امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

باهوشم

سفر نامه پاییز امیر علی

1391/7/6 19:18
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم که کلی با نظرات قشنگشون ما را شاد کردن دوستان گلم دلیل غیبت این مدت ما مسافرت از 5 شنبه سی ام شهریور تا 5 شنبه امروز به شهرهای شمالی کشور مون بود یه سفر پاییزی اما گرم امسال بر عکس سالهای قبل که پاییز واقعی گیلان را می دیدیم اما متاسفانه و از شانس ما خیلی گرم بود طوری که امیر علی در دریا شنا کرد و کلی گرما خورد ...

خلاصه سفر خیلی خوب و خاطره انگیزی با هلیا جون و عمه لیلا و مامان ننی داشتیم که واقعا خوش گذشت ....به شهرهای زیادی رفتیم از زیبا کنار انزلی که ویلا اولمون انجا بود شروع شد و بندر کیاشهر و بندر انزلی جاده اسالم به خلخال و قلعه رودخان که منطقه ای بسیار زیبا بود و استانه اشرفیه و لاهیجان و بعد به سمت شهر زیبای  آستارا و اردبیل و سرین رفتیم و دوباره این مسیر را از شهرهای استارا و انزلی و رشت و لاهیجان و بعد دوباره رشت برگشتیم به سمت تهران خیلی در راه بودیم و کلی عکس گرفتیم و کلی استراحت کردیم از صبحانه تا شام بیرون می خوردیم و گردش می کردیم و حسابی استراحت کردیم ....

عکسها و خاطرات را مفصل در پست بعدی می زارم ...

دوست خوبم معصومه جون و دوستان گلی که ادرس و تلفت خرید پازلهای چهار بعدی اسکار را خواسته بودن ....www.smartoscar.com که باید اول در سایت ثبت نام کنید و بعد سفارش اینترنتی بدید و تا براتون ارسال بشه به یه بار امتحان کردن می ارزه تجربه عالیه که ببینید فرزندانتون علاقه  و توانایی در این زمینه دارن یا نه 

و دوست خوبم مامان زهرا جون ناز خودم تمامی دوستان گلم در پیوندهای روزانه ثبت شده اند و باید به ارشیو سری بزنید در اونجا مشخص شده نمی دونم چرا کلی در صفحه نمی نویسه ؟؟؟؟؟؟

صونا جون خیلی دوست داشتم بهت سر می زدم حتی دنبال شماره ات گشتم اما گم کرده بودم و نمی تونم در و بلاگتم نظر بزارم اما وقتی به اردبیل اومدم کلی یادت کردم ...دوباره شماره ات را برام بزار ممنون

فهیمه جون ممنونم که به یادم هستی از تماسهاتم ممنون صدای قشنگت که پر از انرژی هست دوست دارم.

مامان علی خوشتیپ از شما هم ممنونم .

به وبلاگ pichakvaraneh.blogfa سری بزنید خاطرات خانم دکتر صدیقه سلیمانی هست و بسیار جالب 

ممنون از شما زینب خانم که ادرس این و بلاگ زیبا را به ما دادید ...

ببخشید اینجا جواب دادم اینترنتمون ایراد پیدا کرده و نمی تونم براتون نظر بزارم ...

خلاصه منتظر پست بعدی ما با کلی عکس باشید اما رمز داره و براتون رمز ارسال می کنم ...

همه شما را دوست دارم و از همینجا می بوسمتون ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 10:10
سلام خانمی
خوش اومدید

خوشحالم که به همگی شما خوش گذشته
امیدوارم که با انرژی به کار نوشتن خاطرات وبلاگ پسر نابغه ات بپردازی

منتظر شما هستیم

ایشاله فرداااااااااا
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 مهر 91 13:58
دوستای گلم عیدتون مبارک
6 تا پست جدید (15تا20) را از منوی آخرین مطالب می تونید ببینید و نظر بذارید
مرسی از همراهی تون 07/07/1391.




ایشاله به زودی ...
مامان سارا
7 مهر 91 18:41
رسیدن به خیر عزیزم منتظر گزارش تصویری هستم
حسنا مامان ایلیا
8 مهر 91 8:17
سلام عزیز همیشه در سفر باشید لبخند روی لب های قشنگتون باشه منتظر عکس های زیبایتان هستیم
مامان رادمانان
8 مهر 91 20:57
سلام.دلمون براتون تنگ شده بود..برای ما رمز یادتون نره
فاطمه مامان امیرعلی
10 مهر 91 14:05
سلام ندا جون.امیرعلی باهوشمون چطوره؟
خوش به حالتون که کلی گردش رفتید و سفر.
خیلی دلم سفر می خواد؟
رمزو به ما هم بدید تا با عکسها حداقل سفر کنیمممممم...


چشم بوس
azade
12 مهر 91 16:34
خانمی رمز عبور می خواستم
صونا
14 مهر 91 14:01
سلام عزيز دلم خوبی دلم براتون کلی تنگ شده....خيلی تنگ .اين مدت هم که محمود نيست و تو مناطق زلزله زده مشغول نظاذت و کارهای مهندسی ساختمونهاست منم خونه مامانم هستم....ای کاش به شهر ما بناب هم سر میزدی و از کباب بناب لذت می بردی...
راستی سنا خواهرم رو می گم امسال دانشگاه اردبيل از رشته فيزيک اتمی روزانه قبول شده و ما نيز 28 ام اردبيل بوديم... کاش به بناب هم ميومدی...
راستش من شماره تو رو هنوز دارم و با اسم ندا جون سيوش کردم ولی نخواستم مزاحمت بشم .شمارمو برات تو نظر خصوصی می ذارم...


ممنون صونا جون به خواهر گلت هم سلام برسون و حسابی تبریک بگو عزیزم من اردبیل دنبالت گشتم اما نمی دونستم بناب هستید ایشاله سری بعد حتما بازم ممنون بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد