امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باهوشم

حکایتهای تولد مامان ندا .........

1391/2/16 16:12
7,378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام اول به تمام دوستان مهربونم که در این مدت مرا همیاری کردند و با تبریکات و هدایای زیبای خودشون منو شرمنده کردند تشکر ویژه دارم امیدوارم لایق این همه محبت شما دوستان خوبم بوده باشم و روزی این محبت زیبای شما را جبران کنم .

اول از خدای خودم سپاسگذارم به خاطر وجود این دوستان  عزیز و خانواده مهربونم ...

بعد هم تشکر مخصوص از همسر عزیز و مهربانم که کلی منو شرمنده خودش کرد و این همه منو مورد لطف خودش قرار داد امیدوارم روزی جبران کنم .

بعد هم از خانواده عزیزم که همیشه خالصانه به یادم هستند و منو شرمنده خودشون می کنند .

من خیلی خوشبختم به خاطر داشتن چنین دوستان و خانواده ای که اینقدر احساس محبت و دوستی خودشون را نثارم می کنند .

هر چقدر تشکر کنم بازم کمه همه شما را خالصانه و از صمیم قلب دوست دارم .

ادامه مطالب ..............

پسر گلم الان میگی همش داری از خودت می گی و می نویسی اخه پسرم این چند روز تولدم بود و بهترینها را خدا به من هدیه داد دوست داشتتم تو هم بدونی و در شادی ما شریک باشی .

از سورپرایز مسافرت بابا صاقد که بگذریم باز هم منو با شیطونت سورپرایز کرد و با خاله نازنین و عمو مهدی که روز 5 شنبه شام خانه خاله محترم خاله بابا و همه هم دعوت بودند > دعوت بودیم برام کیک خرید و خانه خاله نازین قایم کرد و بعد از شام برام اوورد پایین و منم اول متعجب از اینکه من چرا متوجه نشده بودم و اینکه باز هم غافل گیر شدم بعد خوشحال شدم و از بابا جون و همه دوستان خوبم تشکر کردم .خیلی بهم خوش گذشت و خوشحال شدم .

کیک اول من

بله این عکس کیک من ... و یه روز خیلی خوب برای من ...عاشقتم صادق

و اون شب تا 12 خانه خاله محترم بابا با همه عمه ها و خانواده دایی بابا و عمو مهدی اینا و دختر خاله های بابا مریم و مینا و خانوادهاشون بودیم بعد همگی خداحافظی کردیم و رفتیم خانه دایی جبیب بابا و مردها تا 8 صبح سونی بازی کردند و شما بچه ها هم 5 صبح خوابیدید و ما خانمها هم تا 8 صبح تجربیات و اطلاعات همدیگر را به هم هدیه می دادیم  و 9 صبح بود با بیخوابی تمام از هم خدافظی کردیم و به خانه هایمان رفتیم و خوابیدیم 12 بیدار شدیم و نهار خوردیم و دوباره تو و بابا خوابیدید و منم به کارهام رسیدم و برای شام هم رفتیم خانه خاله جمیله من که از قبل دعوتمون کرده بود که دختر خاله هام و خاله هام و مامانم و پسر خاله هام و شوهر خاله هام هم بودند که قبل شام دیدم همه مشکوک می زنند بله دوباره یه سورپرایز از جانب خاله جمیله مهربونم وای دوباره تولد و کیک کلی متعجب بودم و خوشحال از این همه محبت و توجه .خدایا دیگه نمی دونستم چی بگم خاله می گفت یه ذره ذوق کن گفتم اخه نمی دونم چی بگم از این همه توجه و شرمندگی کلی کادو خوشگل هم گرفتم و از همه تشکر کردم .

کیک دوم

بله اینم کیک دوم و سورپرایز بعدی من عاشق این همه سورپرایز شدم . کلا شرمندم دیگه .خاله جون عاشقتم.ازخاله جمیله خیلی ممنون به خاطر کادو وزحمتی که کشید.ازخاله منیژه هم ممنون به خاطر کادوی قشنگش.

کادوی مامان و بابای مهربونم عاشقشونم ...

کادوی برادرهای گلم عاشقتونماااااااااااااااااا

کادوی دختر خاله عزیزم غزاله جون عاشقتم عزیزم

همسر

کادوی از پیش داده شده همسرم + کیک و سفر و این همه عشقش به من .عاشقتم همسرم

زرافه

این هم جیرفت به قول خودت که بابا جون برای پسرش خریده تا فرقی نذاشته باشه .

نماز

اینم خودت که داشتی نماز می خوندی به سبک خانمهاااااااااااااااااااااا

اینم پسر خواب الود

اینم پسر خواب الود من بعد از اون همه بی خوابی جلوی خونه خاله جمیله من .

راستی بعد از خونه خاله خواست بابا بره بانک پول برداره برای بنزین که جلوی بانک تات وایساد و تو گفتی از بانک تات پول برمی داری چرا انصار نمی ری وای منم کلی ذوق کردم که می تونی تابلوی این دو بانک را بخونی و از هم تشخیصشون بدی .عزیزم عاشقتم .

خبرها :

بله اگه دیگه سورپرایزی جانمونده باشه فکر کنم دیگه تمام شد و منم این همه خوشحال و شرمنده از همه شدم .برای تولد تو که روز 25 این ماه هست دارم تلاش می کنم که به خوبی برگزار کنم البته برای جشن تولد روز 28 این ماه می گیریم که 5شنبه باشه باید خودم دست به کار بشم که خاطره و عکس های خوبی برات بمونه چون تقریبا دست تنها هستم باید دیگه شروع کنم که کم و کسری نمونه و کارام برای روز اخر نیوفته .

بعد هم از دکتر تغذیه برات وقت گرفتم ببرمت چون این مدت که دارو خوردی کلی ضعیف شدی و از همه بچه های دورو برت و همسنت ضعیفتری البته اینم بگم که رشد ذهنیت صد برابر همون بچه ها بوده اما رشد جسمیت و وزنت به سنت یک کیلو کم داره باید 13 به قول دکترت باشی 12 هستی .البته برای من جای نگرانی نیست چون لاغری که نگرانی نداره بهتر همه لباسها اندازت میشه و از بیماریها در امان می مونی بعد هیکلت قشنگ می مونه و دنبال قرصهای لاغری نمی ری و از همه مهمتر پسری و سن رشد داری و پسر یه جسم دیگه داره و از همه دخترها یه توانایی های بالاتر و به زمانش از همه دخترها بهتر رشد می کنی اینو من مطمین هستم و اما از اونجایی که برات کم نمی زارم نمی خوام بگی مامان چرا برام نکردی من تا جون دارم برات همه کار م یکنم خدا کمکم کنه تا موفق بشم .به قول دکترت می گفت چه اصراری داری چاقش کنی که فردا بگه مامان چرا ؟؟؟ بهتره روی مغزش کار کنی که فردا اول افتخارش برای خودته بعد هم ما که پدر و مادریتیم اما باز هم ضرر نداره من می برمت تا ببینم چی میشه .

در کلاسها و بازیهاش خیلی پیشرفت کردی و کلی ذوق می کنی و هر روز بهم می گی چرا امروز من کلاس ندارم ؟؟

بعد هم یکی دوروزی درگیره کارهای انتخاب رشته زهیر جون پسر خاله خودم هستم که باید برای رسیدن به هدفش کمکش کنم تا اونم موفق بشه و رشته خوبی رو انتخاب کنه و قبول بشه

بعد هم جشن تواد تو و کارهاش

خلاصه تا پست بعدی فعلا خدانگهدارت ....بوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

حسنا مامان ایلیا
16 اردیبهشت 91 13:32
عزیزم تولد مبارک با خانوادهخوبت خوش باشی


مرسی خانمی
مامان آرمان
16 اردیبهشت 91 14:00
سلام.
به به عجب سورپرایزهایی داشتی...مبارکت باشه و دست تمامشون هم درد نکنه...همیشه سلامت و شاد باشین

ممنون عزیزم بوس
الهام مامان رامیلا
16 اردیبهشت 91 15:08
سلام ندا جان خوشبحالت شده با دو تا کیک به به راستی ندا جان یه سوال تراشه های الماس برای سن رامیلا مناسبه یا نه من بٌن بٍن بٌن خریدم براش می خواستم در مورد اینهم از شما سوال کنم که استفاده کردی کلاس داره یا نه بسته آموزشی که خودت باید کار کنی مرسی عزیزم پیشاپیش تولد امیر علی هم مبارک شما هم مثل بابا نوید رامیلا اردیبهشتی هستید ما هم 23 تولد داریم

به به چه سعادتی مرد اردیبهشتی ... مبارک باشه و ممنون از این همه لطفت عزیزم بوس
هدا سادات
16 اردیبهشت 91 19:19
سلام من من من من شرمنده ات هستم الاهی تولدت مبارک خیلی بد جنسی که بهم نگفتیS الاههی 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
وای پسر ناز من چقدر بزرگ شدههههههههههههه بوووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس


وای هدی جون خدا نکنه عزیزم .مرسی که اومدی بوس
مهرانه مامان مهرسا
16 اردیبهشت 91 19:24
سلام عزیزم چند وقتی بو که به نت دسترسی نداشتم به خاطر همین نتونستم بیام پیش شما
تولدت مبارک فکر کنم بابایی خیلی عاشق کیکه که دو تا دو تا براتون کیک میخره ؟!!! پیشاپیش تولد امیرعلی خوشگلمم مبارک باشه راستی منم رمز ندارم


ممنونم عزیزم بوس
فهیمه مامان پرهام
17 اردیبهشت 91 10:20
به به همه چی عالی و معرکه بود ندا جون
خوشحالم که خوش گذشته بهت و بازم تبریییییییییک
خدا همشونو برات نگه داره


مرسی خواهر جون بوس
فهیمه مامان پرهام
17 اردیبهشت 91 10:22
راستی برا 39 ماهگی پرهام اسب 4 بعدی خریدم و ازت خیلی ممنونم عالی بود

مبارک باشه ماشاله پسرم
مامان آريا
17 اردیبهشت 91 12:38
عزيزم بازم تولدت مبارك واقعا" دست اين شوهري مهربون درد نكنه كه اينقدر سوپرايزت كرد دسته خاله جونتم و تنام عزيزاني كه بهت هديه دادن درد نكنه از بس كه خودت خوب و ماهي و مهربون همه هم دوستت دارن
خاله قربونه پسر باهوشم برم من
از حالا دارم براي تولد اميرعلي جون روز شماري مي كنم تا عكساي خوشگلشو بزاري تو سايتو ما كيفشو ببريم با زرنگي كه تو داري مطمئنم كه يه جشنه تولد خوب خوب براي پسرم مي گيري


ممنون خواهر جون لطف داری بوس .دارم سعی می کنم ببینم چی میشه .
صونا
17 اردیبهشت 91 23:47
خانمی هميشه به شادی...
خوش به حالت با اينهمه سورپرايزی که شدی حتما" کلی کيف کردی....


اره عزیزم جاتون خالی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 اردیبهشت 91 6:55
خدا رو شکر که حسابی بهت خوش گذشته با این سورپرایزها.
تولد امیر علی جونم هم پیشاپیش مبارک.وزن گیری بچه ها هم معضلی شده.ماهان هم دوسالگی سیزده کیلو بوده.حالا که 3 سال و 7 ماهشه 14 کیلو هست.چند روز پیش باز بردمش چکاب.
راستی روز تولد من هم که پرسیده بودین همون روزیه که میخواین جشن بگیرین واسه امیرعلی جون.28


اره عزیزم باز ماهان جون بهتر از امیر علی هست اما پسر هستند غصه نداره چون سن رشد دارن یکباره رشد می کنند .به به بانوی اردیبشتی تولدتون پیشاپیش مبارک حتما اون روز یادتون می کنم .بوس
امیرعلی
18 اردیبهشت 91 11:38
سلام تولدتون مبارک همیشه خوش باشید به وبلاگ امیرعلی ما هم سر بزنید. ما شمارو لینک کردیم خوشحال میشیم شما هم لینک بزنید

ممنون چشم عزیزم
مامان متین
18 اردیبهشت 91 16:14
وااااااااااااااای خوشبحالت .منم جای تو بودم شوکه میشدم از این همه سورپرایز .مبارکت باشه خانمی.
تولد امیر علی جونمم پیشاپیش مبارک .
اگه آدرس بدی خودم میام کمکت


لطف داری خواهر جون بوس
مامان آريا
19 اردیبهشت 91 10:24
X


بوس یه دنیااااااااااااااااا
روشن مامان سام
19 اردیبهشت 91 11:38
ندا جون عززیم تولدت مبارکه ببخشید با تاخیر شد
خدا کنه همیشه خوش باشی


مرسی عزیزم بوس
مامان زهرا
19 اردیبهشت 91 12:01
مامان دانیال
19 اردیبهشت 91 16:19
عزیزم بازم تولدت مبارک امیدوارم که همیشه سلامت و خوش باشی . 120 ساله بشی گلم.

مبارک باشه کادوهای خوشگلی

گیتا جونم ممنون بوس
مامان سارا
20 اردیبهشت 91 8:18
bah bah che aliiii
2bar tavalode surprizi
mobarake azizam


ممنون سارا جون بوس
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:32
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم :
تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی
همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک

مرسی خواهر جون روز شما هم مبارک عزیزم بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد