امير علي مردانيامير علي مرداني15 سالگیت مبارک

باهوشم

گردش یک روز تعطیل با امیر علی

1390/11/23 13:34
2,924 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم مادر .عزیزم فدات بشم من .امیدوارم که خوب و خوش و سلامت بوده باشی .عاشقانه دوست داریم و برات ارزوی بهترینها را داریم .

بیا ادامه مطالب تا برات از دیروز تعریف کنم ....................

بله مادر برات بگه که دیروز همگی خواب موندیم و ساعت 11 تازه بیدار شیدم و دیگه صبحونه کیفی نمیداد تاحاضر بشیم تو بابا دنت خوردین و 12 هم رفتیم نهار خانه مامان زری و تا 4 اونجا بودیم و تو هم کلی اتیش سوزوندی خلاصه بعد بابا صادق گفت پاشیم بریم ابشار تهران که تازه باز شده .رفتیم اما به دلیل سرمای زیاد و برودت هوا آبها را بسته بودند و بسیار هوا سرد بود تا جایی که گفتی کمک دارم یخ می زنم .کمی بازی کردیم و عکس انداختیم و بعد بدو بدو رفتی سوار ماشین شدیم و تو خوابیدی و ما هم کمی در خیابانها دور زدیم و بعد اومدیم خونه و یه فیلم ترسناک من و بابا نگاه کردیم تا تو بیدار شدی و با بابا کلی بازی کردین و رفتید شام از بیرون گرفتید و خوردیم و بعد هم رفتیم خانه عمه سهیلا جون و عمو مهرداد که سالگرد ازدواجشون بود کلی با هلیا و روژن بازی کردی و بسیار شیطونی کردی و شب خوبی بود از همینجا به عمه سهیلا جون سالگرد ازدواجشون رو تبریک می گم و ارزوی خوشبختی می کنم .و البته 16 بهمن چند روز پیش هم سالگرد عمه لیلا جون و عمو مجید هم بود که قسمت نشد ما هم کنار انها باشیم و از همینجا به شما زوج خوشبخت هم تبریک می گم و ارزوی بهترینها را براتون داریم .

عکسها :

مبارکه

مبارکه ................

مبارکه

سالگرد ازدواجتون خالصانه مبارک باشه .خوشبخت باشین .

ابشار تهران

پارک آبشار تهران ....

کشتی

خیلی وسایل بازی جالبی داشت و هیجانات را تخلیه می کرد .عالی بود .

پسر گلم

پسر گلم خیلی خوشحال بودی ...

کشتی

این سر سره زیر یک سال بود ....

پسر شیطون

این هم برای بازی پسرهای شیطون /

در

اینم پسر سرتق من .حیف که هوا خیلی سرد بود و باد شدیدی میومد اما واسه تابستون عالی هستش .

پدر و پسر

پدر و پسر قند عسل .

پدر و پسر

می بینم که به پدر و پسر داره خیلی خوش می گذره و ما رو تحویل نمی گیرن .....

علف بازی

داری به اسبت علف می دی می خوره

ناخدا

ناخدا امیر علی کجا می ری ؟؟؟/

پدر و پسر

قند عسلهای من چه خبر ؟؟؟؟؟

به به

با چه سر عتی تکون می دادی و بازی می کردی اما گفتی دستام یخ زد کمک ..............

بله عزیزم من تمام سعی خودم رو می کنم تا بهترین خاطراتت رو برات ثبت کنم تا بزرگ شدی بدونی ما همیشه در خدمتت بودیم و با شادی تو شاد و با ناراحتیهایت ناراحت .ما عاشقانه دوست داریم و برات بهترین ارزوها را می کنیم .اما من تمام خاطراتت را فقط خوشیهاتو می نویسم و غمهامون و ناراحتیهامون برات تعریف نمی کنم شاید دلامون پر از درد و غصه و ناراحتی باشه اما دوست داریم  وقتی این خاطراتت را می خونی فقط شاد بشی و بخندی چون اصلا دلمون نمی خواد تو از بدیها و سختیها و ناراحتیها چیزی بدونی و حتی یه لحظه نمی خوایم ناراحت بشی .عزیزم دوست داریم خالصانه خالصانه ................

همیشه و هزاران بار هزاران بار و هزارزان بار خدا را شکر خدا را شکر خدا را شکر .راضی هستیم به رضای خودش که ایمان داریم بهترینها را برامون می خواد .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

صونا
23 بهمن 90 13:31
اميدوارم هميشه ايام به کامتان باشد و همواره خوش و خرم باشيد...


ممنون صونا جون

مامان متین
23 بهمن 90 14:15
امیدوارم همیشه شاد باشید .
از طرف من هم سالگرد ازدواجعمه سهیلا رو بهشون تبریک بگید .براتون ارزوی خوشبخشی می کنم.
خوش بحال جان که مامان به این مهربونی داره


ممنون عزیزم بوس
مامان نیاز
23 بهمن 90 14:40
سلام عزیزم همیشه شاد باشی و خوش گل پسر خاله


ممنون عزیزم
مامان آريا
23 بهمن 90 15:17
اميدوارم هميشه اينقدر بهتون خوش بگذره
عكسا خيلي خوشگلو نازن چند وقت ديگه هوا گرم مي شه بازي توي پارك آبشار مي چسبه


ممنونم عزیزم بوس
مامان دانیال .
23 بهمن 90 17:02

وای عجب کیک شکلاتی - به به جای من خالی
نوش جونت خاله جون.


ممنون عزیزم بوس
مامان دانیال .
23 بهمن 90 17:04
میبینم که خاله جون حسابی خوش میگذرونی.
چه عکس های خوشگلی
امیدوارم که همیشه شاد باشین.
قربون اون تیپت عزیزم.بوس.


ممنون عزیزم بوس
مامی کیانا
23 بهمن 90 19:52
همیشه به شیطنت و گردش و اسب بازی
مامان سارا
23 بهمن 90 20:29
خواب تا 11 اووووووووه
چقد عکس


اینبار اینطوری پیش اومد دیگه خاله جون سارا گل من ...
مامان حنا
24 بهمن 90 3:53
عزیزم ایشالله همیشه همیجوری بهتون خوش بگذره و لبتون شادو تنتون سالم باشه
عکسا خیلی قشنگ بودن . از همه قشنگتر امیرعلی جون بود


ممنون عزیزم بوس
مادر کوثر و علی
24 بهمن 90 11:40
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشین
عکسا هم عالی بودن

ممنونم عزیزم که به همیشه سر میزنی و با حرفای خوبت آرومم میکنی
موفق باشی خانمی


بوس
مامان سهند
24 بهمن 90 12:40
خیلی جالب بود امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید، پست بالا هم خیلی جالب و قشنگ بود امیدوارم خداوند به همه ما ظرف معنویت عنایت کنهههههههههه


ممنون عزیزم بوس
مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 90 14:02
سالگرد ازدواج عمه سهیلا مبارک
همیشه خوش باشی عزیزم


ممنون عزیزم بوس
مامان ملینا
24 بهمن 90 14:15
سلام امیر علی جان ان شالله که همیشه در کنار مامان و بابا خوشبخت و شاد باشی و هیچ موقع ناراحتی در دلت بوجود نیاد الهی امین من هم برایت بهترینها رو آرزو می کنم .
مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 19:06
همیشه به شادی و تفریح
الهام مامان رامیلا
24 بهمن 90 19:27
امیدوارم همیشه به گردش باشید البته تمام خانواده ها همینطور باشن روی ماه امیرعلی رو ببوس
مامان نوژا
25 بهمن 90 8:26
وای چه جای قشنگی خوش به حالتون.همیشه شاد باشید
مامان رادین
25 بهمن 90 11:16
سلام . جالب بود. همیشه شاد باشید. ممنون که اومدید.


ممنون عزیزم .بوس
مامان آريا
25 بهمن 90 14:19
سلام عزيزم خوبي اميرعلي گلم چطوره
درمورد كادو نمي دونم چطوري مي دن گلم من كه تماس گرفتم پرسيدم گفتن كه باهتون تماس مي گيريم
بوس براي مادر و پسر گل


ممنون عزیزم بوس
مامان امیرعلی
25 بهمن 90 15:54
راسی خاله .آدرس وبلاگت رو وقتی نظر میدی درست کن.


مگه لینک نیستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مبین فرفری
25 بهمن 90 20:40
سلام عزیزم ولین مبارک


sسلام همچنین برای شما بوس
مادر کوثر و علی
27 بهمن 90 11:14
راستی
قالب نو مبارک


ممنون عزیزم
سارا
27 بهمن 90 15:05
تبدیل تموم عکسهای وبلاگتون به یک عکس برای پست ثابت فقط با 2000 تومان. شما میتونید تموم عکسهای وبلاگتون رو به یک عکس تبدیل کنید و برای بازدید کنندگانتون تو پست ثابت وبلاگتون قرار بدین منتظرتون هستیم.
مامان ماهان
28 بهمن 90 16:46
الهی همیشه خوش و شاد باشین بهترینها رو براتون آرزو میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد