امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

باهوشم

جشن تولد 3 سالگی امیر علی مردانی

1391/2/29 17:01
12,715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسر خودم بازم تولدت مبارک .پسرم خاطرات جشن و عکسهای تولدت رو برو ادامه مطالب ببین

بروووووووووووووووووووووووووووووووووو       ..........................

بله پسرم مدتی بود که می خواستم یه جشن تولد سه سالگی برات بگیرم که به همه و تو و خودمون خوش بگذره و کاملا خودمونی جوون باشه .اما هر چی فکر می کردم چیزی به نظرم نمی رسید تا اینکه اول خواستم از تزیینات خاصی استفاده کنم اما از تم های کارتونی که اصلا با فرهنگ و شخصیت بچه های ما هم خونی ندارن خوشم نمی یومد تو هم علاقه و شناختی از این کارتونا نداشتی خلاصه اول یه رنگ انتخاب کردم و اسم و شخصیت خودت و علایقت استفاه کردم و اینی شد که در عکسها می بینی .برای شام هم به همه مهمونام فکر کردم که چه غذاهایی می تونه مجلس رو خودمونی و جالب بکنه و چه چیزهایی را بیشتر دوست دارن گرچه همه اطرافیانم می گفتند دردسر داره و از کیترینگ یه کبابی و جوجه ای بگیر اما من گفتم نه غذای تواد باید خوشمزه و متنوع و خودمونی باشه خلاصه دردسرها را به جون خریدم و از سه شنبه شروع به خرید کردیم که بابا به دلالیل کاری نتونست ما را هم راهی کنه اما عمو مرتضی برادرانه ما را یاری کرد و خاله سحر دختر دایی من هم خواهرانه منو در این جشن همیاری بسیار کرد تا جایی که بیشتر از من هم زحمت کشید که ایشاله بتونم روزی جبران کنم عزیزم .

بابا صادق جون هم از 5 شنبه بعد کار شروع به کمک کردن برای تولد کرد تا فردای روز تولد کلی برات زحمت کشید .خسته نباشی بابا جون

بله دست به دست دادیم تا عکسها و فیلم را برایت خاطره ای شیرین کنیم .

به من و بابا و تو که خیلی خوش گذشت .به مهمونامم که نمی دونم اما من سعی کردم به همه خوش بگذره خودم اول مجلس را دست گرفتم و از پذیرایی تا رقص و ........... را به دست گرفتم که مهمونای عزیزم هم با من همکاری کردن و دست به دست هم یه شب پر از شادی و خاطره هم تموم شد ........

حالا فکر کنم زیاد حرف زدم بهتره بریم سراغ عکسهااااااااااااااااا:

تزیین

بیشتر عکسها برای زمان نیامدن مهمانهاست در این وبلاگ چون عکس مهمونامون رو نمی شه اینجا بزاریم .

خوراکی

اینم خوراکی هاااااااااااااااا

میوه

ظرف

و ظرفهاااااااااااااااااااا

تزیین

اسب

اینم خوش امد گویی به سبک امیر علی ......

چای

ساعت 7 بود که مهمونا کم کم می یامدند و امیر علی خواب بود تازه هم خوابت برده بود ...

خواب

به زور بیدار شدی و همونشکلی و خواب الود نشستی روی مبل و با تعجب همه جا را نگاه می کردی

پدر و پسر

پدر و پسر رو بین این پسر سه ساله الان خواب الوده

بادکنک

باد کنک بازی کردی و کمی سرحال اومدی .....

بازی

بازی و بازی با بادکنکهاااااااااااااااااااااااااااا

اسب

به به اینم کیک که وارد شد یع کیک مدل اسب که عاشقشی البته با تزیین بسیار زیبا و مزه بی نظیر خوشمزه و عالی البته اینا را همینجا داشته باشید تا براتون یه خاطره تعریف کنم ....

انگشت

کلی انگشت به کیک زدی هاااااااااااااااااااا

فوت

شمعها را تند تند فوت کردی .............

کیک اسب

هلیا جون ناز نازی با امیر علی و بابا منم که نمی شه باشم ....

بوس

پدر چه بوسی می زنه این امیر علی روووووووووووووووووو

تم اسب

دست و جیغ و هورااااااااااااااا و تولدت مبارک و به به یه تولد قشنگ

تم اسب

بله اینم خودت همیشه متفکر و متعجب و دقیق به اطرافت ......... اصلا هم به دوربین نگاه نمی کنی

رقص چاقو

رقص چاقو هلیا جون دختر عمه خوشگل و نازت برات کرد و تو هم کلی کیف کردی ها

رقص

تو و هلی جون کلی با هم رقصیدید...

شاباش

تو هم به هلی جون شاباش دادی ........

کیک اسب

و وقتی مهمونا اومدن و خواستند با کیک و تو عکس بیندازن کم کم انداختند و نوبت شیرین خانم که شد تو در بقل شیرین خانم شیطونی کردی و پات را زدی به کیک  کیک هم سر خورد و چپ شد روی فرش وای چی شد خوب شد عکسها را انداختیم خلاصه شلوغ شد و تمیز کردیم و همون کیک را خوردیم اما با اینکه کمی از روش له شده بود اما خیلی خوشمزه شده بود ............اینم خاطره کیک امسال تو ...

شام تولد

بله 10 و نیم هم شام را اماده کردیم ما از روز قبل بیشتر کارها را انجام داده بودیم تا هم خسته نباشیم و هم به مهمونامون فشار کار نیاریم هم پیش مهمونامون باشیم و با اونها جشن بگیریم و در شب تولد به صورت سلف سرویس و خودمونی 7 تا مرغ از بیرون سفارش داده بودیم و سوسیس بندری و سالا د ماکارانی و پیراشکی گوشت و کشک بادمجون و سالاد فصل را خودم درست کرده بودم اما خاله سحر جون هم خیلی در کارهای دورو برش کمکم کرد و زحمت کشید کلی ظرف شست و کلی هم پذیرایی کرد و کلی خرید ها رو کلی هم در اماده شدن غذاها کمک کرد واقعا خواهر ندارم اما دختر دایی گل و دختر خاله های خوبی دارم خدارا شکر .مامان زری هم از تو مواظبت می کرد و تو رو به گردش می برد تا سرت گرم بشه عمو مرتضی هم در خریدها و خاله غزاله هم در سفارشات .و لباسها کمکم کرد .خلاصه شام هم به خوبی برگزار شد .و شب خوب و پر از خاطره برامون شد ..

شام

شام تولد

ژله طالبی

یادم رفت ژله طالبی ها را روی میز بزارم که در حین شام خوردن مهمونام یادم افتاد و اووردم ...

راستی یادم رفت از کادوهای مهمونای عزیزم تشکر کنم که واقعا شرمندمون کردن اکثر کادو ها پول اونم تراول های 50 تومنی بود و فقط خاله نازنین و عمو مهدی یه شالوار لی قشنگ و بامزه و ماشین هم دایی پوریا برات اووردن از همه دوستان و مهمونای عزیزمون تشکر می کنم هم از همراهی در فیلمبرداری و رقص و همخونی و پذیرایی و ... و هم از کادوهای بسیار ارزندشون تو هم همش منتظر بودی کادویی که کادو شده بود را باز کنی و ببینی و با همون کلی ذوق کردی و پولا برات بی مفهوم بود اما می خوایم ببریمت اتلیه و ازت عکس بکیریم تا خاطره ای بیشتر برات به جا بمونه .

خلاصه پسرم اینم تمام توانمون برای برگزار کردن جشن سه سالگی شما و خلاصه ای از عکسها دیگه ببخشید هر کم و کاستی که بو  برات ارزوی موفقیت می کنم امیدوارم همواره شاد و سلامت باشی الانم که دارم برات می نویسم تو و بابا از خستگی بازی خوابتون برده و ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه هست قربونت برم من تا خاطره ای بعد خوانگهدارت .

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آتین
29 اردیبهشت 91 16:30
به به چه عااااااااالی دست گلتون درد نکنه خسته هم نباشید
ایشالا تولد 90 سالگی امیرعلی در کنار شما پدر و مادر گلش

ممنون عزیزم بوس
عمه لیلا
29 اردیبهشت 91 17:54
به ما که خیلی خوش گذشت.یکی از شبهای به یاد ماندنی و خاطره انگیز.که البته با وجود عزیزان خاطره انگیزتر هم شد بدون هیچ ناراحتی و دلخوری.امیر علی جون انشاالله که 120ساله بشی قربونت برم.دست مامان و بابایی و همه اونهایی که کمک کردن تا یه شب خاطره انگیز بوجود بیاد هم درد نکنه.

ممنون عمه جون به خاطر همه چی ...
هدیتون و حضور گرمتون بوس
تربچه مامان
29 اردیبهشت 91 23:11
سلام عزیزم
مبارک باشه
میبینم که جمع اردیبهشتی ها جمعه
منم اردیبهشتیم!
راستی تبلیغ تراشه های الماس رو توی ifilm دیدم
اون امیرعلی هست که توی تبلیغ میگه خدایا به خاطر همه چیز ممنون؟
راستی
رمز به ما نمی دی؟


سلام خانمی به به بانوی اردیبهشتی تولدتون مبارک عزیزم .بله اون امیر علی هست عزیزم .می یام پیشتون بوس
مامان سارا
30 اردیبهشت 91 5:17
همه چی عالی و خوب
مبارک باشه


ممنون سارا جون بوس
مامان امیر علی
30 اردیبهشت 91 11:09
تولده خوشگلی بود.مخصوصا کیکش.حیف که داغون شد.مهم اینه که خوردین
برا شام هم که ترکوندیا.ایول چه غذاهای خوشمزه ای.دهنم آب افتاد

جاتون خالی عزیزم .اما شانس اووردیم عکسها را با کیک انداختیم ممنون از لطفت بوس
مامان متین وکسرا
30 اردیبهشت 91 13:06
آفرین به مامان خوش سلیقه مبارک باشه تولدگل پسرمون


لطف دارید خانمی بوس
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 13:17



خوشحالم به ما هم سر می زنید بوس
مامان متین
30 اردیبهشت 91 14:53
چقدر عالی شده بود مامانی خسته نباشی. شامتون هم که غوغا کرده بودید. خوشبحال امیر خوشگلم با مامان وبابای مهربون و زحمتکشش.

جاتون خالی عزیزم بوس
صونا
30 اردیبهشت 91 16:38
به به چه کردين شما ها؟
خوشحالم از خوشحالی شما دوستان گلم...

اميدوارم تولد 120 سالگيشو بگيرين...
همه چی که عالی بود منم کيف کردم از اينهمه ذوق و سليقه


ممنون خانمی لطف دارید بوس
فهیمه
30 اردیبهشت 91 17:38
به به ندا جون چه تولدی! حسابی زحمت کشیدی
خسته نباشی خانومی
انشالا همیشه شاد و مسرور باشین و هر سال تولدش رو جشن بگیرین
امیر علی جونو ببوس و بازم از طرف خاله فهیمه بهش تبریک بگو

جاتون خالی عزیزم بوس
فهیمه
30 اردیبهشت 91 17:39
خ داری


انجام شد .........
مامان نادیا و نلیا
31 اردیبهشت 91 20:12
tavalooooodمبارک ...
مامانی چه تولد خوشکلی آفلین


مرسی عزیزم به ما سر زدین بوس
الهام مامان رامیلا
31 اردیبهشت 91 20:41
سلام ندا جان خسته نباشید خیلی خوب بود دستت درد نکنه خیلی عالی بود انشالله که مبارکش باشه خیلی زیاد

لطف داری الهام جون بوس
مامان طاها
1 خرداد 91 10:11
امیر علی جان عزیزم با اینکه دیر شده ولی عزیزم تولدت هزاران با مبارک


مرسی عزیزم بوس
مامان ملینا
1 خرداد 91 10:53
سلام مامان امیر علی ،اول اینکه خسته نباشی همه چیز عالی بود.دوم اینکه خانمی خیلی با سلیقه ایی.در آخر هم از صمیم قلب برای شما آرزوی تنی سالم و صحت در کنار پسرت دارم .امیر علی جان قدر مامانو بدون که خیلی دوستت داره .
تولدت مبارک باشه گلم.

خیلی لطف دارید بوس

مامان علی خوشتیپ
1 خرداد 91 11:02
واااااااااااااای چه تولد خوشگلی.چقدر همه چی با سلیقه تهیه شدههههههه
کیکش چقدر نازههههههه
واااااااای غذاهاااااااااااا ...من گرسنمههههههههههه

مبارکش باشه
راستی ما اهوازی هستیم.ولی عرب نیستیم


مرسی عزیزم لطف دارید .به به چه جالب برای اهواز هستید .خوشحالم که یه دوست خوب اهوازی هم دارم بوس موفق باشید .
مامان آرمان
1 خرداد 91 14:57
سلام
دستت مامان مهربون و گل درد نکنه
چه کیک خوشگلی مبارکت باشه و همیشه شیرین کام باشید
خوشحالم که تولد خوبی داشتید
شاد باشید


مرسی فرنوش جون لطف داری بوس
مامان زهرا
1 خرداد 91 15:41
سلام خانمی

دستتون درد نکنه خیلی جالب بود امیدوارم عروسی امیر علی جون

خسته نباشید


ممنون عزیزم لطف دارید بوس
مامان ایلیا گلی
1 خرداد 91 20:41
واییییییییییییییییییی...چه تولدی...1000 ساله باشی امیر جان..بوسسسسسسسسسس برای امیر علی

به وبلاگ ما هم سر بزنین من شما رو لینک میکنم شمام اگه دوست داشتین این کارو بکنین

مرسی چشم حتماااااااااااااابوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 خرداد 91 14:41
الهی خاله قربونت. تولدت مبارک. ببخشید دیر بهت تبریک گفتم. هزارتا بوس واسه امیرعلی گل گلاب


لطف کردی عزیزم بوس
مامان نیاز
3 خرداد 91 17:49
سلام عزیزم بازم تولدت مبارک
ندا جون خسته نباشی خیلی خیلی زحمت کشیدی وای که شام کلی دهنمو آب انداخت
راستی تولد خواهر منم مامانم کیک رو گذاشته بو بالای فریزر بعد رفته بود در فریزر رو باز کنه کیک افتاد پایین مامانم کم مونده بود گریه کنه آخه هیچکس هنوز کیک رو ندیده بود ولی زنگ زد به داداشم و اونم رفته بود قنادی قناد هم گفته بود نیم ساعته عین همون کیک رو تحویلت میدم و به خیر گذشت ولی واقعا خیلی وحشتناکه در هر حال عزیزم همه چی عالی بود
راستی من آدرستونو میخوام گفتم که میخوام بیام خونتون


خاطره ای شد برای خودش .مرسی هدی جون .باهات تماس میگیرم خیلی خوشحال شدم عزیزم بوس
مامان زهره
10 خرداد 91 14:48
تولد امير علي گلم مبارك


ممنون عزیزم بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد