امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

مروری بر خاطرات سفره هفت سین های زندگی مشترک من و بابا و تو

1390/12/9 7:34
2,148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر گلم بیا دنبالم تا برات کمی تعریف کنم .

برو ادامه مطالب ...............................

اول از همه پیشاپیش سال جدید را به تو همه دوستان خوبمون تبریک می گم و خسته نباشیدی از این روزهای پر از کار و شلوغی .من بگم که تقریبا کارهای خانه را دارم تمام می کنم زیر کاریها و خرده کارها و تو کاریها تقریبا تموم شده فقط رو کاریها برام مونده خریدهای تو را هم کامل انجام دادم و تو هم تقریبا هر روز تنها هستی و با خودت بازی می کنی و منم مشغول کارهام هستم .

امروز یاد سفره هفنسین ها و خاطراتش افتادم برات از اولین سفره هفت سین زندگی مشترکمون می گم تا به امسال امیدوارم خوشت بیاد .

سفره هفت سین سال 86

بله عزیزم این اولین سفره هفت سین زندگی مشترکمون هست سال 86 اولین عید من و بابا صاقد بود .فکر کنم ماه صفر داشت تموم می شد و ساعت 3 شب بود بعد از اومدن از مسجد ها اومدیم و برای سال حدید اماده شدیم .اخه یادش بخیر اون موقع اصلا فکرشم نمی کردم که یه روزی تو فرشته کوچولو را داشته باشم واقعا دنیای جالبی هست ......

سفره هفت سین سال 87

و این هم سفره هفت سین سال 87 بود که فکر کنم 9 صبح بود و بعد از سال تحویل اماده شدیم رفتیم رامسر پیش عمه ها در شمال که انها زودتر رفته بودند .و تو هنوز فرشته اسمونا بودی ...

سفره هفت سین سال 88

و در این سال یعنی سال 88 بود که هشت ماه بود تو توی دل من بودی و ماه بعد قرار بود به دنیا بیای .فکر کنم ساعت 11 ظهر بود .

سفره هفت سین سال 89

عزیزم و در این سال 89 تو فرشته ناز من 10 ماه بود که از طرف خدا قسمت ما شده بودی .فدات بشم من دنیا چیه ؟ وقتی فکر می کنی اصلا نمی فهمی دنیا چیه ؟؟؟؟

سفره هفن سین سال 89

بله عزیزم و تو حسابی خوابت می یومد ساعت تقریبا اگه درست گفته باشم ساعت 8 شب بود و لحظه سال تحویل تو خوابت بردو کمی بعدش بیدار شدی .

سفره هفت سین سال 90

و این هم سال 90 بود که داره تموم می شه تقریبا ساعت 3 صبح  بود و تو رو به زور بیدارت نگه داشته بودیم که البته بازم نزدیک ساعت تحویل خوابت برد .

سفره هفت سین سال 90

و اینم پسر گلم که تقریبا یک سال و 10 ماه سن داشتی و خوابت داشت می برد .

بله عزیزم این عکسها و این خاطرات فقط فقط گذر زمان و وجود این دنیا را نشان می دهند و با همین خاطرات هست که زندگی می کنیم و روزهایمان را به امید های بهتر م یگذرانیم .و امسال اگه زنده باشم برات از سفره هفت سین امسال یعنی  سال 1391 می نویسم و تعریف م یکنم .امیدوارم برای همه دوستان و تو سال خوب و خوش و پر از سلامتی و برکت باشه و رضایت در چهره همه دوستان نقش ببنده .که رضایت بالاترین خوشبختی برای ما انسانهاست .با این امید و ارزو فعلا شبت بخیر و خوابهای خوب ببینی .بوس

راستی یه سورپرایز برای امسالت اماده کردیم که نزدیک سال برات می نویسم امیدوارم خوشت بیاد عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان حنا
9 اسفند 90 3:21
ماشالله به این مامان هنرمندو باسلیقه
ایشالله سال خوشی رو در پیش رو داشته باشید


ممنون برای شما هم همچنین عزیزم
مامان سارا
9 اسفند 90 8:12
چه کار خوبی که از همه 7سینها عکس گذاشتی


همیشه شاد و سلامت باشین


سلام سارا جون .خیلی ممنون عزیزم .جای شما هم امسال در ایران خالی .شما هم شاد و سلامت باشین .
ثمین
9 اسفند 90 10:25
سلام گلم! اجابت شد! عزیز اگه لطف کنی فیل اصلی عکسا رو واسم بفرستی تا بزارم روی وبلاگم با اسم خودتون ممنون میشم چون نینی وبلاگ یه کمی کیفیت رو میاره پایین در ضمن خیلی کار قشنگی کردین! این گذر ایام رو خیلی دوس دارم
ثمین
9 اسفند 90 11:47
سلا مجدد عزیزم لطفا به ایمیلم بفرست samin.niniweblog@gmail.com
مامان نیایش
9 اسفند 90 15:49
سلام دوست خوبم خیلی قشنگ بود آفرین به همه حوصله و سلیقه ان ش االله سال خوبی پیش رو داشته باشید بهتر از هر سال و پر از شادی و شادکامی برای هر سه تا تون
مامان امیرعلی
9 اسفند 90 18:08
بابا ایول.من اینقدر بی ذوقم که اصلا سفره هفت سین تا الان تو خونم ننداختم.اما خیلی از سفره هفت سینات خوشم اومد .ایشالا سال خوبی داشته باشین


سلام عزیزم .خیلی ممنون
مامان امیرعلی
9 اسفند 90 18:08
راسی بی صبرانه منتظره سورپرایزیما
sara
9 اسفند 90 18:11
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان امیرعلی
9 اسفند 90 18:46
همین که پست ثابت رو خوندم رای دادم.برنده ای 100%


ممنون عزیزم بوس
مامان ماهان
9 اسفند 90 20:58
ماشالله به این مامان هنرمندو باسلیقه ایشالله سال خوشی رو در پیش رو داشته باشید
مامان آوا
10 اسفند 90 0:07
عزیزکم خیلی عالی بود راستی روی رای من هم حساب کن دوستتون دارم


خیلی ممنون خانمی بوس
صونا
10 اسفند 90 1:53
آفرين به هنرت کدبانو... منم سفره هفت سين اولين زندگی مشترکمون رو که سال پيش بود به زودی تو وبم می ذارم خوشحال ميشم بيای و نظر بدی... در ضمن سال جديد پيشاپيش مبارک... اميدوارم همواره زير سايه امن خداوندی زندگی در کنار هم به شادی و سلامتی سپری شود..
مامان على اكبر
10 اسفند 90 2:25
سلام دوست خوبم انشاالله سال خوبى داشته باشن من حتما به گل پسر شما راى ميدم منتظر حضورتون هستم اگه افتخار ميدين على اكبرم رو توى ليست دوستاى امير على جون قرار بدين اگه شما هم ميخواهيد توى ليست دوستاى على اكبر باشيد واسم كامنت بذاريد.
مامان تارا
10 اسفند 90 7:37
سلام ببخشيد ديروز يهو برق قطع شد ونتونستم چت رو ادامه بدم. چشم حتماً به امير علي رأي ميدم
ثمین
10 اسفند 90 12:19
گلم عکساتون رو گزاشتم تو نمایشگاه هفت سین! یه دنیا ممنون! پسر خوشکل تون رو هم ببوس
مامان سهند
10 اسفند 90 16:17
عالی بود خانومی دستت درد نکنه امیدوارم سال خوبی داشته باشید
مامان دانیال
13 اسفند 90 18:10
اخی یادش بخیر . همیشه سفره های 7 سینت عالیه. مال من و تو همیشه تقریبا" شبیه و خوشگل امسالم دوباره مثل همیشه با سلیقه بچین و امیدوارم که سال خوبی داشته باشی گلم.
مامان متین
14 اسفند 90 14:11
ان شالله همیشه در کنار هم سالهای زیادی رو با خوشی سپری کنید.
مادر کوثر و علی
17 اسفند 90 7:10
آفرین به این مامان هنرمند و با سلیقه
چه سفره هفت سین های خوشگلی
واقعا آفرین

منم خیلی دوست دارم سفره هفت سین داشته باشیم اما
همیشه یه روز قبل از سال تحویل میریم مسافرت و بعد از 13 بدر میایم خونه

بازم تشویق برا شما مامان پرحوصله و فداکار و مهربون


بوس عزیزم
مامان بهار
20 اسفند 90 13:09
من لینکت کردم عزیزم من رو با پستونک آبی لینک کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد