امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

سیزده بدر 91 و تهران 91

1391/1/15 10:21
4,405 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

خرید قبل سال 91 در تهران که تو خوابت برده در ماشین .برای خرید وسایل باقی مانده سفره هفت سین رفته بودیم که تو هم عیدی خودت را که بازم باغ وحش بود خردیدی ..

امیر علی

شب قبل از رفتنمان رفتیم خانه حاچ خانوم و دیدن مامان ننی و عمه سهیلا جون و خداحافظی ..

اسب

یه روز که در تهران بودیم و زود بیدار شده بودیم تصمیم به دیدن تهرا ن قدیم و گردش کردیم که رفتیم پارک و تهران قدیم را گشتیم و سر راه به خانه مامان ننی و مامانی منم رفتیم .البته جدا از عید دیدنی ها که تو بیشتر خواب بودی و ما هم کلی لذت بردیم .

مهمانی

یک شب هم من همه را دعوت کردم که کلی خوش گذشت مرصع پلو با مرغهای درسته باربیکیو و کشکه بادمجون و قرمه سبزی و سالاد درست کردم از صبح زود تو و بابا رفتید خانه مامان زری و عصری اومدید تا من بتونم کارهامو بکنم .عمه ها و پسرخاله بابا و مامان ننی و شیرین خانوم همه بودند اما عکس بابا یادش رفت بندازه و بی عکس ماندیم .

فدات شم

10 فروردین داشتیم می رفتیم تولد 5 سالگی هلیا جون که تو با بابا عکس می نداختید

مامان ننی

تو و مامان ننی جون در تولد هلیا جون

هلیا جونم

اینم تولد هلیا جونم ایشاله صد سال زنده باشی عزیزم .

سیزده بدر

از سیزده به در هر چی بگم کم گفتم چون خیلی به ما خوش گذشت با کباب چنجه و جوجه و اش رشته و حسابی هوا هم عالی بود .تو هم ماشاله تا 1 شب بیدار بودی تا بیایم خونه و شیطونی می کردی .

تخم مرغ

این تخم مرغ که مرغها اوورده بودند .

عزیزانم

دایی پوریا و امیر علی هم پای شیطونی های هم .

به به

جای همگی خالی نمی دونید چه شده بود اون کبابهای ظهر و جوجه شب عالی بودند از پسر عمه های گلم و عمه و شوهر عمه عزیزم تشکر می کنم .خیلی به ما خوش گذشت .

پسرم

پسرم داره کمک می کنه .عزیزم دستت درد نکنه .

پسرم

پسرم عزیزم فدات بشم من عاشق این عکست شدم .قربونت برم من .ماشاله .

در ادامه پست بعدی را ببینید .....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

صونا
14 فروردین 91 17:25
وای چه کيفی کردين شماها....



جای شما خیلی خالی بود بوس
مبین فرفری
14 فروردین 91 18:08
انشاللا همیشه خوش خرم کنار خانواده مهربون باشید


شما هم همچنین بوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 فروردین 91 18:26
به به چقدر خوش گذشته، خوشبختانه. مرصع پلوش هم خیلی خوشمزه شده همممممم


جای شما خالی
مامان حنا
15 فروردین 91 3:36
ماشالله به این مامان خوش سلیقه ئ هنرمندو کدبانوووووووووووو
دلم مرصع پلو خواست
کبابارو هم که نگوووووووووووو


به پای دست پخت شما که نمی رسیم .بازم ممنون
مامان دانیال
15 فروردین 91 9:32
میبینم که 13 بدر خوش گذشته و کباب و جوجه و... به به !!!!!! خوش باشین عزیزم .


مرسی گیتا جونم
مامان دانیال
15 فروردین 91 9:34
امیر علی جونم دلم برات تنگ شده و مثل همیشه اقا و باهوش و فهمیده- افرین خاله جون,بوس.
دوست دارم و با مامان بیاین خونمون.


شما هم بیاین خونمون دلمون براتون تنگ شده عزیزم .بوس
مادر کوثر و علی
15 فروردین 91 11:19
به به چه عکسای خوبی چه غذاهایی دلم آب شد. نوش جان. همیشه به شادی و تفریح


جای شما خالی بود عزیزم .کوثر جون رو ببوس
مامان نیاز
15 فروردین 91 12:10
واییییییییییییییییییییییی بخورمش مرصع پلورو منم میخوام

تشریف بیارید براتون درست کنم عزیزم .مرسی
مامان سارا
16 فروردین 91 7:50
اون مرصع پلو و کبابا دلم رو بررررد
عکسها همه عاااالی
مخصوصا آخرررررری

جاتون حسابی خالی بود .ممنون سارا جون
sima
16 فروردین 91 11:03
ماشاءالله به این گل پسر ، قند عسل
سال نو مبارک
عکسهاتون هم عالی بود امیدورم همیشه خوش باشبد.
تولد هلیا جون هم مبارک


ممنون عزیزم .ایشاله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید .بوس
مامان متین
16 فروردین 91 12:43
چقدر خوب که باز هم خوش گذشته چه عالی
مامان ماهان
16 فروردین 91 16:37
به به چه مرصع پلوی خوشمزه ای دستت درد نکنه من به شما امتیاز 20 رو میدم
امیر علی جونم عکسهات معرکه اس
خیلی خوش تیپیاااااااااااااااااااااااااا

ممنون از نمره قشنگتون جای شما خالی بود عزیزم بوس
مامان سونیا
16 فروردین 91 16:59
وای چه پسر خوشگلی خدا براتون حفظش کنه خیلی ناز ماشاالله
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید


حتما خانمی بوس
مامان آرمان
17 فروردین 91 0:35
قربون اون عکس خوشگلت با پاپیون خوشگل و صورت آفتای سوختت بشم


قربونت بشم من .مرسی
مامان آرمان
17 فروردین 91 0:36
همه عکسها عالیند


ممنون عزیزم
مامان نسترن
17 فروردین 91 9:09
سلام . سال جدید مبارک. امیدوارم روزای قشنگ بهاری , کنار مامان وبابا داشته باشی کوچولوی نازم.


با ارزوی بهترینها برای شما .بوس
مامان علي خوشتيپ
18 فروردین 91 18:58
ماشاالله خانوادگي خوش تيپينا
مرصع پلو كه از قيافش معلومه خيلي خوشمزس
عكس آخريه هم واقعا قشنگه


شما خیلی لطف دارید ممنون خانمی
مهرناز مامان امین حسین
21 فروردین 91 10:55
سلاممم به به چه غذاهای خوشمزه ای بخصوص اون مرصع پلو امیر علی جون چه عکسهای نازی مامانی ازت انداخته دستش درد نکنه.


ممنون عزیزم بوس
مامان امیرعلی
23 فروردین 91 17:56
عکسا عالی بودن مثه همیشه.راسی همیشه به گردش


ممنون عزیزم بوس
مامان سونیا
27 فروردین 91 12:25
ای جونم چه عکسای قشنگی ماشاالله به این پس ناز و خوشگل خدا نگهدارش باشه

به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


حتما عزیزم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد