امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

ادامه خاطرات عید و سیزده بدر 91

1391/1/15 10:14
5,437 بازدید
اشتراک گذاری

بیا دنبالم تا برا تعریف کنم .................

عید دیدنی

و اما ما رفتگان عزیمان را هم به یاد داشتیم و به عید دیدنی انها هم رفتیم بابا غلامعلی و بابایی من که  تو هم کلی فاتحه دادی و براش شکلات خیرات دادی .

پدر و پسر و نوه

پدر و پسر و نوه پسر .خدا بیامرزه و رحمت کنه .اینم سرنوشت این دنیاست چه می شه کرد .

وای

4 نسل .پدر بزرگ .بابایی و نوه و نتیجه .

پسر عمه

اینم پسر عمه مهربون و زحمت کش من که سیزده خوبی برامون درست کرد .دستت درد نکنه عزیزم .

دختر عمه

و اما دختر عمه عزیزم ....

عمه گلم

و عمه گل گل یکی یه دونه خودم .خیلی زحمت کشید دستتون درد نکنه .بوس

ماشاله

ماشاله ماشاله ماشاله پدر بزرگ مهربونم که عاشقشم کلی با هم خاطرات خوب داریم و منم خیلی دوسش دارم .تنها نشسته بود و منم می رفتم اذیتش می کردم بوسش می کرد م .می خوام براش یه همسر خوب پیدا کنم .ماشاله 91 سالشه پدر بزرگم .خدا حفظت کنه .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

صونا
14 فروردین 91 17:30
خدا همه رفتگانمون رو بيامرزه...
و پدربزرگ شما رو براتون نگه داره...
همواره بهشادی ببينمتون عزيزم...
راستی خيلی خوشگلی ها.....


ممنون عزیزم .شما لطف دارید عزیزم بوس
مبین فرفری
14 فروردین 91 18:07
خدا رفتگانو بیامرزه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 فروردین 91 18:29
چه عکسای قشنگی. امیدوارم همیشه شاد باشید.


ممنون عزیزم بوس
مامان حنا
15 فروردین 91 3:40
خانوم طلااااااااا نمیدونستم ماشالله انقده نازی برای خودت اسپند دود کن
خدا رفتگانتون درو هم بیامرزه
خوشحالم سیزده بدر بهتون خوش گذشته همیشه خوش باشید


شما لطف دارید عزیزم .ایشاله سال خوبی داشته باشید .بوس
مامان دانیال
15 فروردین 91 9:30
سلام عزیزم خوشحالم که حسابی بهتون خوش گذشته وهمه خاطرات راخوندم و عکس ها را دیدم و لذت بردم , جای من خالی بود که کلی با هم عکس بگیریم. انشالله همیشه سلامت و خوش باشین


بله گیتا جون جات حسابی خالی بود .ممنون عزیزم
مادر کوثر و علی
15 فروردین 91 11:25
به به به
بالاخره ما این مامان نانازی رو زیارت کردیم. چه بامزه و خوشگلی. ماشالله. بزنم به تخته

خدا رفتگانتونو بیامرزه
انشالله همیشه به شادی و تفریح


شما لطف دارید .خیلی ممنون عزیزم بوس
مامان نیاز
15 فروردین 91 12:14
وای خدا حفظ کنه پدر بزرگت رو منکه آرزوی این روزا رو باید به گور ببرم
راستی ندا جون معلومه تعطیلات حسابی ساخته تپلی شدی چقدر
گل پسرم چطوره ؟دلم براتون یه ریزه شده

ممنون عزیزم .ما هم دلمون براتون تنگ شده .راست می گی خواهر جون کلی توپول شدم ...

مامان بهار
15 فروردین 91 14:40
وااااای عسیسم
اولا مرسی که بهمون سر زدی
دوما امیر علی جون رو ببوس
سوما خیلی بابابزرگتون با حالن ،،، خدا حفظشون کنه



ممنون عزیزم بوس
مامان آريا
15 فروردین 91 15:06
خدا همه رفتنگانتونو بيامرزه
حسابي خوش گذروندين ها تازه اين سري مي بينم ماماني بيشتر از امير علي شيطوني كرده
عكسا عالي بود خدارو شكر كه بهتون خوش گذشته


ممنون عزیزم بوس
الهام مامان رامیلا
15 فروردین 91 15:49
سلام خانمی خدا رو شکر که خیلی خوش گذشته به ماهم خیلی خوش گذشت عکسا هم خیلی خوب بود چقدر خوب که شما رو دیدم ماشالله خیلی خوشگلی


شما لطف دارید عزیزم .خدا را شکر به همه امسال خوش گذشته .ممنون عزیزم بوس
مامان سارا
16 فروردین 91 7:53
چه کار زیبایی که پسری به مزار پدربزرگش سر میزنه
خدا بیامرزدشون
اون عکس 4 نسل زیبا بود خدا پدر و پدربزرگتون رو حفظ کنه

چه خوب خود نازت رو دیدددددم


مرسی سارا جون .کاش ما هم شما را ببینیم .بوس
مامان تارا
16 فروردین 91 7:55
خدا رحمتشون كنه
خانم خوشگله خيلي دوست داشتم ببينمت خيلي خوب كاري كردي عكساتو گذاشتي بوس براي امير علي جونم


خیلی ممنون عزیزم .سال خوبی داشته باشید .بوس
مامان متین
16 فروردین 91 12:45
سمیه : مامان مسیح مقدس
16 فروردین 91 14:22
سال نو مبارک خاله جون...
امیدوارم تعطیلات به شما و مامان و بابا خیلی خیلی خوش گذشته باشه ...
و البته بقیه سال رو هم همینطور گل لبخند رو لباتون باشه...
ما آپیم با 4 پست جدید مربوط به تعطیلات نوروز...
خوشحال میشیم بیایین پیشمون...


ممنون عزیزم حتما در اولین فرصت بوس
مامان ماهان
16 فروردین 91 16:33
خدا همه رفتگان رو بیامرزه و قرین رحمت کنه
خوشحالم که بهتون خوش گذشته همیشه شاد باشین
به به چه دوست جون نازززززززززززززززززززی دارم


شما خیلی لطف دارید .ممنون عزیزم بوس
مامان آرمان
17 فروردین 91 0:33
سلام.
سال نو تون مبارک
امیدوارم سال خیلی خوبی در پیش داشته باشید.
تمام خاطراتتون را خوندم و عکسها را هم دیدم.خیلی خوشحالم که سال خوبی را شروع کرده اید و بهتون خوش گذشته..
راستی اون عکس با پدر بزرگتون خیلی قشنگ بود ...خدا حفظشون کنه
بریم سراغ عکسهای امیر علی جونم که مثل همیشه عالی بود و اما ماشاءا....خیلی هم بزرگ شده.

خیلی ممنون عزیزم اومدید و به ما سر زدین و مثل همیشه همراه ما بودید .پسر گلت رو هم ببوس .
مامان آوا
17 فروردین 91 1:44
خوشحالم که اینهمه عکس و توضیح های قششنگ گذاشتی و ما رو ا خودت همراه کردی ...می بوسمتون


منم بوس
مامان آوا
17 فروردین 91 1:46
راستی هزار ماشالله خودتم یه پا عسلی هاان اسپند بدود دوستم


وای شما خیلی لطف دارید عزیزم بوس .
مامان آوا
17 فروردین 91 15:24
سلام دوستم ممنون که سرزدید ...جشنهایی که پرسیده بودی رو من هم از دوستام می شنوم انشالله اگه مراسم خاصی بود بهتون خبر می دم

خوشحال میشم ممنونم .بوس
مامان زهرا
18 فروردین 91 14:22
سلام عزیزم
سال نو مبارک
امیوارم همه روزهای سال شاد و خندان باشید


برای شما هم همچنین .ممنون عزیزم بوس
مامان علي خوشتيپ
18 فروردین 91 19:03
خيلي عكساي قشنگي گذاشتي به خصوص اون 4 نسله
خدا رفتگانتونم بيامرزه.
هميشه خوش باشين خوشگل خانوووووووم
ولي خوب جرات كردي عكس بذاريا.من 10باره خواستم بزارم،هي پشيمون شدم.از بس آدمو ميترسونن ديگه


خیلی ممنون از لطفت .مگه اشکالی داره خاطرات بچه هست دیگه و اینکه کاملا با روسری هستم .شما هم بزرارید منم شما را زیارت کنم دوست خوبم .
مامان علي خوشتيپ
18 فروردین 91 21:31
والله چي بگم.يه بار گذاشتم.اونم رمزدار.هي گفتن دقت كن و اينا.
ميگن هزار تا استفاده از عكسا ميكنن.هر چي فكر كردم يكيش به ذهنم نرسيد
اين شوشومون خيلي محتاطه


بی خیال بابا سخت بگیری سخت می شه من راحت می گیرم همه چی راحت میشه .بی خیال عزیزم
محمدرضا
19 فروردین 91 9:57
سلام مامان امیرعلی وامیرعلی خان
راستی امیرعلی یادت باشه وقتی کلاس راهنمایی رفتی به وب من هم بیای


حتما پسرم موفق باشی .
مامان بهار
19 فروردین 91 14:34
من آپم
مامان نیایش
19 فروردین 91 21:00
سلام خانومی ان شا الله سال خوبی رو شروع کرده باشید و شاد باشی همیشه امیر علی جون رو ببوس
خدا همه رفتگان رو رحمت کنه و سایه شما هم سالیان سال رو سر گل پسرت باشه

برای شما هم همچنین دوست خوبم .ممنون بوس
مامان بهار
20 فروردین 91 0:07
عزیزم مرسی واسه اینکه بهمون سر زدی
مرسی واسه دلداریت

ما مشهد هستیم
شما چطور ؟؟؟؟

در ضمن لپ امیر علی جون جونی رو یه گاز بگیر از طرف من


آخه چه جالب .ما تهران هستیم عزیزم .ممنون بوس
مامان ملینا
20 فروردین 91 11:12
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی در کنار مامان و بابا مهربونت .عزیزم عکسات عالی بودن .مامان امیر علی حتماً اسپند براش دود کن.دوستت دارم

بر شما هم مبارک .شما لطف دارید .ممنون بوس
مامان ملینا
23 فروردین 91 10:04
سلام عزیزم امیدوارم سال خوب و خوش و خرم در کنار خانواده داشته باشی.خیلی هم خوشحال شدم که عسکتونو دیدم .همچنین هزاران افرین به هوش بالای امیر علی جون .موفق باشید عزیزم.


ممنون عزیزم بوس
khale melina
25 فروردین 91 14:28
slm man avalin nazariye k daram midam. aval az hame k ba takhire ziyade sale noro b amir aliye aziz va mamane nazaninesh tabrik migamo omidvaram sale khoobi dashte bashid dar kenar ham, az axo va makhsusan az kart postale amirali jooooon kheli khosham umad, kare besiyar jalebiye daste mamano babaye amir ali dard nakone. amir alijoonam mitooni manam yeki az khalehat bedooni kheli khoshhal mishma. mersi.


حتما خوشحال می شم خاله جون .بازم بیاین عزیزم بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد