امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

امیر علی در عروسی

1391/4/17 12:58
2,786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه خاله های مهربون و پسر گلم این پست را با شرمندگی تند تند می نویسم مختصر تا بعد بیام و کاملش کنم ...............

بیا دنبالم پسر گلم................

بله عزیزم ما 4 شنبه رفتیم عروسی میثم پسر خاله بابا صادق و خیلی به همه ما خوش گذشت ...

عکس پسرم :::::::::::::::

امیر علی مردانی

پسر گلم ایشاله دامادیت ......

امیرم

فدات شم ماشاله ماشاله ماشاله

پدر و پسر

ماشاله پدر و پسر رو ببین فداتون بشم من ...

گل عروس

امیر علی من با گل عروس ...

عروس

و غزل خانوم گل که تو رو خیلی دوست داره بوس بوس برای همه شما .......

فعلا باید برم خیلی کار سرم ریخته نمی دونم چی کار کنم وای وای وای ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان سارا
17 تیر 91 16:53
زنده باشه این پسر خوش تیپ


مرسی سارا جون لطف داری عزیزم بوس
عمه لیلا
17 تیر 91 22:26
انشالله داماد بشی در کنار بابا صادق و مامان ندا خدا نگهدارت باشه عزیز دل عمه
که چقد خوشتیپ شده بودی


عمه جونم لطف داری ...ممنون بابت ارزوی قشنگت برای من
دوستون داریم عاشقتیم ...بوس ابدار برای عمه گلم
مامان بهار
18 تیر 91 11:08
همیشه تو شادی
کمک میخوای تعارف نکنی ها



مرسی عزیزم بوس .لطف داری به تنها کار کردن دیگه عادت کردم.مرسی عزیزم
مامان نیاز
18 تیر 91 11:30
الاهی قربونت برم عزیزم چقدر ناز شدی تو بخورمت
خصوصی داری


چشات اینطور میبینه خاله جونم نیاز جونمو ببوس
سودابه
19 تیر 91 2:57
عروسيشم به يك چشم بر هم زدن مي بيني انشا..
هر ديدي باز ديدي داره حتي مهموني مجازي.
منتظرم


بوس چشم عزیزم
helia&sarah
19 تیر 91 12:18
سلاممممممممممممممم به امیرعلی خودم ماشاله چقدر بزرگ و آقا شدی از راه دور می بوسمت چون من خیلی وقته ندیدمت رشد و بزرگ شدنت را کاملا" متوجه می شوم ایشالا خودت داماد شی خاله


چه عجب سارا جون خوشحالم اومدین مرسی عزیزم بوس
مامان زهرا
19 تیر 91 12:29
خدا حفظش کنه نابغه کوچولوی ما را
چقدر نازی خاله جون
ندا جون مثل همیشه اسفند یادت نره


لطف داری عزیزم بوس
مامان ماهان
19 تیر 91 16:36
ای جووووووووووووووونم چقدر ناز شدی عزیزم
الهی دامادی خودت


ایشاله دامادی ماهان جون گل بوس
حسنا مامان ايليا
20 تیر 91 10:54
سلام عزيزم ان شالله دامادي خودش


مرسی عزیزم بوس
مامان سهند
20 تیر 91 11:49
ان شاالله عروسیت عزیز خاله ماشالله مثل ماه شدییییییییییی


مرسی خاله جون لطف داری سهند جون رو ببوس
صونا
20 تیر 91 13:20
وای که چقدر ناز شدی عزيزم...کتت خيلی شيکه ...انشاالله عروسی خودت نازنين خاله...
خدا شادی رو از خونه هيچ کسی دور نکنه...انشاالله
عروسی پسرخاله تون هم مبارک باشه.


مرسی صونا جون ایشاله نی نی خودت ....بوس
مامی کیانا
20 تیر 91 17:27
بابا دست بردپیت روهم از پشت بستی ماشالا هزار ماشالا خیلی خوشگل شدی بوس بوس
راستی ندا جون میخواستم بپرسم اگه بخوام تو تهران یک شب خوب با کیانا داشته باشیم به نظرت کجا بریم که کلی بهمون خوش بگذره و هیجان داشته باشیم فکر کنم جاهای زیادی رو بدونی

می یام پیشت .......
کیمی جوون
21 تیر 91 14:06
به منم سر بزن


حتماااااااااا
مامان زهرا
21 تیر 91 15:07
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید

http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php

مرسی


اومدم .........
مامان ملینا
25 تیر 91 11:13
سلام عزیزم وای چقدر نازی شدی ان شالله عروسیت گل پسر .مامانی حتما براش اسپند دود کن .دوستت دارم عزیزم

مرسی عزیزم بوس
اسما
31 تیر 91 0:37
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!
چه قد دلم براتون تنگ شده بود!
ماشاالله ماشاالله چه قد امیر علی جونم بزرگ تر و خوشگل ترشده!
ایشالله همیشه به خوشی

ممنون اسما جونم مرسی که اومدی خانمی بوس
فهیمه
3 مرداد 91 9:06



بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد