امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

حکایتهای این هفته امیر علی

1391/4/13 12:33
2,503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به همه دوستان گلم و خاله های مهربونی که به ما سر می زنید و با نظرات قشنگتون ما را خوشحال می کنید و ببخشید و شرمنده از اینکه زیاد نمی تونم به شما و نی نی های گلتون سر بزنم یه مدتی کارهام با هم قاطی شدن و تا به خودم می یام شب شده و از خستگی غش می کنم ...ایشاله به زودی با برنامه ریزی دقیق تر این مشکل را هم حل می کنم .دوستتون دارم .

و دلم برای دوستان خوب بلوگفایی خودم خیلی تنگ شده مخصوصا فهیمه جون و صونا جون شرمنده نمی تونم براتون نظر بزارم نمی دونم چرا درست نمیشه و چرا اما می یام و بهتون همیشه سر می زنم .بوس

و مامان اریا جون دوست خوبم که اصلا نمی تونم وارد وبلاگتون بشم و خیلی ناراحتم .

و سلام به پسر گلم که با تاخیر این پست را خلاصه وار برات می نویسم ببخشید مادر جون یه کم وقت کم می یارم ایشاله که درست میشه ...

موفق و شاد و سلامت باشید ...

دوستتون دارم بوس بوس بوس

پارک

تقریبا هر روز غروب با هم به پارک ته خیابانمون می ریم و تو هم بازی می کنی ...

پارک

پارک و بازی های جالب تو که مثل بچه های دیگه با وسایل بازی بازی نمی کنی و دنبال چمن و حیوانات چمن و توپ بازی و تماشای بازی والیبال بچه های دیگه می شی ...

نماز

طفلی بابا که باید با چه مشقتی نماز و دعا بخونه تو از بس که شیطنت می کنی ...

مهمون

ناگفته نماند که یه روز عمه لیلا جون و هلیا جون به ما افتخار دادن و اومدن خانه ما با شیطنتهای شما دو تا که یه لحظه عاشق بودید و یه لحظه بعد با هم شیطنت می کردید خیلی به ما خوش گذشت و شب هم خانه ما موندن و تو کلی ذوق کردی که اینجا خوابیدن .اما از بس هر دوی شما خسته بودید ساعت 10 شب غش کردید تا صبح ...

لاین

این هم لاین در ورودی پارکمون که تو عاشقش شدی می ری کنارش و به دقت نگاش می کنی و بهش دست می زنی ...

بوستان جوانمردان ایران

اینم پارکمون که تو می ای و اینجا کلی ذوق و بازی می کنی ...

بوستان جوانمردان ایران

وای چه قیافه ای از خودت در اووردی اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پارک

ذوق و بازی خارج از سرسره البته ؟؟؟؟

جیرف

به خاطر موفقیتت در پازلهای قبلی این خانواده جیرف به قول خودت بابا صاقد برات خریده و تو هم مشغول یاد گرفتنش شدی مقداریش رو درست می کنی اما جاهایی که فشار و دقت بیشتری می خواد را بابا یا من برات درست می کنیم تا خودت بتونی یاد بگیری خودت کاملش کنی مثل بقیه پازلهات ...

پازل

و همچنین یه دایناسور به انتخاب بابا فعلا که درستش نمی کنی ؟؟/

هلیا

و اما با هلیا و عمه جون به پارک رفتیم و کلی با هم بازی کردید ...

چمن بازی

چمن بازی با هلیا و نی نی دیگه که توی پارک بود به نام سورنا خان

تاتر

بعدش هم به تاتر رفتیم که براتون جالب بود البته از بس که تو واقع نگری گفتی : پس گرگ کو ؟؟؟

چون اون اقا که فقط کلاه گرگ گذاشته بود برای تو نقش گرگ نبوده و می گفتی اون فقط یه اقای مهربون بود نه گرگ و همش می گفتی پس گرگش کجا بود ؟؟؟/

به نظر من

سطح این تاترها برای شما بچه های امروز خیلی پایینه مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟

تاتر

و اما صندلی جدا برای پسر گلم چون قد های بچه ها بلند بود و تو نمی تونستی ببینی و این صندلی را به تو دادن ...

اقا گرگه تاتر

اینم مثلا اقا گرگه داستان این تاتر بود که از بس مهربون و بدون گریم خوب بود تو به عنوان گرگ قبولش نکردی که نکردی ...

پارک

اینم پارک دیگه بعد از تاتر ... عشق تو و هلیا جون ...

ممنون عمه جون و هلیا جون پیش ما اومدید بازم بیاین خوشحال میشیم بوس بوس بوس

پارک

عزیزانم بوس

امیر علی مردانی

و اینقدر دلتنگ هلیا بعد از رفتنش شدی که ما دلمون نیومد و تو رو بردیم خانه حاجی بابا که هلیا جون انجا بود و وای موقع برگشت تو دوباره کلی گریه کردی اخه می خواستیم بریم تهران برای روزعروسی پسر خاله بابا جون اقا میثم داماد جدید برات کت و شلوار بخریم که تو رو گذاشتیم خانه مامان زری و من و بابا رفتیم خرید و گردش دو نفره و جات خالی شام را با هم بیرون خوردیم و برای تو هم بلال خریدیم و اومدیم

کت و شلوارت خیلی نازه عاشقش شدم حالا برای عروسی بپوشی و ناز ترم بشی .

البته داری انتی بیوتیک می خوری چون با دست کثیف یخ خوردی و گلو درد گرفتی و گلوت چرک کرده الهی من مریض باشم اما تو هرگز مریض نشی ایشاله

خدایا مراقب همه نی نی های خودت باش الهی امین ...

بله اینم خلاصه ای از ماجرا این هفته که گذشت ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان سهند
13 تیر 91 13:09
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتون در وبلاگ پسرم. خانومی برای این گل پسر ناز و باهوشت حتما اسپند دود کن. امیدوارم شاد باشید.
راستی کلاسهای خلاقیت کجاست من هم سهند رو ثبت نام کنممممممممم


ممنون عزیزم لطف داری بوس بوس بوس
می یام پیشتون ...
شبنم
13 تیر 91 13:31
سلام
میشه منم رو راهنمایی کنید تا بتونم بیشتر روی سید محمد کار کنم آخه تقریباً با امیر علی جون همسنه من کارمندم و قراره از هفته دیگه دوماه تعطیل باشم می خوام همه وقتم صرف پسرم بشه ولی نمی دونم چه جوری باهاش کار کنم لطفاً کمک در صورت امکان *اینجا رو از طریق وبلاگ بهترین دوستم پیدا کردم*


سلام خوبی عزیزم ادرس نزاشتی که بهت توضیح بدم و راهنمایی کنم ....منتظره ادرست هستم .
مامان علی خوشتیپ
13 تیر 91 13:44
منم نمیتونم وارد وب آریا جون بشم.اخطار میده.


اره نمی دونم چرا شاید یه عکسی گذاشته کاش از مدیریت و بلاگ کمک بخواددددددد
مامان علی خوشتیپ
13 تیر 91 13:48
خوش به حالتون که میتونید برید پارک ما که تو خونه زندانی هستیم
همیشه خوش باشی عزیزم .ایشاالله زودتر گلوتم خوب بشه
بوس برای امیر علی و هلیا جون


ممنون عزیزم بوس برای شما و علی جون
مامان ملینا
13 تیر 91 14:07



مرسی که اومدین بوس
مامان ملینا
13 تیر 91 14:08



بوس بوس
عمه لیلا
13 تیر 91 15:11
چه پارک قشنگی اینبار میاییم و میریم به اون پارک با هم.امیرعلی جون ایشالله زودتر خوب میشی جیگر عمه.خیلی دوستون داریم.


ممنون عمه جونم حتما بیاین خیلی قشنگه تازه داره غرفه می زنه ... پارک جالب و پر از مجسمه اسب و جیرف بوس بوس عاشقتونیم ...
مامان بیتا
13 تیر 91 15:44
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

نیمه شعبان مبارک


عید شما هم مبارک بوس
مامان سارا
13 تیر 91 16:08
مثل همیشه عکسا شاد و پرانرژی
کت شلوارت مبارک داماد آینده


ممنون سارا جونم بوس عزیزم
مامان نیایش
14 تیر 91 11:07
سحر از باغ،شمیم نفسی می آید
همره قافله ی عشق کسی می اید
ریسه بندان شده عالم به مبارک بادش
مژده ای دوست که فریاد رسی می آید

عيد نيمه شعبان بر شما كه لحظه هاي انتظار را با دعا براي ظهورش مي آراييد ، خجسته باد
التماس دعا

عید شما هم مبارک بوس
مامان زهرا
14 تیر 91 11:33
سلام
خوبید
باز هم مثل همیشه مختصر و لی مفید همه چیز را توضیح دادید
من هم مثل شما جدیدا وقت کم میارم
عصرها هم که از سر کرا می آیم دخترم را باید ببرم پارک وبعد از پارک حموم کردنش و بعد بدوبدو غذای فردا را دست کردن و کار خونه و.....

شب هم از خستگی خوابم نمی بره

ولی بهر حال زندگی باید کرد
امیر علی جون و هلیا ی گل را ببوسید


اره خواهر جون هم کار بیرون و هم کارها و کلاسهای بچه ها و شوهر داری و ... کلی وقت کم می یاریم واقعا... خسته نباشی عزیزم بوس
مامان زهرا
14 تیر 91 11:34
راستی من هم با حرف شما در مورد سطح پایین برنامه ها و تئاتر و نمایش برای بچه های امروزی موافقم

اینها بچه های نسل تکنولوژی هستند
آقا گرگه مال ما نسل سوخته بود



گل گفتی واقعا ...اونم چی با گریم بی خود و نا مربوط ...ما نسل سوخته بیچاره ما ااااااااااا
شبنم
14 تیر 91 14:56
سلام شرمنده
ایمیل: msh10418@yahoo.com
وبلاگ:http://pesaremaman.blogsky.com/


ممنون عزیزم حتما به شما سر می زنم بوس
رایکا(پوسترساز)
14 تیر 91 15:49
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
صونا
14 تیر 91 17:04
سلام ندا جون عکساتون رو ديدم خدا هيچ وقت غم تو خونتون نياره انشاالله...
اميرعلی نازم دوست دارم خاله
عزيزم منم واسه نظرای قشنگت دلم تنگ شده ولی نمی دونم مشکل کار کجاست!
ولی من چه شما سر بزنيد يا نه هميشه به يادتون هستم.


درست شد عزیزم می یام پیشت ...
صونا
14 تیر 91 17:11
ندا جون يه سر به نظر خصوصی هات بزن...

موفق باشی و شاد و سلامت عزیزم بوس
کاراگاهان خون اشام!
15 تیر 91 21:16
سسسسسلام!


به ما سر نزدینا!











خداحافظ شما و پسر گلتون!


سلام عزیزم ما به شما سر زدیم اما متاسفانه نمی تونم براتون نظر بزارم ...
مامان تارا
16 تیر 91 21:00
$$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$

بووووووووس برای امیرعلی جونم
اینم برای نداجونم که ناراحت نشه


فدات شم عزیزم بوس و ممنون ...
مامان نیاز
16 تیر 91 23:31
سلام عزیزان دلمون براتون تنگ شده بود گل پسرم منتظرم تو کت و شلوار ببینمت زود زود
بوس بوس بوس


ما هم همینطور عزیزم چشم حتما به زودی .....بوس گنده برای شماااااااااااااااااااااااا
مامان ایلیا گلی
17 تیر 91 10:46
ماشالله به این پسر ناز و باهوش..
بوسسسس


مرسی عزیزم بوس
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 11:12
سلام عشقم ما هم خيلي دلمون براي نظراي خوشگل و پر محبتت تنگ شده
خاله قربونه شيطونكم برم كه حسابي با هليا جون بهش خوش گذشته
اميدوارم گلو دردتم زودي خوب بشه عزيزم
واي من كه از الان دارم لحظه شماري مي كنم تا ماماني عكسه خوشگلتو با كت و شلوار بزاره الهي فدات بشم

ممنون عزیزم خیلی لطف دارید انگار از اینترنت اکسپلولر می تونم وارد بشم باید دوباره امتحان کنم ایشاله به زودی پیشتون می یام بوس
مامان ماهان
19 تیر 91 16:40
به به چه پارک خوشگللللللللللللللی همین که امیر علی دوست داره هر روز بره اونجا
الهی همیشه خوش باشین
وای هلیا جون خیلی نازه خدا حفظش کنه بووووووووووووس
امیر علی جون خیلی دوست دارم آفرین به پسمل باهوش و زرنگ


مرسی خاله جونم لطف دارین بوس
فهیمه
3 مرداد 91 8:57
سلام ندا جون خوبی؟ امیر علی خوبه؟
من این پست رو خونده بودم اما چون مهمون داشتم کامنت نذاشته بودم
امیدوارم امیرعلی جون دیگه بهتر شده باشه


سلام عزیزم ما خوبیم .امیر علی من خوبه .فهیمه جون من همیشه بهتون سر می زنم اما نمی تونم هنوز نظر بزارم .دوست دارم بوس
حسن
26 مرداد 91 12:04
سلام به همه ی مامان ها ی خوب و دوست داشتی خوش حال می شم مامانی باهام مکاتبه کنه ایمیل بزنه یا بیاد تو یاهو چت منتظر شماها هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد