تکونی هاشو می کنه و هر روز یه قسمت و تا شما بیاین کلی کار کردم و شب هم ساعت 8 با بابا کباب گرفتید و اومدیدن شام خوردیم و همگی رفتیم خانه عمه سهیلا جون اخه عمه لیلا جون هم قرار بود بیان و با سگهایی که عمو مهرداد اوورده بودند بازی کنید وای چه سگهایی بودند و من و تو از ترسمون بالای مبل بودیم و فقط نگاه می کردیم .اما هلیا خانم شجاع کلی با اون شیطونها بازی کرد.

عکسها :.............

پسرم

پسرم در خانه خاله منیزه اتاق خاطره .

خسته

دیروز از خستگی ببین چطوری خوابیدی ....

اتاق جدید

این هم اتاق جدید تو هست .

عزیزم

خیلی خوشحالی و اتاقت رو دوست داری البته اینا مال نوزادیت هست حالا تا برات دوباره بخریم .

فدات

قربونت بشم من .

سگ

هاپوهای دوست عمو مهرداد .دو تا خواهرن و خیلی هم شیطون

عاشق

عاشق هلیا جون شده بودند .

ژله روژین

این هم شاهکار هنری روژین جون

ژله

ژله هایی که تو خوب خوردی .

این هم از خاطرات این چند روز تو البته بدلیل هوای سرد خیلی جاها که رفتی عکس یادمون رفت بندازیم امروز هم کلاست تعطیله و من و تو در خونه هستیم .دوست دارم و امید وارم شاد و سلامت باشی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان امیرعلی
16 بهمن 90 17:13
چه اطاق خوشگلی شده.چه هاپوهای نازی.اگه پرسپولیسی هستی بهت تبریک میگم عزیزم


تبریک
مبین فرفری
16 بهمن 90 19:09
سلام عزیزم مبارک تخت و اتاق قشنگت دست مامانی درد نکنه
تبریک میگم دختر عمه شجایی داری.بوس بوس

ممنون بوس
مامان سارا
16 بهمن 90 23:20
اتاق پسری خیلی خوب شده چه بامزه میگه خفه میشم با میله ها بازی پرسپولیس هم آی چسبیییییید جونم پسر ژله خور
مامان حنا
17 بهمن 90 3:07
سلام عزیزم
ااتاق جدیدو تخت نو مبارک خیلی شیکه رنگش هم خیلی شاده ایشالله به سلامتیو دل خوش ازشون استفاده کنه
امیر علی جونمو حتما ببوس


ممنون عزیزم
مامان ماهان
17 بهمن 90 9:09
واااااااااااااااای چه هاپوهایی من که خیلی میترسم ولی آفرین به امیر علی شجاع
به به چه اتاق خوشگلی مبارکت باشه عزیزم


ممنون عزیزم
عمه لیلا
17 بهمن 90 10:21
خیلی قشنگ شده اتاقت امیرعلی جون دست مامان ندا جون درد نکنه.قربون اون خوابیدنت با اون قدت بشمعمه عاشقته مخصوصا وقتی سرتق میشی


ممنون عمه جون .ما هم شما را خیلی دوست داریم
مامان ماهان
17 بهمن 90 13:29
سلام عزیزم تماس گرفتم گفتن حدود چند ماهی هست که از اینجا رفتن ممنونم که جواب سوالم رو دادی میبوسمت


نه امکان نداره من خوودم زنگ زدم دوباره بگیر .اشتباه گرفتی حتما .می یام الان پیشت .
مادر کوثر و علی
17 بهمن 90 13:48



بوس
مامان ماهان
17 بهمن 90 14:17
فدات بشم عزیزم ممنونم
خیلی خیلی مهربونی تماس گرفتم درست بود وقت گرفتم حتما میبرمش
از اطلاعات خوب و مفیدت ممنونم


خدا را شکر
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 15:09
خیلی اتاق خوشگلی داری. مبارکت باشه.


ممنون بوس
مامی کیانا
17 بهمن 90 16:20
چه هاپوهای نازی هلیا شیطون بلا رو نگاه چه اتاق خوشگلی به به من هم دارم خونه تکونی رو کم کم شروع می کنم خسته نباشی خانومی
مامان دانیال.(گیتا)
17 بهمن 90 17:05
به به چه اتاق خوشگلی شده , مبارکه.
خسته نباشی خواهر- امیر علی جون خیلی وسایلت
خوشگلن عزیزم. خوش بگذره و ... نوش جونت با ژله
خوردنت.بوس.
عزیزم همه چیز خوب و تمیز و عالی.


مرسی خواهر جون
مامان امیرعلی
17 بهمن 90 19:33
اتاق جديدت مبارك
خاله ندا من همون اميرعلي هستم كه مامانمو بعضي وقتا راهنمايي ميكردي فقط يه كم بزركتر شدم
ممنون كه به ياد ما هستي.من با اجازه لينكت كردم.@
خیلی ممنون عزیزم .ماشاله ایشاله دامادی گل پسرتون
مامان آرمان
17 بهمن 90 22:40
سلام دوستان خوبمون. اتاق جدید امیر علی جونم مبارک باشه ممنون که بهمون سر زدید و به یادمون بودید. انشاءا.... همیشه شاد و سلامت باشید
صونا
18 بهمن 90 0:44
عزيزم اتاق جديدت مبارکه
چه خوشجل ژله ميخولی اميرعلی نازنازی
وای باديدن اين هاپوهای ناز ياد بچگی خودم افتادم که با داداشم تو کارخونمون با توله های سگ کارخونه کلی بازی می کرديم و براشون تله می زاشتيم و کلی کيف می کرديم يادش به خير...
راستی ندا جون نخسته خانمی با خونه تکونی...منم آشپزخونه تکونی ام تموم شده مونده اتاق ها...با اينکه سخته اما بعد از تميزی خونه کلی کيف می کنم خونه برق می زنه.... خلاصه همه ی خانمها خسته نباشن...


عزیزم شما هم خسته نباشید ممنون بوس
مامان آريا
18 بهمن 90 8:59
سلام ماماني بزار اول از همه بهت تبريك بگم بعد برم پستتو بخونم حتما"‌مي گي تبريك براي چي
خوب تبريك براي برنده شدن امير علي توي مسابقه پدر و مادر عكاس من توي مجله سيب سبز
بدو برو اين شماره مجله بخر يادت نره ها خاله قربونه اون نگاه گردنش به عروسكه ملوان زبل بشم آريا هم اين مسابقه رو برد اميدوارم امير علي جون توي مسابقه گل هاي باغ بهشت هم برنده بشه


خوش خبر باشی خواهر جون .گفتم همسر برام بگیره .دستت درد نکنه .ایشاله اریا جون و امیر علی با هم برنده بشن .بوس بوس
مامان آريا
18 بهمن 90 9:04
چه اتاقه خوشگلي شده دست ماماني درد نكنه و خسته هم نباشيد
چه هاپوهاي خوشگلي من عاشقه هاپو هستم الان فقط فقط به خاطر آريا يه دونه نمي گيرم وگرنه خيلي دوست دارم يكي داشته باشم ولي خوب توي آپارتمان با يه بچه كوچيك سازگاري نداره
خاله قربونت برم با اون ژله خوردن

عزیزم خیلی ممنون .هاپو خیلی خوبه اما در اپارتمان نه زیاد اونم با بچه ها .ایشاله اریا بزرگ شد یکی بگیر
مامان دانیال.(گیتا)
19 بهمن 90 9:52
مرسی عزیزم و دوست نازنینم . ممنون از لطفت که همیشه به وبلاگ دانیال سر میزنی. تشکر بابت تبریک تولد دنی. امیر علی رو ببوس.
مامان ملینا
19 بهمن 90 10:17
امیر علی جان چه اتاق خوشگلی داری عزیزم .هاپو ها هم خیلی نازن .به به چه ژله خوشگلی نوش جونت عزیزم


بوس
مامان نیاز
19 بهمن 90 15:40
سلام عزیزم برنده شدنت توی سیب سبز مبارک باشه بعدشم اینکه اتاقت خیلی ناز شده عزیزم رنگشم خیلی نازه همیشه موفق باشی


ممنون عزیزم بوس
مریم مامان درسا
19 بهمن 90 16:37
وای چه اتاق قشنگی داری عزیزم


ممنون
sefidbarfl
20 بهمن 90 1:53
سلام امیرعلی عمه سهیلاقربونت بشه بااون خوابیدنت اتاقت مبارکه جیگرمن.دسته مامان ندادردنکنه که انقدواست زحمت میکشه که تونابغه شدی.هزارتابوس عشقه عمه


سلام عمه سهیلا جون .خیلی ممنون که با شرایط سخت می یای و برامون نظرهای قشنگ می زاری عاشقتیم .روژین جون رو ببوس .ممنون
مهرانه مامان مهرسا
23 بهمن 90 12:59
سلام مباركه امير علي خوشگل رو ببوسيد


ممنون عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 14:22
امیر علی جان چه اتاق خوشگلی داری عزیزم .هاپو ها هم خیلی نازن .به به چه ژله خوشگلی نوش جونت عزیزم

ممنون عزیزم بوس
ناشناس
10 اسفند 90 14:57
سلام
به نظرشما بهتر نيست كه اين حيوانات رو هر جند كه اهلي شده باشند ازفرزندانمان دور كنيم-بكذريم كه اين حيوان ازنظر دين اسلام ذاتا نجس است ياعلي


البته حق با شماست اما بچه ها کنجکاو هستند و تا 7 سال طبق دین اسلام پادشاه پس نمی شه مانع از شناخت انان شد .یا علی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد