امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

باهوشم

سلامی دوباره بر همه دوستان گلم باز اومدیم

1391/6/17 15:18
5,068 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه دوستان گل و مهربونم دلمون براتون خیلی تنگ شده کمی بی برنامه گی من باعث شده نتونم برای پسر گلم خاطرات دوران شیرین کودکیش رو بنویسم و به نی نی های گل شما سر بزنم اما با همتی دوباره اومدم فعلا خاطرات این مدت را برای پسر گلم تعریف می کنم تا ایشاله از فردا به روز به روز باشم ....

بفرمایید به ادامه مطالب سر بزنیددددددددد............

توی این مدت را برات از روی هر چی عکس دارم تعریف می کنم ...

راستی سی دی وبلاگ برات سفارش داده بودم که امرو به دستمون رسید وقتی نگاه می کردم اشک در چشمانم جمع شد یاد تمام روزها افتاده بودم و گذر زمان تو از نوزادی تا به امروز مانند یه دفتر خاطرات ززیبا ورقش می زدم و کیف می کردم از مدیریت نی نی و بلاگ واقعا ممنونم که خاطرات کودک ما را به ثبت و به یادگار گذاشتند البته منم چون همه روزهاتو کامل نوشته بودم خیلی جالب و مثل یه خاطرات زیبااا بود خلاصه خیلی خوشحال شدم تو که بیدار شدی نشستی و نگاه کردی

سی دی بلاگ

برات به یادگار گذاشتم در صندوقچه خاطراتت مواظبش باش و خوب بخون ......

خمیر بازی

با خمیر روژین جون دختر عمه گلت یه فیل درست کردی و خمیرش را خراب کردی و خودت هم انداختی سطل اشغال ...خلاقیتت در این سن خیلی عالیه افرین پسرم ...

بازی

توی این مدتی که کلاسات تعطیل بودند بیشتر با هم به خانه بازی می رفتیم و کلی بازی می کردی و پارک هم خیلی کم می رفتیم به خاطر گرمی زیاد هوااااااااااااا البته ...

سینما

برای اولین بار به سینما بردیمت و اصلا نمی نشستی و دایم سوال می کردی و فیلم را می پرسیدی و اخراش هم دیگه نمی موندی اما برای من و بابا فیلم کلاه قرمزی کلی خاطرات کودکی مون بود و خیلی ما دوست داشتیم و خندیدیم ...

البیک البیک

بعد هم رفتیم و شام خوردیم تو هم طبق معمول فقط بلال اب پز و سالاد کلم ...

گیتا

یه روز هم تو رو گذاشتم پیش خاله جمیله گلم توی خونه خودمون و رفتم از ظهر کمک خاله گیتا برای مهمونی عصرونش و شب اینقدر دیر اومدیم من و بابا که تو خواب بودی و ما رو ندیدی ...

البیک

دیروز تولد بابا صادق بود که رفتیم شام مهمونش کردیم و بعدددددددد...

البیک

تو هم طبق معمول بلال و سالادددددددددددددد...

صادق

بابا صادق بر عکس پارسال اصرار داشت که براش تولد نگیرم و وادارم کرد که نگیرم اما من نتونستم بردمش شام بیرون ظهر هم تو رو پیش خاله گذاشتم رفتم گل و کیک خریدم بردم خونه عمه سهیلا جون دادم بهشون که بابا نفهمه تا شب که برای کاری می خواستیم بریم اونجا سورپرایز بشه مگه میشه تولد بی کیک اخه اینبار نمی دونم چرا اینقدر دختر خوبی شده بودم که حرف بابا را گوش دادم نمی دونم ؟؟؟؟

صادق

صادق جان همسر مهربانم بابای امیر علی تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی با ارزوی بهترینهااااااااااااااااااااااااااااااااا بوس بوس بوس

بابا

عاشقتیم ..........

صبحانه

صبحانه فردای تولد به افتخار بابا صادق ...

اسکار

اینم تمام پازلهای چهار بعدی تو که عاشقانه درستشون می کنی بدون کمک و اموزش کسی خودتی و خودت تا شب درست نکنی چندتاشون رو نمی خوابی تنها اسباب بازی که با هاشون عاشقانه بازی می کنی ...دست بابا صادق درد نکنه که برات عاشقانه می خره اگه به من باشه که نه تا این حد برات نمی خرم سالی یه دونه اما بابا به سفارش تو برات هفته ای یه بار دو تا می خره ...

پژوهشکده نخبگان

راستی بعد از کلی تحقیق برای پاییز و کلاسای جدید که بدون هیچ اموزش و از بین بردن خلاقیت تو نباشه مکانی را پیدا کردم که بعد از تحقیق و دیدن چند تا از نمایندگیهاش یه نمایندگی رفتیم و ثبت نامت کردم تو هم خوشت اومد طبق معمول و اونجا را دوست داشتی اینم برنامه تغذیه صبحانه شماست البته برای بچه های کم وزن هست و برای بچه های وزن بالا برنامه دیگری هست ...این مکان خلاقیت تو رو پرورش می ده و روش آزمون و خطاست بدون ذره ای اموزش استعداد یابی میشه و بعد از دو سال تحقیق روی تو استعداد نهفته پیدا میشه و در اون مسیر حرکت داده میشه تا پیش دبستانی دو سال وقت داریم که اینجا را برات بهترین دونستم از 8 صبح تا 1 ظهر هر روز هست به مدت دو سال ایشاله که خودی نشون بدی و موفق بشی در اولین ازمون سربلند شدی و دومین ازمون 15ر مهر هست تقریبا هر یه ماه یه بار فلش بک دارن و استعداد یابی و ازمون که ایشاله توی همه مراحل تو و همه نی نی های گل سر بلند و موفق بشن

خلاصه این بود خاطرات این مدت توووووو

دلم برای دوستای گلم هدی جون مامان نیاز جونم ..فهیمه جونم مامان پرهام عزیزم ...صونا جونم ... معصومه جون مامان اریا نازم ...مامان نازدار خوش تیپم و دوستای گل دیگه خودم بیشتر به ما سر بزنید دیگه فعال شدم و برنامه ریزی دقیق کردم ایشاله بتونیم از تجربیات هم برای موفقیت بیشتر فرزندانمون استفاده کنیم موفق باشید و سر بلندددددددددددددددددددددددددد بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

ادمین
17 شهریور 91 15:47
سلام عزیزم. ماشالله نینی نازی دارین،خدا براتون حفظش کنه. خوشحال میشم به فروشگاه من هم سری بزنید. ------------------------------- .:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------------------------- خواهشا مرا لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد تا شما هم لينک شويد.
مامان سارا
17 شهریور 91 16:34
وااای چه کار زیبایی که خاطرات بچگی اش رو به تصویر کشیدین و نشستین دیدین تولدت همسرت هم مبارک باشه. روزای شادی داشته باشین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 10:41
تولد بابا صادق مبارک باشه. راستی رازی هستی از سی دی نی نی وبلاگ. به درد میخوره؟ میخوام سفارش بدم اما تو شکم. البته من همه پستهای آرتین جون رو تا الان save کردم.
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 12:09
سلام عزیزم خوبی ؟تولد همسرت مبارک الهی 120 سالگیشونو جشن بگیری وایییییییی چقدر نازی دوستم ماشاا... مانکن الهی همیشه شاد باشید
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 12:09
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
ماما نیاز
18 شهریور 91 16:36
سلام عزیزانم ممنون که به یادمونی ما هم حسابی دلتنگتیم ولی سرم شلوغه کار خوبی کردی سی دی رو گرفتی من وقتی اومدم سفارش بدم دیر بود آخه همه اش رو میخواستم پسر گلم همیشه سالم باشی و تندرست و شاد شاد شاد پیشمون بیایید
مامان تربچه
19 شهریور 91 5:15
سلااااااااااااام خوش اومدیییییییییییین
مامان ملینا
19 شهریور 91 9:49
سلام عزیزم نیومدی نیومدی اما دست پر اومدی.تولد همسر مهربانت رو بهت تبریک می گم ان شالله در کنار هم خوب و خوش و خرم باشید. من هر بار که به وب امیر علی می یام هزاران افرین نثارش می کنم .ان شالله شاهد موفقیتهای بزرگ در زندگیش باشیم .ان شالله. دوستتون داریم.
مامان ملینا
19 شهریور 91 9:52
راستی یادم رفتم بگم در مورد برنامه غذایی که تو وب بود ،ملینا هم وزنش کمه منم می تونم از این برنامه استفاده کنم؟

بله می تونید
شقایق.مامان حباب
19 شهریور 91 14:09
تولد باباصادق مبارک خاله جونی همیشه شاد و موفق باشی... منتظر خاطرات خوشملت هستیم گل پسر
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 14:20
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


بوس
فهیمه
19 شهریور 91 15:34
ندا جونم مرسی بابت مهربونیت.... امروز با شنیدن صدات چقدر بهم انرژی دادی عزیزم.... خیلی دوست دارم که انقدر مهربونی و همیشه به یادمونی
امیدوارم امیرعلی مردانی یه روز مایه ی افتخار و سربلندی ت در سطح جهانی باشه
تولد بابائی ش رو هم تبریک میگم
و ممنون بابت همه ی اطلاعات مفیدت عزیزم.... رفتم و دیدم و خوندم.... عالی بود...چجوری پیداش کردی؟
ثبت نام مکاتبه ای هم داشت... اگه مکاتبه ای ش خوب بود، ثبت نام می کنم و اگر نه خودم برنامه هاش رو باهاش کار می کنم
به هر حال خیلی ممنونتم مهربون
امیر علی باهوش و خلاقت رو ببوس
عکس خودتم که خیلی ناز بود
راستی این برنامه غذائی خیلی تاره میشه چند تا عکس واضح تر از هر قسمتش بگیری و برامون بذاری؟ ببخش البته


بوس
مهسا
19 شهریور 91 17:58
سلام عزیزم ماشاالله پسر نازی دارین.
من با اجازتون شمارو لینک میکنم

بوس
مهربان
20 شهریور 91 2:03
میشه اسم مرکزی که ثبت نام کردین بدونم ؟


پژوهشکده نخبگان wta7.com
صونا
23 شهریور 91 13:37
خوشحالم که بازم اومدين... ما که دلمون تنگيده بود براتون....تولد باباتون هم پساپس مبارکه....انشاالله هميشه به شادی عزيزم... ما رو هم يادی کن...


ببخشید نمی تونم در و بلاگت نظر بزارم اما به یادتم بوس
مرضیه
24 شهریور 91 12:27
سلام مامان امیر علی
امیدوارم همیشه سلامت و خوش باشی
مبارکه
بوس


بوس
حسنا مامان ایلیا
25 شهریور 91 7:41
ان شالله همیشه به شادی کنار خانواده خوبتون باشید


بوس
sara
25 شهریور 91 21:16
سلام ببخشید چجوری اهنگ میزاری تو وبلاگ و چجوری عکس بچه رو بگذاریم تو اینترنت ممنون


در مورد بلاگفا نمی دونم اصلا
مامان آرمان
25 شهریور 91 23:40
سلام
مدتهاست که نتونستم خاطرات زیبای دوست خوبمون امیرعلی جون را بخونم.
وقفه 3 ماهه داشتم و برعکس برنامه ریزیم هنوز هم مشغولم.دلم برتون تنگ شده بود.
چه خوب که سی دی را تهیه کردید.من هم باید به فکرش باشم.
راستی تولد همسرتون مبارک باشه.ایشاءا....... سایشون سالهای سال بالای سرتون باشه و همیشه گرمای عشق در خونتون گسترده باشه
امیدوارم امیرعلی جون در کلاس جدیدش موفق باشه مثل همیشه

بوس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 12:54
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید



بوس و چشم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 14:16
سلام خانمی خوبی ؟ نابغه کوچولوم خوبه ؟ تولد همسر گرامی تون را هم تبریک میگم امیدوارم سالهای سال کنار هم زندگی خوب و خوشی داشته باشید سی دی خاطرات گلت هم مبارکت باشه واقعا دست مدیریت نی نی وبلاگ درد نکنه من هم به خاطر پاره از مشکلات تصمیم گرفتم به این جا نقل مکان کنم ... دو ماهی کار می بره و لی ارزش را داره نابغه کوچولو را ببوس
عمه لیلا
27 شهریور 91 15:14
عزیز دلم امیدوارم که همیشه موفق باشی.دلم برات تنگ شده میبوسمت.

بوس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:22
سلام خانمی
توجه کردید زهرا جون اصلا توی لینک دوستاتون نیست

هست عزیزم در ارشیو رفته
فهیمه
29 شهریور 91 14:11
شلام ندا جون
چرا آپ نمی کنی؟؟؟؟؟ مگه نگفتی برگشتیم؟؟؟
امیر علی جون خوبه؟
میگم هر چند وبش هنوز خیلی خامه اما یه نگاهی به این بنداز:
http://kidhome.niniweblog.com/
برا رمز جدیدمون هم برو خ


وبلاگ جدید مبارک باشه عزیزم در اسرع وقت و زمان
مامان علي خوشتيپ
30 شهریور 91 20:23
سلام دوست خوبم.امير علي باهوشم خوبه؟
چه كار خوبي كردي سي بلاگ خريدي.منم تو فكرشم
تولد باباصادق هم مبارك
خوبه كه اينقدر تو فكر اميرعلي هستين و براش وقت ميذارين


ممنون از شماره ات عزیزم بوس
فهیمه
31 شهریور 91 9:20



بوس
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 9:56
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)


پیشاپیش تولدتون مبارک ...شب یلدا هم سالگرد ازدواج ماست منم عاشق پاییزم عزیزم بوس
دوست خوبم ارشیو رفته نمی دونم چراااااااا
مادر کوثر
2 مهر 91 12:20
سلام مامانی
عکسا و خاطرات زیبا بودن
همیشه شاد و خوشحال باشید
آفرین به امیر علی باهوش و خلاق
انشالله روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری ازش باشی

راستی ما بروزیم


ممنون عزیزم چشم حتما سر می زنم ...
فهیمه
3 مهر 91 7:02
سلام ندا جونم
خوبی؟ والا ما که برگشتی نمی بینیم..... دوباره که غیب شدی
امیر علی و باباش خوبن؟
چرا آپ نمی کنی گلم؟


عزیزم مسافرتم برمی گردم با کلی خاطره ...
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 13:08
سلام مامانی مهربون این دعا را منتشر کنید ببینید چطور غم هایتان از بین می رود سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَمّی و یَسِّر أمری وأرحَم ضَعفی و قِلَّةِ حیلَتی وأرزُقنی مِن حَیثُ لا أحتَسِب یا رَبّ العالمین حضرت رسول (ص) فرمودند: هر کس مردم را از این دعا باخبر کنددر گرفتاریش گشایش پیدا می شود التماس دعا
مامان آريا
3 مهر 91 13:19
سلام به پسري گل و ماماني مهربونش كه حسابي دلم براتون تنگ شده بود
بزار تا يادم نرفته تولد بابايي مهربون و تبريك بگم اميدوارم 120 سال زنده باشن و سايه پر مهرشون بالاي سرتون باشه
خاله قربونه پسرم برم كه اينقدر آقا شده و كلي باهوشه كه تمام پازلاشو خودش تنهايي درست مي كنه
من خيلي گشتم از اين پازل چهار بعدي ها پيدا كنم براي آريا اما دريغ از يه دونه


ممنون عزیزم بوس برات ادرس را گذاشتم در وبلاگ
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 مهر 91 17:43
سلام خاله جونی
این مامان تنبل بالاخره عکسای سیسمونی پسری رو گذاشت تو وبلاگش

وای به به سیسمونی
مامان زهرا
5 مهر 91 12:27
سلام و سلام
با چند پست جدید بروز شدیم
منتظر دیدن شما هستیم.


چشم ایشاله به زودی
مامان مرسانا
8 مهر 91 16:24
سلام مامان امیر علی .دست مریضا از وبی که برا گل پسرتون ساختید خیلی خیلی خوشم اومد ............................................................
یه سوال ؟؟؟؟؟
بسته های تراشه های الماس رو از کی برا امیر علی استفاده کردی ؟؟راضی هستی ؟
ممممممممننننننننننووووووووووووووننننننننننننن

ببخشید برای دوستان بلوگفایی نمی تونم نظر بزارم از دوسالگی تا دوسال و سه ماهگی تقریبا بله راضی بودم
مامان اراد
13 مهر 91 3:57
سلام .خوش اومدین .منم تازه رسیدم
فقط وفقط یک کلام افرین پسر خوبم


ممنون عزیزم بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد