امير علي مردانيامير علي مرداني15 سالگیت مبارک

باهوشم

روز دوستیهای عمیق و یکساله شدن وبلاگ امیر علی

1390/11/26 8:42
2,016 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

I love my EYES when u look into them,

I love my NAME when u say it,

I love my HEART when u love it,

I love my LIFE when u are in it.

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی

سلام بر همه دوستای گلم و همچنین امیر علی خان امیدوارم روزی بتونی عشق واقعی خودتو پیدا کنی این روز را به همه دوستان تبریک می گم .و یه مناسبت دیگه هم این روز برای من داره که شروع نوشتن وبلاگ یا همون دفتر خاطرات پسرم هست بله عزیزم یکسال از نوشتن خاطرات تو گذشت و وبلاگت یکساله شد .امیدوارم وبلاگت صد ساله بشه و بعد ازمن خودت از خاطراتت بنویسی و ارزو دارم روزی برا ی فرزندانت خاطرات بنویسی .

ܓܨஜミ★ミ گالری عکس متنوع قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ-جديدترين و با كيفيت ترين عكس ها http://ghalbe6ei.blogfa.com/

سلام بر همه دوستان خوبم و امیر علی خودم .امروز دو تا مناسبت هست یکی یکساله شدن و بلاگت که در چنین روزی پارسال یعنی در روز عاشقان واقعی شروع به نوشتن و بلاگت کردم .امیدوارم و ارزو دارم سالهای سال بتونم بهترین خاطراتت را برایت ثبت کنم و بعد از من خودت ادامه بدی و روزی هم برای فرزندانت خاطرات ثبت کنی .

و همچنین دیروز بابا صادق ما رو غافلگیر کرد و ساعت ٢ مرخصی گرفت و زود اومد خونه تا اون روز را سه تایی با هم جشن بگیریم و حسابی ما رو سورپرایز کرد و یه کادو خیلی خاطره انگیز هم برای مامان ندا اوورده بود و از تو همسر مهربانم خیلی ممنونم که باز هم یه روز خاطره انگیز برامون ثبت کردی و از خدا می خوام هرگز ابروی هیچ مردی را جلوی زن و فرزندانش نبره و دست هیچ مردی رو هرگز جلوی خانواده اش خالی نزاره .ایشاله همیشه شاد و سلامت در کنار ما باشی بازم ازت ممنونم که به یاد ما بودی و از خودت گذشتی تا یه روز خوب و قشنگ را به ما هدیه کنی .بهترین هدیه یه مرد برای خانواده اش همون ارامش و اخلاق خوش و مهربونی هست و دیگه توقعی نیست .بازم ازت ممنونم .

دیروز با صادق رفتی کلاس و اومدین و کلی گردش و حسابی به ما خوش گذشت .و چه هیاهویی در بین مردم بود همه جا شلوغ و همه در حال خردید و خوشی بودند .خیلی جالب بود .

شب که مي رسد به خودم وعده مي دهم
که فردا صبح حتما به تو خواهم گفت
صبح که فرا مي رسد و نمي توانم بگويم
رسيدن شب را بهانه ميکنم
و باز شب مي رسد و صبحي ديگر
و من هيچ وقت نمي توانم حقيقت را به تو بگويم
بگذار ميان شب و روز باقي بماند که چقدر
دوست دارم......

عکس های کارتونی عاشقانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

90
26 بهمن 90 8:27
فرق من و تو





گفتی عاشقمی، گفتم دوستت دارم

خیلی ممنون ؟؟؟؟؟


گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم، گفتم من فقط ناراحت میشم




گفتی من بجز تو به كسی فكر نمی كنم،




گفتم اتفاقا من به خیلی ها فكر می كنم




گفتی تا ابد تو قلب منی، گفتم فعلا تو قلبم جا داری




گفتی اگه بری با یكی دیگه من خودمو می كشم،




گفتم اما اگه تو بری با یكی دیگه




من فقط دلم میخواد طرف رو خفه كنم




گفتی... گفتم...




حالا فكر كردی فرق ما این هاست؟ نه!




فرق ما اینه كه:


تو دروغ گفتی و من راستشو...




مامان سارا
26 بهمن 90 9:14
روز عشقتون مبارک
همیشه شاد باشین. هدیه سورپزایزی هم مبارکه


سارا جون خیلی ممنون .بوس
صونا
26 بهمن 90 14:30
روز عشق های به يادماندنی بر همه ی عاشقان واقعی مبارک باد....


ممنون صونا جون
مامان نیاز
26 بهمن 90 15:15
سلام دوست جونم ولنتاینت مبارک


ممنون عزیزم
هدا سادات
26 بهمن 90 15:16
راستی این 90 کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چه می دونم خواهر ناشناس هست
مامان دانیال .
26 بهمن 90 18:31
عزیزم این روز را به تو هم تبریک میگم. امیدوارم که همیشه خوش باشید. پس کادوهم گرفتی مبارکت باشه خواهر جون . امیر علی رو ببوس.
مادر کوثر و علی
27 بهمن 90 11:14
سلام منم تبریک میگم خانمی


امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید

اومدم بگم دوستتون دارم و آپم


ما هم شما را دوست داریم
مامان ماهان
28 بهمن 90 16:44
روز محبت كردن و دوست داشتن مبارك، هميشه شاد باشيد
مامی کیانا
29 بهمن 90 9:47
روز دوستی و دوست داشتن به شما و امیرعلی عزیز مبارک ایشالا همیشه دوستی هامون از سر صداقت و پاکی باشه و ماندگار


بوس
مامان آريا
29 بهمن 90 11:15
عزيزم هر دوتا مناسبتو بهت تبريك مي گم هم يكساله شدن وبلاگ اميرعلي جون هم روز عشق اميدوارم زندگي پر مهرتون هميشه ميزبان عشق باشه

ممنون خواهرجون بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد