امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

باهوشم

سلام خدا

1391/4/24 21:44
3,235 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام خدا

نگاهم روبه سمت تو،شبم آئینه ماهه     دارم نزدیکتر میشم،یه کم تاآسمون راهه

به دستهای نیاز من نگاهی کن از اون بالا          من این آرامش محض و به تو مدیونم این روزها

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی         همیشه این توبودی که ازم حالمو پرسیدی

بازم چشمهامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم             نمیتونم فقط میگم خدایا دوستت دارم

تو دیدی من خطا کردم دلم گم شد دعا کردم           کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم

توحتی ازخودم بهترغریبی هامو میشناسی            نمی خوام چتر دنیارو که تو بارون احساسی

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی        همیشه این تو هستی که ازم حالمو پرسیدی

بازم چشمهامو میبندم که خوبیهاتو بشمارم            نمیتونم فقط میگم خدایا دوستت دارم

                                                                                              

                                                                                  تقدیم به معبودم ازطرف بنده حقیر.

                                                                                               صادق مردانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمان
24 تیر 91 17:33
مامان امیر علی عزیز سلام وبلاگ شما وپشتکاروتون انگیزه ای شد تا منم برای پسرم وب درست کنم.با اجازتون خیلی وقته که لینکتون کردم.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.

مرسی عزیزم لطف داری اما نمی دونم مشکل چیه نمی تونم وارد وبلاگت بشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما لینکتون میکنم حتمااااا عزیزم

مامان سارا
25 تیر 91 3:53
چه با احساس


قربونت بشم مامان خوب بوس
عمه لیلا
25 تیر 91 5:02
خیلی قشنگ بود.


بوس
صونا
25 تیر 91 12:51
گاهی برای سبک شدن ، نياز است دستان اجابتمان را رو به درگاهش فرا گيريم و او را صدا که نه بلکه فرياد بزنيم....

ایشاله به ارزوهای قشنگت برسی صونا جونم بوس

مامان تسنیم
26 تیر 91 23:41
سلام شما برای امیر علی تراشه های الماس گرفتید؟


بله خانمی .......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد