امير علي مردانيامير علي مرداني، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

باهوشم

شروعی سخت

1390/1/21 19:59
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم . خیلی دوست دارم .ما امروز خانه مامان زری هستیم . و مامانی هم اینجاست بابا صادقم شیفته شبه .

از امروز کم کم تصمیم گرفتیم که تو را از شیر بگیریم .چیزی که تو عاشقانه دوست داری و برایش گریه می کنی اما امروز سرت خیلی گرم بود و من جی جی را چسب زدم و قرمزش کردم و گفتم به تو هاپو گاز گرفته . تو هم می گفتی مامان ببینم جی جی اوخ شده و تند تند نشانت می دادم .اما خیلی خوب امروز غذا خوردی و ۳ بار سکسکه کردی .

امید وارم بتوانم تو را راحت از شیر بگیرم تنها دغدغه من در این روزها این مساله شده .

دوستان امیر علی برایش دعا کنید  تا بتواند راحت شیر را کنار بگذارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دنیا
21 فروردین 90 20:23
مامانش من برای امیر علی دعا میکنم




mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
مامان آوا
23 فروردین 90 2:49
عزیزم می دونم هم برای اون سخته هم برای شما..... انشالله به خوبی این راه شیردادن به پایان برسه .......راستی به نظر من پدرهای مهربون بعد از 2سال زحمت خانوماشون چی می خوان کادو بدن که جبران اینهمه شب بیداری و مایه گذاشتن از جونشون رو کرده باشن.....البته اجرش پیشه خدا محفوظهولی کادوی پدرا یه مزه دیگه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باهوشم می باشد