امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

امیر علی مااااااااااااااااااااااا

1391/2/25 10:53
2,830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم عشق من عزیزم تولدت مبارک سه سالگیت مبارک نفسم عمرم همه وجودم بازم تولدت مبارک .

بیا دنبالم ............

پسرم سه سال پیش در چنین روزی ساعت 7:50 دقیقه صبح به دنیا اومدی و همه ما رو خوشحال کردی پسر اردیبهشتی من امیدوارم همیشه و همیشه موفق و شاد باشی و از تمامی زندگیت رضایت داشته باشی .

این چند روزی را که گذشت خلاصه وار برات تعریف می کنم تا جشن تولدت ....

امیر علی

از روز چهارشنبه یادم هست برات تعریف کنم که ظهر بود خاله غزاله اومد خانه ما و با هم تو رو بردیم کلاست به این اردک پشت سرت من گفتم ببین چه اردکیه تو گفتی نه این کلاغه اردک سفیده و کلاغ سیاه هست ما هر چی گفتیم تو قبول نکردی که نکردی ...........

کلاس

اینم نمایی از داخل کلاست ..............که این دوره تموم شد و از شنبه دیگه دوباره شروع میشه ...

دایی نوید

بعد که تموم شد رفتیم مغازه دایی نوید و تو رو گذاشتیم پیش عمو محمد و با دایی من و غزاله رفتیم خرید روز مادر برای مامانامون .....تو هم که کلی اتیش سوزونده بودی و شیطونی کرده بودی ...

فدات

بعد از خریدامون تو هوس اب هویج کردی و رفتیم اب میوه و ذرت خوردیم و به سمت خونه راه افتادیم و تا بابا اومد و همگی رفتیم خانه مان و تو هم از خستگی 9 خوابیدی ........

مامان ننی

پنجشنبه هم برای روز مادری رفتیم خانه مامان ننی که هلیا جون و روژین جون هم بودند و هدیه مامان ننی را دادیم روزت مبارک مامان ننی جون بوس

بابا برای تو هم یه تایگر به قول خودت خردید ..........

چیتگر

جمعه صبح هم برای نهار مهمان عمو مرتضی اینا در پارک چیتگر بودیم که رفتیم و کلی بهمون خوش گذشت دایی پ.ریا را هم اتفاقی اونجا دیدیم و دور هم بودیم ....

تاب

این تاب هم مخصوص تو درست شده بود ........

پسرم

قایم موشک بازی کردی و این عکس هم هنر دست بابا صاقد هست ....

راکد بازی

راکد بازی کردی و ............

توپ بازی

و همچنین با بابا توپ بازی کردی .....

هدیه پدر

و تا عصری اونجا بودیم و شب برای شام و هدیه روز مادر تمام نوه های مامانی من تصمیم گرفتیم همه با هم بریم و همونجا این هدیه را بابا اسی ( بابایی تو ) بابا من به من هدیه داد برای روز مادر و من کلی ذوق کردم بابا جون دوست دارم ...شب خوبی بود و در راه بازگشت باران و تگرگ و رعد و برقی زد فراوون و زیباااااااااااااااااا شب بسیار زیبایی بود و خوش گذشت .

روز مادر

شنبه هم بابا صاقد زود اومد خانه و این دسته گل را برام اوورد البته تو با مامان زری رفته بودی کلاس و بعد هم رفته بودی خانه مامان زری من و بابا هم با هم بودیم تا شب بعد هم برای روز مادری اومدیم شام خانه مامان زری که کادو مامان زری را هم دادیم البته من و دایی ها با هم یه هدیه خریده بودیم و تقدیم کردیم ...

کارت

و تو هم در کلاست با همکاری خانوم مربی یه کارت زیبا برام درست کرده بودید و برای روز مادر به من هدیه دادی ... قربونت بشم من اکلیلاشو خودت پاشیدی روش فدات بشم من این اولین و بهترین هدیه از طرف تو به من بوده .مادر جون موفقیت و سلامتی و شادی تو بالاترین هدیه تو به ما هست .

تولد

و امروز ساعت 7:50 دقیقه صبح هست و تو هم بیدار نشدی از خواب و منم این ساعت را به ثبت رسوندم .

و پریروز بود که تو بیرون روی پیدا کرده بودی از خیار زیاد و گوجه سبز و من هم بهت او ار اس دادم تا بهتر شدی میوه های این فصل برای سن زیر 5 سال اصلا خوب نیست باید بیشتر مواظب باشم .بوس

موفق باشی و شاد بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان زهرا
25 اردیبهشت 91 12:26
تولد تولد تولدت مبارک خاله جون

امیدورام صدو بیست ساله شی


مرسی عزیزم بوس

عمه لیلا
25 اردیبهشت 91 13:59
مامانای خوب لایق همه چیزای با ارزشند.عزیزم روزت مبارک.چه عکسای قشنگی واقعا لذت بردم.


اوه شرمندمون نکن دیگه خواهر جون .عمه جونم خیلی ممنونم بوس برای همه شماااااااااااا.دوستتون داریم .
عمه لیلا
25 اردیبهشت 91 14:00
توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولدت مبارک پسر قند عسل

ممنونم عمه قشنگم فداتون بشم من دوستتون دارم بوس
مامان آرمان
25 اردیبهشت 91 14:43
سلام
ما هم به افتخا امیر علی جون یک جشن کوچولو در خونه وبلاگیمون گرفتیم..منتظرتون هستیم.تشریف بیارید خوشحال میشیم


وای چه عالی می یام حتما خیلی ممنونم عزیزم بوس
مامان آرشیدا
25 اردیبهشت 91 14:51
تولد تولد تولدت مبارک .امیر علی جان تولدت مبارک

مرسی خانمی لطف کردید بوس
عمه آتنا
25 اردیبهشت 91 15:40
تولدت مبارک امیر علی جون


ممنون عزیزم چه عمه گلی هستی اتنا جون باید به داشتن چنین عمه هایی افتخار کنه .سلامت و شاد باشی عزیزم بوس
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 اردیبهشت 91 16:20
تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی
صدو بیست ساله بشی


مرسی خانمی بوس
مامان بیتا
25 اردیبهشت 91 17:42
عزیز من گل من تولدت مبارک
اینم یه دسته گل برای تولدت



مرسی خاله جون بوس
رادین عشق زندگی
25 اردیبهشت 91 21:06
کوچولو ناز تولدت مبارک


مرسی عزیزم بوس
مامان امیر علی
25 اردیبهشت 91 23:39
بازم تولدت مبارک گل پسر.چه تایگر خوشگلی.
راسی مامانش هدیه ات و روزت مبارک
چه کادوی خوبی گرفتی از امیرعلی .حتما بزار تو صندوقچه اشآخی ایشالا زود خوب بشی.کمتر گوجه سبز بخور عزیزم


مرسی عزیزم لطف دارید .حتما براش می زارم در صندوقچه بوس
صونا
25 اردیبهشت 91 23:44
تولدت رو بازم تبريک می گم...
عکسی که بابا صادق گرفته خيلی عاليه...دستش درد نکنه...


ممنون خاله جونم بوس لطف دارید
مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 23:55
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سالم و سرحال باشی و 120 ساله شی

ممنون خانمی بوس
مامان سارا
26 اردیبهشت 91 0:15
تولدت مبارک گل پسری

چه عکسای خوبی مخصوصا اون تاب مخصوصت. دل منم خواست


خاله بیا با هم بریم تاب بازی خیلی کیف می ده ها جای شما خالی
مامان آريا
26 اردیبهشت 91 10:21
عزيز دلم تولدت مبارك گلم اميدوارم 120 ساله بشي و توي اين سالها زير سايه پدر و مادر مهربونت باشي
عكسا معركه بودن مخصوصا" اوني كه كار دست بابا صداق بوده

ممنون خاله جونم بوس
مامان متین وکسرا
26 اردیبهشت 91 12:23
روزتون مبارک و تولد امیرعلی مهربون هم مباااااااارک باشه


ممنون عزیزم بوس
مامان سهند
26 اردیبهشت 91 14:08
عزیز دل خاله تولدت مبارک امیدوارم همیشه همینطور باهوش و دوست داشتنی باشیییییییییییی


ممنون خاله جون بوس
ilijoon
27 اردیبهشت 91 8:53
سلام گل پسري تولدت مبارك انشاالله120 ساله شي


مرسی عزیزم بوس
مامان امیر علی
27 اردیبهشت 91 16:05
پس کو جشن تولدت؟


خاله ایشاله 5 شنبه
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 16:48
تولد تولد تولد امیرعلی باهوشم مبااااااااااااارک
و سه سال مادری بر تو مبارک عزیزدلمممممممممم
روی ماهتونو می بوسم
ما آپیم عزیزم


مرسی عزیزم بوس
مامان امیر علی
29 اردیبهشت 91 11:33
ما منتظر عکسای تولدت هسیما امیرعلی.بدو


چشم..........
مهتاب
29 اردیبهشت 91 16:42
نداجون هزارتا
تبریک برای تولد پسر باهوش ونازت امیدوارم تمام رویاهایی که برای آیندش داری خدای مهربون برآورده کنه وگل پسرت باعث افتخار مامان خوبش بشه


ممنون عزیزم لطف دارید بوس
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 13:17



بوس
مامان متین
30 اردیبهشت 91 14:32
عجب عکس هنری گرفته باباجونش.


بوس
مامی کیانا
20 تیر 91 17:22
تولدت مبارک خاله جون ببخشید با تاخیر زیاد چون خیلی وقته نیومدم رو نت ایشالا خوش باشی عزیزم راستی تو تبلیغات تراشه های الماس تلویزیون خودتی دیگه درسته؟


مرسی عزیزم هر وقت بیای عزیزی برامون .
بله خاله جون خودم هستم امیر علی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد